logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z Rafałem Jemielitą i Jarosławem Maznasem

  PR 21.02.2022, przeczytano 499 razy
ilustracja

Dwaj dziennikarze motoryzacyjni i dotychczasowi ambasadorowie Suzuki w Polsce stworzą PR Team odpowiedzialny za komunikację japońskiej marki, co daje kolejną przestrzeń do tworzenia nowych działań dla agencji marketingowej Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/suzuki-motor-poland-rozszerza-wspolprace-z-rafalem-jemielita-i-jaroslawem-maznasem,394862,artykul.html

Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to najbardziej rozpoznawalny w Polsce duet dziennikarzy, a zarazem uznani eksperci w świecie motoryzacji. Dwa lata temu zostali ambasadorami Suzuki Motor Poland oraz bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”. W ramach PR Team Suzuki Motor Poland będą realizować działania związane z wizerunkiem oraz public relations marki Suzuki. W pracy nad nowymi projektami Rafał Jemielita obejmuje funkcję rzecznika prasowego, konsultując działania z Jarosławem Maznasem.

Dla agencji Communication Unlimited, która współpracuje z Suzuki Motor Poland od 2013 roku, realizując kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu, oraz prowadząc profile firmy w social mediach, powołanie nowego PR team otwiera nowe możliwości aktywności komunikacyjnych.

- Obaj panowie mają duże doświadczenie telewizyjne, pracowali w największych tytułach prasowych i w wielu mediach elektronicznych. Jako ambasadorowie marki zdecydowanie wpłynęli na wzmocnienie naszego wizerunku. Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć współpracę i zaprosić ten dziennikarski duet do wspólnego budowania komunikacji całej gamy Suzuki, od samochodów przez motocykle po silniki zaburtowe. Rafał i Jarek nie tylko znają i rozumieją rynek, ale też cieszą się opinią wyważonych ekspertów. Cieszymy się, że będziemy pracować wspólnie – mówi Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.

Kreatywna dwójka będzie również promować zaangażowanie Suzuki Motor Poland w sponsoring dla rozwoju polskiego boksu, koszykarskiej ligi, piłki nożnej oraz piłki ręcznej. Wśród aktywności Suzuki są m.in. cykliczne gale boksu Suzuki Boxing Night (kolejna, już dwunasta, odbędzie się 18 lutego
w Słupsku).   

Rafał Jemielita

Człowiek pióra, mikrofonu oraz kamery, klasyczny petrolhead – w jego przypadku motoryzacja to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja. Przez prawie dwie dekady Rafał Jemielita był dziennikarzem polskiej edycji „Playboya”, a następnie pracował w miesięczniku „Twój Styl”. Przez 10 lat tworzył obsadę Automaniaka i występował w kilku programach na antenie TVN Turbo. Publikował m.in. w magazynach „Focus”, „Twój Styl Man”, „Cars” oraz „Motomagazyn”, a jego felietony drukuje „Menadżer Floty”. Rafał Jemielita był redaktorem naczelnym portalu autostuff.pl, jest także autorem książki Crash historie, czyli wypadki zmieniają świat. Zapaleniec sportu motorowego, ze szczególnym uwzględnieniem rajdów WRC i „Dakaru”.   

Jarosław Maznas

Dziennikarz motoryzacyjny z ponad 30-letnim doświadczeniem. Karierę zawodową zaczynał jako reporter radiowy w Polskim Radio Wrocław oraz programie Radio Kierowców Program I PR. Pracował w „Auto International” oraz „Auto Motor i Sport”. W latach 2006 – 2011 był redaktorem naczelnym miesięcznika „Auto Moto”, a potem miesięcznika „Cars – Magazyn o Samochodach”. Był również prezenterem telewizyjnym związanym z TVP 2, Tele 5 oraz TVN Turbo – z tą ostatnią stacją współpracował jako prezenter kilkanaście lat, m.in. przy realizacji programu Automaniak.

Źródło: SUZUKI MOTOR POLAND Sp. z o. o.

SUZUKI MOTOR POLAND Sp. z o. o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roca na Milan Design Week 2024
Od 15 do 21 kwietnia 2024 roku Roca prezentowała swoje najnowsze kolekcje i rozwiązania w dwóch różnych przestrzeniach Milan Design Week – największych targów wnętrzarskich na świecie. Przygotowane przez Roca instalacje podkreślały koncentrację marki na realizacji pionierskich pomysłów w zakresie tworzenia wnętrz łazienkowych i...
Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764