logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startują targi Viscom 2015

   04.11.2015, przeczytano 919 razy
ilustracjastrzałka

Display z magnetycznymi ramami albo fluorescencyjny dywan - Viscom World of Inspiration to miejsce dla wszystkich, którzy poszukują sposobu na podrasowanie punktów sprzedaży przy użyciu nowych projektów, produktów, czy pomysłów. Wystawa będzie częścią targów Viscom już po raz czwarty, jej głównym celem jest nie tylko przyciągać widzów, ale również być źródłem innowacyjnych i inspirujących pomysłów. Od środy 4 listopada do piątku 6 listopada 2015 Düsseldorf Exhibition Centre oferuje firmom z kreatywnymi pomysłami szansę na zaprezentowanie swoich osiągnięć i produktów przed szerokim gronem specjalistów z branży. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuja-targi-viscom-2015,26461,artykul.html

Obszar Viscom World of Inspiration podzielony jest na 4 segmenty prezentujące innowacje i trendy związane z następującymi sektorami: PoS, opakowania, nowościami z dziedziny druku i wykończenia, materiały. Obszar jest skierowany bezpośrednio do odbiorców końcowych np. twórców i dystrybutorów marek, decydentów z sektora przemysłowego, również agencji reklamowych, kreatywnych specjalistów i designerów, którzy odwiedzaj targi aby dowiedzieć się więcej o materiałach, designie, technologiach i możliwych zastosowaniach.

Wśród tych, którzy zarezerwowali już stoisko na uwagę zasługują np. DURABLE Hunke & Jochheim, którzy zaprezentują display z magnetyczną ramą. Canon and IDL Crack Europe też już są częścią specjalnej wystawy. „Dla nas Viscom World of Inspiration jest idealną platformą ponieważ zależy nam na tym aby zaprezentować nasze innowacje przed międzynarodową publicznością, mamy nadzieje spotkać się zarówno z dystrybutorami jak i bezpośrednimi nabywcami” mówi Peter Sapper, Dyrektor zarządzający PhotoFabrics. Firmę oczywiście będzie można spotkać w sektorze Viscom World of Inspirations. „Zaprezentujemy prawdziwą nowość: fluorescencyjny druk do nanoszenia realistycznych obrazów na dywany. Jest to możliwe tylko dzięki najnowocześniejszej technologii druku. Używając specjalnej drukarki atramentowej o rozdzielczości 76 dpi fluorescencyjny atrament jest nanoszony bezpośrednio na dywan i jest widoczny w ultra fiolecie. Unikatowa przemysłowa drukarka atramentowa o wysokiej rozdzielczość 76 dpi (na całym świecie zostały sprzedane tylko trzy tego rodzaju maszyny) otwiera całkowicie nowe pole zastosowań w sektorze komunikacji wizualnej dzięki tym opcjom druku”.  

Viscom Düsseldorf 2015 oferują 360° przegląd całej branży komunikacji wizualnej. Viscom może być postrzegany jako przekrojowe źródło inspiracji. Dzięki 6 obszarom tematycznym (wydruk wielkoformatowy, tworzenie oznakowań, projektowanie obiektów, reklama cyfrowa, PoS displaye, PoS opakowania) struktura wydarzenia jest przejrzysta, co oferuje wiele możliwości na rozwijanie tożsamości poszczególnych sektorów.

Kluczem do sukcesu targów w oczach wystawców jak i zwiedzających jest oferta stanowiąca mieszankę najbardziej pożądanych elementów: klasycznego charakteru targów branżowych, naciskiem na zastosowania typowego dla eventów specjalistycznych, nagród na szczeblu europejskim i ciekawego programu dodatkowego. Ze strony zwiedzających grupą docelową targów Viscom są profesjonaliści zajmujący się produkcją reklam i reklam podświetlanych, oklejaniem samochodów, sprzedażą urządzeń i materiałów, jak również producenci i dystrybutorzy marek, decydenci związani z produkcją i marketingiem detalicznym, projektanci obiektów, agencje reklamowe etc…

Tegoroczna edycje targów odbędzie się w Dusseldorfie, targi rozpoczną się w środę 4 listopada a zakończą się w piątek 6 listopada. Organizatorzy spodziewają się 350 wystawców i 13000 profesjonalnych zwiedzających.

Bezpłatna wejściówka

Korzystając z kodu promocyjnego, znajdującego się poniżej mają Państwo niepowtarzalną okazję otrzymania jednodniowej darmowej wejściówki na targi.

j2xx-ihwt-dxj8-yo4c


W celu otrzymania darmowej wejściówki należy:

  1. 1. Dokonać rejestracji na stronie Viscom 2014
    https://eshop.reedexpo.de/cipp/reed_visit/custom/pub/content,oid,384/lang,2/ticket,g_u_e_s_t/~/Edit_your_profile.html
  2. 2. Potwierdzić rejestrację otwierając maila, w którym otrzymają Państwo hasło. Uwaga! Otrzymanie maila zwrotnego może nastąpić z pewnym opóźnieniem!
  3. 3. Należy wybrać opcję "Voucher Redemption" i zalogować się za pomocą wybranego przez Państwa loginu i hasła otrzymanego mailem.
  4. 4. Po zalogowaniu się, należy wkleić kod promocyjny w oknie "Your voucher code", a następnie kliknąć "Use voucher". Następnie należy kliknąć “next step” na dole strony.
  5. 5. Po wykonaniu 3 pozostałych kroków aktywacji kodu będą Państwo  mogli pobrać wejściówkę w wersji PDF. Otrzymają ją Państwo również drogą mailową.


Targi Viscom zostały po raz kolejny objęte patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Eurobusiness – Haller

http://www.viscom-messe.com

Dodatkowe informacje:

*Uwaga, powyższy kod jest kodem wielorazowego użytku. Każda osoba zainteresowana darmową wejściówkę musi dokonać rejestracji indywidualnie. Kod jest rozpowszechniany przez polski biuro targów, firmę Eurobusiness Haller.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Do korzystania z ich rozwiązań do zarządzania własnym sprzętem i oprogramowaniem przyznał się ostatnio sam Apple. Amerykański Jamf, największy na świecie dostawca oprogramowania do zarządzania sprzętem giganta z Cupertino zorganizuje swoje globalne spotkanie po raz pierwszy poza USA, w Katowicach. Za jego komunikację w Polsce odpowiada Icon Strategies.
Ikons Super Baner – super mocny, super lekki, super eko
Problemy z reklamacjami dotyczącymi porwanych banerów, problemy z utylizacją składów zużytych wydruków, problemy z dźwiganiem ciężkich nawojów jak i samych wydruków podczas instalacji. Wszyscy „reklamiarze” znają te bolączki. Ale jest rozwiązanie…
White Paper Agency dla marki Mysimba
White Paper Agency rozpoczyna działania marketingowe dla firmy farmaceutycznej Bausch Health promującej na polskim rynku lek na receptę Mysimba. Substancja przeznaczona jest dla osób dorosłych (>18 roku życia) z nadwagą lub chorujących na otyłość. Agencja wdroży komunikację podnoszącą świadomość Polaków na temat narastającego problemu otyłości, jej powikłań zdrowotnych...
Katarzyna Smoleń-Drzazga dołącza do Intellect na stanowisko UX Designer
Agencja Intellect wzmacnia dział UX, do którego dołącza Katarzyna Smoleń-Drzazga na stanowisko UX Designer.
Agencja S4 rozwija dział New Business
Do zespołu krakowskiej Agencji Reklamowej S4 dołączyła Karolina Kałuża, która objęła stanowisko New Business Representative.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764