logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szpalty Roku 2016: Komplet wyników konkursu

   22.06.2016, przeczytano 1314 razy
ilustracjastrzałka
Gala w Pałacu Zamoyskich

W piątek 3 czerwca 2016 odbyła się uroczysta Gala wręczenia nagród Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2016. 18. osobowe grono Jurorów z wielką uwagą i bardzo drobiazgowo analizowało każde zakwalifikowane do finału zgłoszenie. Konkurencja w tym roku była bardzo wysoka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szpalty-roku-2016%3A-komplet-wynikow-konkursu,29025,artykul.html

LAUREACI KONKURSU POWER OF CONTENT MARKETING AWARDS SZPALTY ROKU 2016:


1. Content marketing – motoryzacja

  • SREBRO: Oponowości – miesięcznik pracowników Goodyear Dunlop Tires Polska
    Za rzetelne poradniki, zaangażowanie pracowników w tworzenie treści, dynamiczną i kontekstową grafikę oraz przydatne dodatki


2. Content marketing – finanse i ubezpieczenia

  • BRĄZ: „Oszczędzaj na najdłuższe wakacje życia” – kampania PR wspierająca akcję marketingową pod tym samym tytułem PKO Banku Polskiego
    Kampania doceniona za pozytywne, intrygujące zdefiniowanie tematu, wielokanałowe dotarcie oraz wysokiej jakości content
  • SREBRO: dajemyrade.pl Grupy PZU
    Serwis contentowy doceniony za realizacyjną konsekwencję, wysoką użyteczność i atrakcyjną formę graficzną                                                                 
  • ZŁOTO: Bankowiki PKO Banku Polskiego
    Szczególne uznanie za udowodnienie, że tematyka finansowa może być równie atrakcyjna w warstwie merytorycznej, jak i wizualnej oraz za kreatywne użycie różnych form contentu


3. Content marketing – zdrowie

Jury nie przyznało nagród

4. Content marketing – FMCG

  • BRĄZ: Magazyn Alkohole dla Tesco – Skivak
    Za wysoki poziom fotoedytorski oraz ambitne treści edukacyjne i poradnikowe
  • SREBRO: Przepis na dobre życie dla sieci Piotr i Paweł – Skivak
    Wyrazy uznania za wyjątkową oprawę graficzną oraz koncepcję lifestyle’owego cookbooka, dzięki którym content kulinarny nabrał nowego wymiaru


5. Content marketing – moda

  • ZŁOTO: Magazyn „Patrz pod Nogi” dla Nike - Valkea Media SA
    Za profesjonalizm i serce w poprowadzeniu narracji oraz nieszablonową oprawę graficzną


6. Content marketing – home&garden

  • WYRÓŻNIENIE: DEKORATORIUM dla FFiL Śnieżka – Skivak
    Za wysoką jakość wydania oraz umiejętne łączenie treści sprzedażowych z contentem inspiracyjnym
  • ZŁOTO: Castorama – katalog inspiracyjny Ogrody, tarasy, balkony 2016 - Pentagon Media/ZPR Media SA
    Za jakościowy progres, szczerość przekazu, efektowną realizację katalogu oraz nietuzinkowe połączenie treści sprzedażowych z inspiracjami i edukacją


7. Content marketing – rolnictwo i pokrewne

Jury nie przyznało nagród

8. Content marketing – turystyka

  • BRĄZ: HiFly dla Portów Lotniczych Wrocław – Skivak
    Za znakomitą warstwę graficzną oraz edytorką różnorodność, skutecznie  realizującą strategię
  • ZŁOTO: Magalogi Grecos dla Grecos Holiday - Agora Custom Publishing
    Za trafność realizacji wobec grupy docelowej, niebanalne formy edytorskie oraz wysoką użyteczność contentu w kontekście zdefiniowanych celów


9. Content marketing – handel

  • BRĄZ: Stokrotka dla Stokrotka sp. z o.o. – Skivak
    Za apetyczne rozwiązania w sekcji kulinarnej, warte dla czytelnika dużo więcej niż przepis
  • SREBRO: Tesco magazyn dla Tesco – Skivak
    Za wysoki poziom realizacji wpływający pozytywnie na wizerunek marki i świadomość zakupową klientów
  • ZŁOTO: Piwniczka Smaków dla Piotr i Paweł - Agora Custom Publishing
    Za realizację bardzo dobrze trafiająca w grupę docelową, ubraną w atrakcyjną szatę graficzną, pozwalającą realizować edukacyjne cele marki


