logo
WIADOMOŚCI

Studenci szturmują Cityboard Media

Mateusz Zawiślak  PR 11.01.2017, przeczytano 273 razy
ilustracjastrzałka

Grupa 15 studentów psychologii Uniwersytetu SWSP będzie do końca lutego gościła w Cityboard Media. Będą przyglądali się pracy w branży OOH i realizowali własne projekty badawcze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/studenci-szturmuja-cityboard-media,31057,artykul.html

Studenci psychologii uczestniczą w programie unijnym, który ma ich przygotować do zaistnienia na rynku pracy.

– Chcemy, aby studenci, którzy opuszczają naszą uczelnie, mieli uprzywilejowaną pozycję na rynku pracy. Takie wizyty studyjne pozwalają na zdobycie kompetencji, które zwiększają atrakcyjność studentów na rynku pracy – mówi prof. Andrzej Falkowski, koordynator naukowy projektu. Przyszli psychologowie, zostali podzieleni na 5 grup liczących po 3 osoby.

– Każda trójka będzie gościła w Cityboard Media przez 3 dni. Zaprosiliśmy do nas studentów, z którymi już wcześniej mieliśmy okazje współpracować – mówi Marcin Wojda, Dyrektor Sprzedaży Cityboard Media, który jest jednym z 3 opiekunów wizyt.

W listopadzie i grudniu 2016 roku, dla wspomnianych 15 osób firma przeprowadziła intensywne warsztaty dotyczące komunikacji marketingowej. – Teraz każdy ze studentów będzie miał okazję sprawdzić w praktyce zdobytą na warsztatach wiedzę. Przygotowaliśmy dla wszystkich stanowiska pracy i ciekawe zadania badawcze, w których będzie można się wykazać wiedzą psychologiczną. Nie ukrywamy, że dla nas to także forma rekrutacji. Jeśli ktoś będzie się wyróżniał talentem i zaangażowaniem, to nasze drzwi stoją otworem – informuje Wojda.

Wizyty rozpoczynają się 10 stycznia i potrwają do 16 lutego 2017 roku. Na koniec każdy ze studentów przejdzie test kompetencyjny oraz otrzyma indywidualną ocenę opisową swojej pracy.

Wizyty są realizowane w ramach projektu „Rozwój u studentów i studentek kierunku psychologia oraz filologia angielska kompetencji oczekiwanych przez pracodawców”. Program jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Napoleoncat rusza na podbój Japonii
Z początkiem maja, platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, będzie uczestniczyć w Japan IT Week 2018. Międzynarodowe targi branży IT/ICT odbędą się pomiędzy 9 a 11 maja.
Meetrics, oferujący dotychczas na Facebooku weryfikację reklam display, rozszerzy ją o weryfikację reklam wideo, zarówno na samym Facebooku, jak i w Instagramie.
Dominika Karoń PR Managerem Istv Media
Dominika Karoń objęła nowo otworzone stanowisko PR managera w domu produkcyjnym ISTV Media. Odpowiada za wszystkie działania z zakresu public relations: stworzenie oraz realizację strategii komunikacji, kontakty z mediami, koordynację kanałów społecznościowych.
Netflix wspiera lokalnych twórców, przedstawiając widzom na całym świecie nowe, wyjątkowe produkcje z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Havas Media Group powołuje DBI
Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.
 
piątek 20.04.2018, 135 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone