logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Streetcom ponownie dla Nestlé

  PR 25.08.2022, przeczytano 341 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Streetcom specjalizująca się we wprowadzaniu nowych produktów na rynek wygrała przetarg na realizację projektu dla wysokiej jakości karm dla psów Purina ProPlan DOG OptiDigest (Nestlé). Współpraca obejmuje realizację kampanii product seeding oraz działania z zakresu Influencer Marketingu. To kolejny projekt Streetcomu dla producenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/streetcom-ponownie-dla-nestl%C3%A9,396999,artykul.html

Karma PURINA PRO PLAN OPTIDIGEST to jeden z 6 wariantów w ramach linii wysokiej jakości karm dla psów PURINA PRO PLAN DOG. Każdy z wariantów pomaga zapewnić ukierunkowane korzyści m.in. wysoką strawność i wysoką przyswajalność składników odżywczych, dzięki którym wspiera naturalne mechanizmy obronne i długotrwałe zdrowie zwierząt. Karmy PURINA PRO PLAN DOG wspierają opiekunów psów w trosce o zdrowie czworonogów niezależnie od ich rasy, wieku i wielkości.

Głównym celem realizowanych wspólnie z agencją Streetcom działań jest zapoznanie konsumentów z portfolio wysokiej jakości karm dla psów PURINA PRO PLAN DOG, a także zwiększenie świadomości oraz rozpoznawalności marki w segmencie karm suchych super premium dla psów. Efektem kampanii o charakterze edukacyjnym w zakresie żywienia dorosłych psów małych i miniaturowych – ma być wzrost rekomendacji PURINA PRO PLAN DOG wśród posiadaczy zdrowych psów (ww., bez poważnych zdrowotnych dolegliwości).

Streetcom odpowiada za przygotowanie kampanii, strategię działań, dobór i selekcję nano oraz mikro influencerów, a także kreację i produkcję materiałów.

Kampania rozpocznie się we wrześniu i potrwa do końca października br.

Źródło: Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764