10. Content marketing – kultura i nauka

  • ZŁOTO: Historia z bliska dla Narodowego Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów - Agora Custom Publishing
    Za 100% realizację celów, doskonałe zrównoważenie ilości i jakości wiedzy, wskazujące na głębokie zrozumienie grupy docelowej


11. Content marketing – łączność

  • ZŁOTO: EXPERT Play dla firmy P4 - Valkea Media SA
    Za bardzo przemyślany i świetnie złożony magazyn, wysokiej jakości content oraz dyskretne i kontekstowe posługiwanie się treściami prosprzedażowymi


12. Publikacja jednorazowa

  • WYRÓŻNIENIE: Raport CSR ING Banku Śląskiego – Aude
    Za atrakcyjne i pomysłowe połączenie nowoczesnej technologii z formami graficznymi przygotowanymi przez pracowników banku
  • WYRÓŻNIENIE: Valkea - publikacja o firmie przygotowana przez Valkea
    Za nieszablonową i niezwykle staranną edytorsko prezentację firmy
  • ZŁOTO: Spełnione Marzenia Fundacji Edukacyjna Przedsiębiorczość – Epigrafika
    Za wyjątkowe i pełne szacunku przedstawienie prawdziwie ludzkich historii oraz ich bohaterów, dla których przyznane stypendia były krokiem milowym w życiu


13. Strategia content marketing dla klientów

  • WYRÓŻNIENIE: Farmacja Praktyczna dla Zakładów Farmaceutycznych Polpharma - Valkea Media SA
    Za konsekwentne i synchroniczne (offline i online) realizowanie strategii wzrostu rozpoznawalności marki 
  • SREBRO: Custom publishing dla Grupy PZU - Work Room
    Za spójność koncepcji w kontekście efektów oraz nieszablonową tonację komunikacji
  • SREBRO: Lider Animator – Obudź Swoje Ciało – Agencja marketingowa Qantum
    Za spójną, wielokanałową i efektywną realizację strategii, opartą o angażujący content
  • ZŁOTO: Raport CSR ING Banku Śląskiego - Aude
    Za nieszablonowe podejście angażujące w realizację pracowników oraz nowoczesną formę i unikalną oprawę graficzną 


14. Strategia content marketing dla pracowników

  • WYRÓŻNIENIE: Merck – kampania dla pracowników Merck - Aude
    Za oryginalne połączenie akcji offline i online oraz ciekawy pomysł i realizację założonego celu
  • WYRÓŻNIENIE: Provident – edukacja biznesowa doradców klientów – Aude
    Za edukacyjny wymiar strategii odpowiadający na potrzeby pracowników
  • SREBRO: Liga Mistrzów przy Piwie Grupy Żywiec - Autentika
    Za niekonwencjonalny pomysł na integrację pracowników, realizację strategii oraz efekty
  • ZŁOTO: Pomarańczowy KOD – strategia implementacji zachowań ING Banku Śląskiego – Aude
    Za wdrożenie całościowych, globalnych standardów opartych o uważne wsłuchanie się w potrzeby i opinie grupy docelowej


15. Magazyn dla pracowników, nakład do 1 000 egz.

  • SREBRO: Żywiec Zdrój dla Żywiec Zdrój SA - Fabryka Fraz
    Za nowoczesną, dobrze dobraną formę, trafiony i spójny przekaz


16. Magazyn dla pracowników, nakład 1 001 - 10 000 egz.

  • BRĄZ: Focus KGHM, magazyn grupy kapitałowej KGHM - Komunikacja Plus sp. z o.o. sp. k.
    Za ambitne i odważne sformułowanie celów oraz konsekwentne wdrożenie
  • SREBRO: Magazyn „Świat PZU” dla PZU - Valkea Media SA
    Za edukacyjny, odpowiedziany i angażujący wymiar komunikacji, bardzo spójny ze strategią firmy
  • SREBRO: Oponowości – miesięcznik pracowników Goodyear Dunlop Tires Polska – Aude
    Za koncepcję doskonale dopasowaną do grupy docelowej i fachowy, jakościowy content
  • SREBRO: Baśka, magazyn dla pracowników ING Banku – Aude
    Za oryginalny zamysł koncepcyjny, podkreślający unikatowy charakter magazynu oraz efekty w postaci zaangażowania
  • ZŁOTO: Biromaniak Grupy Żywiec – Aude
    Za odzwierciedlenie pasji i dumy w sposobie komunikacji, pozostające w synergii z oryginalnym formatem i potrzebami grupy docelowej


