logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet nowym sponsorem głównym GKS Tychy

  PR 04.03.2021, przeczytano 604 razy
ilustracja

Zakłady bukmacherskie Superbet zostały sponsorem głównym piłkarskiego GKS Tychy. Walczący o awans do Ekstraklasy zespół zagra z logotypem firmy na koszulkach już w niedzielnym meczu z Zagłębiem, o czym poinformowano podczas czwartkowej konferencji prasowej na Stadionie Miejskim Tychy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbet-nowym-sponsorem-glownym-gks-tychy,390476,artykul.html

Dla marki Superbet to dotychczas największy projekt sponsoringowy na polskim rynku. Umowa podpisana została na półtora roku z możliwością przedłużenia na kolejne lata i zakłada znaczące zwiększenie kwoty kontraktu w wypadku awansu klubu do najwyższej klasy rozgrywkowej. Kolejny krok w tym kierunku zespół może postawić już w niedzielę.

Bukmacher poza ekspozycją na froncie koszulki zapewnił sobie także branding stadionu, klubowego autokaru, wspólne z klubem akcje dla kibiców, działania w social mediach i aktywny udział klubu w rozrywce jaką umożliwia funkcja SuperSocial w aplikacji mobilnej Superbetu. Dzięki niej można się dzielić swoimi typami i komentować przewidywania innych. Funkacjonalność ta została niedawno nagrodzona jako najbardziej innowacyjna na polskim rynku zakładów w 2020 roku. Aktywny udział w zabawie bierze chociażby Jerzy Dudek, który jest ambasadorem Superbetu, podobnie jak Jan Błachowicz czy Sławomir Peszko. Firma jest już także sponsorem Ruchu Chorzów oraz korzykarskiej Wisły Kraków.

Superbet działa w Polsce od 2017 r. przyjmując zakłady w punktach stacjonarnych, a od 2020 r. także w Internecie. Obecny sezon ma być przełomowy w działalności firmy, stąd coraz silniejsze zaangażowanie także w sponsoring:

- Podpisujemy umowę dzięki której wspierać będziemy pretendenta do grona najlepszych. My także jesteśmy takim pretendentem. Zainwestowaliśmy w kampanię telewizyjną i w kanale cyfrowym, działania z influencerami, social media marketing i systematycznie ulepszamy produkt, który zyskuje coraz większą sympatię użytkowników. Teraz rozszerzamy także nasze portfolio sponsoringowe. Jesteśmy na pięknym stadionie, klub jest dobrze zorganizowany, a drużyna ma potencjał. Liczymy na udaną współpracę. – powiedział Adam Lamentowicz, Country Manager Superbet w Polsce.

Pozyskanie kluczowego sponsora na kilka miesięcy przed finiszem rozgrywek, to także silny bodziec dla klubu w walce o awans:

- Współpraca z Superbetem to nie tylko zastrzyk finansowy i działania na polu marketingowym. Mamy nadzieję, że także kolejny element który wpłynie na morale drużyny i wszystkich ludzi w klubie. Mamy znakomitą passę sportową, a teraz także sukces organizacyjny. To dobre warunki, aby mierzyć wysoko. Rozmowy z przedstawicielami nowego sponsora przebiegły bardzo sprawnie. Myślę że obie strony wykazały się determinacją i profesjonalizmem. To dobry prognostyk. – podsumował Leszek Bartnicki, Prezes Klubu Piłkarskiego GKS Tychy SA.

Kolejny mecz tyszan w walce o Ekstraklasę już w najbliższą niedzielę o godzinie 12.40. Na własnym stadionie GKS zmierzy się w 19 kolejce z broniącym się przed spadkiem Zagłębiem Sosnowiec.

Źródło: Superbet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II generacja obiektywu portretowego Sony FE 85 mm F1.4 GM II
Nowa generacja obiektywu 85 mm z mocowaniem typu E do korpusów pełnoklatkowych, wyróżniająca się wysoką rozdzielczością, wspaniałym efektem bokeh i szybkim systemem AF, doskonale nadaje się do zdjęć portretowych i nagrywania filmów
Nikt nie powinien być w zawieszeniu - kampania Pracuj.pl
Kandydaci, którzy szukają pracy, często nie otrzymują odpowiedzi na wysyłane CV. Pracuj.pl dostrzega ten problem, dlatego wprowadził nowe statusy aplikacji oraz uruchomił kampanię budującą świadomość znaczenia informacji zwrotnej w procesie rekrutacji. Z badania marki wynika, że 8 na 10 kandydatów preferuje otrzymać informację o odrzuceniu ich CV, niż pozostać...
Zapisy na jesienny webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice
DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.
Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w...
Z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce uruchomiły wspólną kampanię promocyjną pod hasłem „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city”. Jej celem jest zwiększenie świadomości o korzyściach, jakie Polska czerpie z członkostwa w UE,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764