logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studenci szturmują Cityboard Media

  PR 11.01.2017, przeczytano 473 razy
ilustracjastrzałka

Grupa 15 studentów psychologii Uniwersytetu SWSP będzie do końca lutego gościła w Cityboard Media. Będą przyglądali się pracy w branży OOH i realizowali własne projekty badawcze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studenci-szturmuja-cityboard-media,31057,artykul.html

Studenci psychologii uczestniczą w programie unijnym, który ma ich przygotować do zaistnienia na rynku pracy.

– Chcemy, aby studenci, którzy opuszczają naszą uczelnie, mieli uprzywilejowaną pozycję na rynku pracy. Takie wizyty studyjne pozwalają na zdobycie kompetencji, które zwiększają atrakcyjność studentów na rynku pracy – mówi prof. Andrzej Falkowski, koordynator naukowy projektu. Przyszli psychologowie, zostali podzieleni na 5 grup liczących po 3 osoby.

– Każda trójka będzie gościła w Cityboard Media przez 3 dni. Zaprosiliśmy do nas studentów, z którymi już wcześniej mieliśmy okazje współpracować – mówi Marcin Wojda, Dyrektor Sprzedaży Cityboard Media, który jest jednym z 3 opiekunów wizyt.

W listopadzie i grudniu 2016 roku, dla wspomnianych 15 osób firma przeprowadziła intensywne warsztaty dotyczące komunikacji marketingowej. – Teraz każdy ze studentów będzie miał okazję sprawdzić w praktyce zdobytą na warsztatach wiedzę. Przygotowaliśmy dla wszystkich stanowiska pracy i ciekawe zadania badawcze, w których będzie można się wykazać wiedzą psychologiczną. Nie ukrywamy, że dla nas to także forma rekrutacji. Jeśli ktoś będzie się wyróżniał talentem i zaangażowaniem, to nasze drzwi stoją otworem – informuje Wojda.

Wizyty rozpoczynają się 10 stycznia i potrwają do 16 lutego 2017 roku. Na koniec każdy ze studentów przejdzie test kompetencyjny oraz otrzyma indywidualną ocenę opisową swojej pracy.

Wizyty są realizowane w ramach projektu „Rozwój u studentów i studentek kierunku psychologia oraz filologia angielska kompetencji oczekiwanych przez pracodawców”. Program jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764