logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start kampanii „Wielkie sportowe emocje w Polsat Box”

  PR 10.09.2021, przeczytano 456 razy
ilustracja

Ruszyła pierwsza kampania produktowa nowej marki Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat) ze spotem opartym o nową identyfikację wizualną oraz hasło „Ty rządzisz” z claimem „Wybierz swoje wszystko”. Spot telewizyjny ze znanym i lubianym Jackiem Braciakiem promuje bogatą ofertę sportową Polsat Box i nowy dekoder polsat box 4K.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-kampanii-_wielkie-sportowe-emocje-w-polsat-box_,392945,artykul.html

Kampania to wynik pierwszej współpracy marki Polsat Box z agencją Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends). Zaplanowano działania w telewizji: m.in. w kanałach głównych i tematycznych Polsatu i TVN, a także w radio i online z wykorzystaniem zasięgowych form reklamowych, wideo oraz social mediów. Nowy spot przygotowany został w wersji podstawowej 45” oraz dwóch skróconych (30” oraz 15”). W roli głównej, jako głowa rodziny, wystąpił współpracujący z marką, lubiany aktor Jacek Braciak, który tym razem wspólnie ze znajomymi kibicuje ulubionej drużynie piłkarskiej.

Przesłaniem kampanii jest pokazanie bogactwa wydarzeń i oferty sportowej Polsat Box, a także nowego dekodera polsat box 4K i możliwości oglądania, jakie daje. Liga Mistrzów UEFA, LaLiga Santander, Mistrzostwa Europy w siatkówce i wiele innych wielkich wydarzeń sportowych jest dostępnych na kanałach i w pakietach sportowych Polsat Box. Pakiety tematyczne premium można dołączać do podstawowych: S, M i L.

Metryczka kampanii:

  • Kreacja: Agencja Freundschaft
  • Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
  • Postprodukcja: wideo – Televizor; audio – Ztudio&Burza
  • Reżyser: Piotr Janowski
  • Media: TV, online, radio
  • Dom mediowy: Vizeum

Źródło: Grupa Polsat Plus

www.grupapolsatplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lotna autorem konceptu kreatywnego dla wafli Fitos od Kupca
Agencja kreatywna Lotna stworzyła koncept kreatywny dla nowej linii produktów marki Kupiec – kukurydzianych i ryżowo-kukurydzianych wafli smakowych FITOS.
Nowa kampania świąteczna Hebe od ABC4Brands
Agencja reklamowa ABC4Brands po raz kolejny przygotowała kampanię świąteczną dla sieci drogerii Hebe pod hasłem „Piękne święta w prezencie”.
Z początkiem listopada Natalia Sikora objęła stanowisko Head of Marketing agencji More Bananas. To jednak nie koniec nowin - Piotr Siwiec awansował na stanowisko Digital Marketing Coordinator, a do bananowej ekipy, na stanowisko Marketing Strategist powrócił Jacek Szczepan.
W ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy część strategii interakcji i sposobów angażowania kupujących musiała bezpowrotnie odejść do lamusa. Aby zadbać o odpowiedni poziom konkurencyjności, liderzy biznesowi byli zmuszeni przeprojektować całościowe podejście do klienta i oferowanego mu doświadczenia – wynika z raportu Global Marketing Trends 2022,...
Wystartowała świąteczna odsłona kampanii sieci sklepów Aldi
W te święta  ALDI ma to COŚ - świątecznego i magicznego dla swoich klientów – pod takim hasłem wystartowała kolejna odsłona kampanii ALDI, budująca wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. Zaplanowane działania obejmują TV (emisja w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764