logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Światełko do Lwowa - zbiórka na generatory prądu od polskiej branży reklamowej.

  PR 13.02.2023, przeczytano 1071 razy

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych SAR utworzyło zbiórkę na agregaty prądotwórcze dla przestrzeni coworkingowej pracowników marketingowych w  Art Center we Lwowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiatelko-do-lwowa---zbiorka-na-generatory-pradu-od-polskiej-branzy-reklamowej.,398963,artykul.html

Rzadkie sytuacje, gdy przestaje działać komputer, wyczerpuje się bateria w telefonie, a internet odmawia dostępu doprowadzają każdego pracującego człowieka do frustracji. Akcesoria elektroniczne to atrybuty pracy biurowej, które pozwalają realizować wszelkie projekty. Tymczasem w Ukrainie, gdzie ludzie w dalszym ciągu chcą pracować i muszą zarabiać, realizacje dopasowane są do harmonogramu dostępności prądu.

- Wieczorem zawsze sprawdzam harmonogram wyłączeń prądu na jutro by zaplanować działania na kolejny dzień. W zależności od tego układam zadania. Pracuję na pełen etat, od rana do popołudnia, a prąd wyłączają u nas 2 - 4 razy dziennie, w sumie na 8-16 godzin. Praca w takich warunkach jest obarczona ogromnym stresem, ponieważ mam poczucie odpowiedzialności za swoje projekty, a bywa, że nie mam wpływu na ich realizację. - opowiada Oksana Mykhailova, junior graphic designer w 180heartbeats + Jung v Matt.

Z powodu braku prądu, praca z domu bywa utrudniona, brak internetu, komunikacji, możliwości zjedzenia i wypicia czegoś ciepłego, nie wspominając o ogrzewaniu, pracownicy biurowi szukają bezpiecznego miejsca do wspólnej pracy. Takie założenia spełnia Art Center we Lwowie. Centrum działa jako co-work i pomaga tym, którzy szukają bezpiecznego miejsca biurowego ze światłem. Jest to także przestrzeń, w której organizowane są darmowe wykłady i warsztaty na temat sztuki. W Art Center odbywają się również wystawy. Miejsce łączy ludzi kreatywnych.

SAR pomaga ukraińskim pracownikom branży reklamowej gromadzącym się we Lwowie. Branża komunikacji reklamowej zbiera fundusze na zakup agregatów prądotwórczych inwertorowych. Są to generatory prądu, do których można podłączyć nawet najczulszy sprzę elektroniczniczny.

W działania promujące zbiórkę zaangażowała się komunikacyjnie agencja 180heartbeats + JUNG v MATT,  której pracownia (wspominana Oksana) korzystai z przestrzeni coworkingowej Art Center.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764