17. Magazyn dla klientów B2C, nakład do 10 000 egz.

  • SREBRO: Magazyn Razem z PZU dla Grupy PZU - Work Room
    Za nowoczesny oraz inspirujący wymiar komunikacji i trafnie dobraną formę


18. Magazyn dla klientów B2C, nakład powyżej 10 000 egz.

  • BRĄZ: Magazyn 60+ dla firmy DOZ - ZPR Media SA
    Za nieszablonowe podejście do grupy docelowej, wykorzystanie potencjału niszy i trendów
  • SREBRO: Piwniczka Smaków dla Piotr i Paweł - Agora Custom Publishing
    Za przyjazną i edukacyjną tonację komunikacji, naturalnie łączącą przekaz z produktami
  • ZŁOTO: Sense of Beauty - Magazyn marki Dr Irena Eris
    Za wysoką staranność edytorską odzwierciedlającą misję i filozofię marki, trafnie odpowiadającą na potrzeby selektywnej grupy docelowej


19. Magazyn dla klientów B2B

  • SREBRO: ATLAS fachowca dla Atlas – Aude
    Za ścisłe dopasowanie do potrzeb grupy docelowej oraz pomocowy i edukacyjny charakter contentu
  • SREBRO: Gazeta Nienieodpowiedzialni ANG Spółdzielni Doradców Kredytowych
    Za innowacyjny i społecznie odpowiedzialny wymiar komunikacji, krzewiący ideę zrównoważonego rozwoju w branży finansowej 
  • SREBRO: Wiadomości Gospodarcze Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej
    Za wysoką jakość merytoryczną contentu, ściśle dopasowaną do potrzeb interesariuszy, wykorzystującą potencjał niszy


20. Magazyn elektroniczny dla pracowników

  • ZŁOTO: Connect Raiffeisen Polbank – Aude
    Za nieszablonowe posługiwanie się identyfikacją marki, lekką i nieformalną tonację contentu oraz umiejętne wykorzystanie potencjału pracowników


21. Portal dla pracowników

  • WYRÓŻNIENIE: DHL Parcel - Yammer firmy DHL Parcel
    Za entuzjastyczne i niekonwencjonalne wykorzystanie sieci społecznościowej w budowaniu zaangażowania pracowników


22. Magazyn elektroniczny dla klientów

Jury nie przyznało nagród

23. Portal tematyczny dla klientów

  • BRĄZ: Bankomania – ogólnodostępny portal edukacyjno-poradnikowy z wydzieloną sekcją e-Nasz Bank widoczną tylko dla pracowników PKO Banku Polskiego
    Za wysoką jakość edukacyjną i merytoryczną, spójnie łączącą potrzeby klientów oraz cele strategii marki
  • SREBRO: DajemyRadę.pl dla PZU - Valkea Media
    Za oryginalną i pomysłową koncepcję komunikacji, integrującą w naturalny sposób ofertę sprzedażową
  • ZŁOTO: Wszechsmaki.pl wydawane przez Czanieckie Makarony sp. z o.o. - Korporacja Stylu Justyna Miksa
    Za kreatywność i różnorodność contentu oraz atrakcyjny sposób budowania wizerunku marki


24. Aplikacja mobilna dla klientów

Jury nie przyznało nagród

25. Korporacyjna komunikacja video

  • WYRÓŻNIENIE: Patrole z sercem PZU
    Za podjęcie społecznie ważnego problemu oraz kreatywną i angażującą realizację
  • ZŁOTO: Filmy komunikacji wewnętrznej DHL Parcel
    Za odwagę, naturalność, zaangażowanie i podjęcie wyzwania


26. Content Marketing - Galerie Handlowe

  • WYRÓŻNIENIE: Karolinka dla Karolinka Property Sp. z o.o. - Concept Publishing Polska Sp. z o.o.
    Za udaną próbę bezpretensjonalnej komunikacji 
  • SREBRO: The Look Galeria Mokotów - Pola Design
    Za inspirujące zdjęcia, wysoką jakość edytorską oraz umiejętne wykorzystanie trendów 
  • ZŁOTO: Klif BNP PAribas Real Estate - Valkea Media S.A.
    Za udaną modernizację edytorską i graficzną w kierunku segmentu mody wysokiej, odpowiadającą na oczekiwania grupy docelowej

Źródło: Stowarzyszenie Content Marketing Polska

www.szpaltyroku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764