logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Streetcom dla Purina

  PR 12.04.2022, przeczytano 435 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Streetcom po raz kolejny wygrała przetarg na realizację kampanii dla PURINA PRO PLAN STERILISED i realizuje dla tej marki działania z zakresu product seedingu i influencer marketingu. Budowanie wizerunku marki PURINA jako producenta wyspecjalizowanej żywności dla zwierząt oraz edukacja grupy docelowej w zakresie żywienia kotów po zabiegu sterylizacji lub kastracji, to główne cele prowadzonych aktywności. Kampania ma zakończyć się w kwietniu br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/streetcom-dla-purina,395475,artykul.html

PURINA PRO PLAN STERILISED to karmy z segmentu super premium. PRO PLAN jest w ofercie marki PURINA linią produktów mającą zapewnić najwyższej jakości żywienie w oparciu o naukowo udowodnione benefity zdrowotne dla kotów. Wyspecjalizowana karma dla kotów PURINA PRO PLAN STERILISED to produkt dla posiadaczy kotów, które przeszły zabieg kastracji lub sterylizacji. Producentowi zależy na tym, by budować świadomość wśród właścicieli kotów i edukować ich w zakresie wpływu zbilansowanej diety na zdrowie i samopoczucie ich ulubieńców.

W ramach prowadzonej kampanii Streetcom realizuje działania influnecer marketingu z zaangażowaniem nano i micro influnecerów zrzeszonych w Fameshop.  Kampanię product seedingową obejmującą działania online i offline prowadzi wyspecjalizowany w tego typu działaniach zespół Streetcom. Kampania ma na celu wspieranie budowania wizerunku marki PURINA jako producenta wyspecjalizowanej żywności dla zwierząt, a także zwiększenie świadomości istnienia produktów z serii PURINA PRO PLAN STERILISED wśród grupy docelowej.

- Mieliśmy okazję już kilka razy przekonać się o skuteczności łączenia działań influencer marketingowych z product seedingiem. To połączenie pozwala na precyzyjne dotarcie z przekazem do określonej grupy docelowej oraz zaznajomienie jej z produktem. Dzięki tym działaniom chcemy propagować ideę  odpowiedniego żywienia naszych ulubieńców. ProPlan Sterilised oferuje wysokiej jakości pełnoporcjowe i zrównoważone żywienie opracowane naukowo, które wspiera zdrowie układu wydalniczego i utrzymanie odpowiedniej masy ciała po zabiegu sterylizacji  – mówi Purina band manager – Katarzyna Górska.

Streetcom realizuje działania influencer marketingowe dla Nestle Polska dla marek PURINA PRO PLAN oraz Purina ONE, z wykorzystaniem nano i micro influenerów od 2016 roku.

Źródło: Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W agencji Saatchi & Saatchi awansowało 12 ekspertek i ekspertów w działach kreacji, designu, client service i trafficu.
Steven Bandrowczak dyrektorem generalnym Xerox
Xerox Holdings Corporation poinformował 3 sierpnia, że Steven Bandrowczak został powołany przez Radę Dyrektorów Xerox na stanowisko dyrektora generalnego.
Marta Zalewska, wcześniej odpowiedzialna za działania medialne Aion Banku, od sierpnia 2022 roku pełni funkcję rzeczniczki prasowej Shares. Odpowiada za całokształt działań komunikacyjnych, PR-owych oraz reprezentowanie startupu w mediach.
Idea Creative Group: event dla Fundacji Zwolnieni z Teorii
Czy działalność społeczna i biznes mogą iść w parze, wzajemnie się uzupełniając? Jak pokazała Olimpiada Zwolnionych z Teorii 2022 może, a nawet wręcz i musi – na znaczeniu bowiem coraz bardziej zyskuje społeczna odpowiedzialność, która oparta jest nie tylko na finansowych zyskach, lecz także i tych, których nie da się przełożyć bezpośrednio na...
Personal PR uruchamia Skillers Academy
Agencja komunikacji zintegrowanej Personal PR stworzyła autorski program szkoleniowy – Skillers Academy. Celem kursów i warsztatów jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z zakresu szeroko pojętej komunikacji – zewnętrznej i wewnętrznej. Prezentowany przez Personal PR program szkoleniowy to odpowiedź na zaobserwowane zapotrzebowanie na rynku i w oczach twórców – zbyt...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764