logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Streetcom dla Purina

  PR 12.04.2022, przeczytano 983 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Streetcom po raz kolejny wygrała przetarg na realizację kampanii dla PURINA PRO PLAN STERILISED i realizuje dla tej marki działania z zakresu product seedingu i influencer marketingu. Budowanie wizerunku marki PURINA jako producenta wyspecjalizowanej żywności dla zwierząt oraz edukacja grupy docelowej w zakresie żywienia kotów po zabiegu sterylizacji lub kastracji, to główne cele prowadzonych aktywności. Kampania ma zakończyć się w kwietniu br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/streetcom-dla-purina,395475,artykul.html

PURINA PRO PLAN STERILISED to karmy z segmentu super premium. PRO PLAN jest w ofercie marki PURINA linią produktów mającą zapewnić najwyższej jakości żywienie w oparciu o naukowo udowodnione benefity zdrowotne dla kotów. Wyspecjalizowana karma dla kotów PURINA PRO PLAN STERILISED to produkt dla posiadaczy kotów, które przeszły zabieg kastracji lub sterylizacji. Producentowi zależy na tym, by budować świadomość wśród właścicieli kotów i edukować ich w zakresie wpływu zbilansowanej diety na zdrowie i samopoczucie ich ulubieńców.

W ramach prowadzonej kampanii Streetcom realizuje działania influnecer marketingu z zaangażowaniem nano i micro influnecerów zrzeszonych w Fameshop.  Kampanię product seedingową obejmującą działania online i offline prowadzi wyspecjalizowany w tego typu działaniach zespół Streetcom. Kampania ma na celu wspieranie budowania wizerunku marki PURINA jako producenta wyspecjalizowanej żywności dla zwierząt, a także zwiększenie świadomości istnienia produktów z serii PURINA PRO PLAN STERILISED wśród grupy docelowej.

- Mieliśmy okazję już kilka razy przekonać się o skuteczności łączenia działań influencer marketingowych z product seedingiem. To połączenie pozwala na precyzyjne dotarcie z przekazem do określonej grupy docelowej oraz zaznajomienie jej z produktem. Dzięki tym działaniom chcemy propagować ideę  odpowiedniego żywienia naszych ulubieńców. ProPlan Sterilised oferuje wysokiej jakości pełnoporcjowe i zrównoważone żywienie opracowane naukowo, które wspiera zdrowie układu wydalniczego i utrzymanie odpowiedniej masy ciała po zabiegu sterylizacji  – mówi Purina band manager – Katarzyna Górska.

Streetcom realizuje działania influencer marketingowe dla Nestle Polska dla marek PURINA PRO PLAN oraz Purina ONE, z wykorzystaniem nano i micro influenerów od 2016 roku.

Źródło: Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764