logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet nowym sponsorem głównym GKS Tychy

  PR 04.03.2021, przeczytano 290 razy
ilustracja

Zakłady bukmacherskie Superbet zostały sponsorem głównym piłkarskiego GKS Tychy. Walczący o awans do Ekstraklasy zespół zagra z logotypem firmy na koszulkach już w niedzielnym meczu z Zagłębiem, o czym poinformowano podczas czwartkowej konferencji prasowej na Stadionie Miejskim Tychy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbet-nowym-sponsorem-glownym-gks-tychy,390476,artykul.html

Dla marki Superbet to dotychczas największy projekt sponsoringowy na polskim rynku. Umowa podpisana została na półtora roku z możliwością przedłużenia na kolejne lata i zakłada znaczące zwiększenie kwoty kontraktu w wypadku awansu klubu do najwyższej klasy rozgrywkowej. Kolejny krok w tym kierunku zespół może postawić już w niedzielę.

Bukmacher poza ekspozycją na froncie koszulki zapewnił sobie także branding stadionu, klubowego autokaru, wspólne z klubem akcje dla kibiców, działania w social mediach i aktywny udział klubu w rozrywce jaką umożliwia funkcja SuperSocial w aplikacji mobilnej Superbetu. Dzięki niej można się dzielić swoimi typami i komentować przewidywania innych. Funkacjonalność ta została niedawno nagrodzona jako najbardziej innowacyjna na polskim rynku zakładów w 2020 roku. Aktywny udział w zabawie bierze chociażby Jerzy Dudek, który jest ambasadorem Superbetu, podobnie jak Jan Błachowicz czy Sławomir Peszko. Firma jest już także sponsorem Ruchu Chorzów oraz korzykarskiej Wisły Kraków.

Superbet działa w Polsce od 2017 r. przyjmując zakłady w punktach stacjonarnych, a od 2020 r. także w Internecie. Obecny sezon ma być przełomowy w działalności firmy, stąd coraz silniejsze zaangażowanie także w sponsoring:

- Podpisujemy umowę dzięki której wspierać będziemy pretendenta do grona najlepszych. My także jesteśmy takim pretendentem. Zainwestowaliśmy w kampanię telewizyjną i w kanale cyfrowym, działania z influencerami, social media marketing i systematycznie ulepszamy produkt, który zyskuje coraz większą sympatię użytkowników. Teraz rozszerzamy także nasze portfolio sponsoringowe. Jesteśmy na pięknym stadionie, klub jest dobrze zorganizowany, a drużyna ma potencjał. Liczymy na udaną współpracę. – powiedział Adam Lamentowicz, Country Manager Superbet w Polsce.

Pozyskanie kluczowego sponsora na kilka miesięcy przed finiszem rozgrywek, to także silny bodziec dla klubu w walce o awans:

- Współpraca z Superbetem to nie tylko zastrzyk finansowy i działania na polu marketingowym. Mamy nadzieję, że także kolejny element który wpłynie na morale drużyny i wszystkich ludzi w klubie. Mamy znakomitą passę sportową, a teraz także sukces organizacyjny. To dobre warunki, aby mierzyć wysoko. Rozmowy z przedstawicielami nowego sponsora przebiegły bardzo sprawnie. Myślę że obie strony wykazały się determinacją i profesjonalizmem. To dobry prognostyk. – podsumował Leszek Bartnicki, Prezes Klubu Piłkarskiego GKS Tychy SA.

Kolejny mecz tyszan w walce o Ekstraklasę już w najbliższą niedzielę o godzinie 12.40. Na własnym stadionie GKS zmierzy się w 19 kolejce z broniącym się przed spadkiem Zagłębiem Sosnowiec.

Źródło: Superbet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł z prywatnej emisji akcji z przeznaczeniem na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata...
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay Inc. uruchamia platformę Suite 13TM zapewniającą angażujące doświadczenia wirtualne
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Trwa kampania informacyjna #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764