Agencja Streetcom po raz kolejny wygrała przetarg na realizację kampanii dla PURINA PRO PLAN STERILISED i realizuje dla tej marki działania z zakresu product seedingu i influencer marketingu. Budowanie wizerunku marki PURINA jako producenta wyspecjalizowanej żywności dla zwierząt oraz edukacja grupy docelowej w zakresie żywienia kotów po zabiegu sterylizacji lub kastracji, to główne cele prowadzonych aktywności. Kampania ma zakończyć się w kwietniu br.
PURINA PRO PLAN STERILISED to karmy z segmentu super premium. PRO PLAN jest w ofercie marki PURINA linią produktów mającą zapewnić najwyższej jakości żywienie w oparciu o naukowo udowodnione benefity zdrowotne dla kotów. Wyspecjalizowana karma dla kotów PURINA PRO PLAN STERILISED to produkt dla posiadaczy kotów, które przeszły zabieg kastracji lub sterylizacji. Producentowi zależy na tym, by budować świadomość wśród właścicieli kotów i edukować ich w zakresie wpływu zbilansowanej diety na zdrowie i samopoczucie ich ulubieńców.
W ramach prowadzonej kampanii Streetcom realizuje działania influnecer marketingu z zaangażowaniem nano i micro influnecerów zrzeszonych w Fameshop. Kampanię product seedingową obejmującą działania online i offline prowadzi wyspecjalizowany w tego typu działaniach zespół Streetcom. Kampania ma na celu wspieranie budowania wizerunku marki PURINA jako producenta wyspecjalizowanej żywności dla zwierząt, a także zwiększenie świadomości istnienia produktów z serii PURINA PRO PLAN STERILISED wśród grupy docelowej.
- Mieliśmy okazję już kilka razy przekonać się o skuteczności łączenia działań influencer marketingowych z product seedingiem. To połączenie pozwala na precyzyjne dotarcie z przekazem do określonej grupy docelowej oraz zaznajomienie jej z produktem. Dzięki tym działaniom chcemy propagować ideę odpowiedniego żywienia naszych ulubieńców. ProPlan Sterilised oferuje wysokiej jakości pełnoporcjowe i zrównoważone żywienie opracowane naukowo, które wspiera zdrowie układu wydalniczego i utrzymanie odpowiedniej masy ciała po zabiegu sterylizacji – mówi Purina band manager – Katarzyna Górska.
Streetcom realizuje działania influencer marketingowe dla Nestle Polska dla marek PURINA PRO PLAN oraz Purina ONE, z wykorzystaniem nano i micro influenerów od 2016 roku.
Źródło: Streetcom