logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Polska bez barier” zachęca osoby niepełnosprawne do podróżowania

  PR 16.11.2022, przeczytano 717 razy
ilustracja

Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała kampanię „Polska bez barier”, w której zachęca osoby niepełnosprawne do korzystania z uroków podróżowania po całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_polska-bez-barier_-zacheca-osoby-niepelnosprawne-do-podrozowania,397988,artykul.html

Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki w 2019 roku główną barierą podróżowania w przypadku osób niepełnosprawnych są nie tylko trudności organizacyjne, lecz również obawa przed samą podróżą, brak akceptacji społeczeństwa oraz brak ofert biur podróży dostosowanych do ich potrzeb.

Twoje miejsce jest dokładnie tam, gdzie chcesz − Polska bez barier

Aby zwiększyć świadomość osób niepełnosprawnych na temat możliwości i atrakcji turystycznych oferowanych przez krajową ofertę turystyczną powstał spot, do którego POT zaprosił niepełnosprawnych influencerów: Magdę Orłoś − autorka bloga kulinarnego „Gotowanie w ciemno”; Katarzynę Szymurę − pedagog, lektorka i popularyzatorka Polskiego Języka Migowego; Sylwestera Wilka − Trenera, Mistrza Polski U16 600m, brązowego medalistę Mistrzostw Europy; Michała Fitasa − Prezesa Ogólnopolskiej Federacji Kibiców Niepełnosprawnych, współpracownika PZPN; Łukasza Hećmana − prawnika, pasjonata sportu, podróżnika, autor bloga „niePEŁNOSPRAWNY turysta”.

W spocie zobaczymy uroki niektórych z atrakcji turystycznych w pełni dostępnych dla osób niepełnosprawnych m.in.: Morskiego Oka, hali targowej w Poznaniu, stadionu piłkarskiego we Wrocławiu, Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku czy Galerii Malarstwa w Muzeum Śląskim w Katowicach.

- Polska czeka z otwartymi ramionami na osoby z niepełnosprawnościami i zmienia się właśnie z myślą o ich potrzebach. Poprzez kampanię chcemy rozbudzić w nich pasję do podróżowania, a przede wszystkim zachęcić do odwiedzania różnych zakamarków Polski od morza przez piękne miasta aż po góry – podkreśla Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Polska Organizacja Turystyczna będzie obecna z kampanią „Polska bez barier” w mediach społecznościowych, na kanałach własnych zaproszonych do współpracy influencerów oraz w digitalu. Patronat medialny nad kampanią objął portal turystyka.wp.pl.

Za stworzenie scenariusza i produkcję spotu, realizację działań promocyjnych, public relations i influencer marketingu odpowiada agencja KDK Events.

Źródło: Polska Organizacja Turystyczna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764