logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tadeusz Winkowski wśród Przedsiębiorców Roku 2005

  PR 04.11.2005, przeczytano 921 razy
ilustracjastrzałka
Winkowski

W październiku jury konkursu Przedsiębiorca Roku, organizowanego przez firmę doradczą Ernst & Young, wybrało dziesiątkę najlepszych polskich biznesmenów. Znalazł się wśród nich Tadeusz Winkowski, prezes i współwłaściciel firmy Winkowski Sp. z o.o.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tadeusz-winkowski-wsrod-przedsiebiorcow-roku-2005,3206,artykul.html

Ten międzynarodowy konkurs, nazywany w Ameryce Biznesowymi Oscarami, jest organizowany przez Ernst & Young od 1986 roku. Bierze w nim udział ponad 40 krajów, z których każdy zgłasza indywidualnego zwycięzcę. Następnie Przedsiębiorcy Roku z poszczególnych państw biorą udział w finale światowym. Wśród kryteriów, jakimi kieruje się jury wybierające najlepszych biznesmenów, są m.in.: przedsiębiorczość przy tworzeniu i rozwijaniu firmy, strategia działania, innowacyjność, wyniki finansowe przedsiębiorstwa oraz sukcesy w skali międzynarodowej.
Polska edycja konkursu odbywa się już po raz trzeci. W poprzednich dwóch odsłonach zwyciężyli Zbigniew Sosnowski, prezes firmy Kross produkującej rowery, i Krzysztof Pawłowski, założyciel i rektor Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu. Obaj zasiedli w jury tegorocznej edycji konkursu, poza nimi wśród oceniających są m.in. Maria Wiśniewska, była prezes Banku Pekao SA oraz Jan Krzysztof Bielecki, były premier Polski i obecny prezes Banku Pekao SA.

Wśród tegorocznych finalistów polskiej edycji konkursu znalazł się Tadeusz Winkowski, współzałożyciel, obecny prezes i współwłaściciel firmy Winkowski Sp. z o.o. Po ogłoszeniu nazwisk finałowej dziesiątki Gazeta Wyborcza, jeden z partnerów medialnych konkursu, opublikowała krótkie rozmowy ze wszystkimi wyróżnionymi biznesmenami. W wywiadzie z Tadeuszem Winkowskim, o znaczącym tytule Po prostu lubię drukować, podkreślono 80-krotny wzrost obrotów firmy w ostatnim roku w porównaniu z pierwszym rokiem jej działalności oraz fakt, że Winkowski Sp. z o.o. należy do najnowocześniejszych drukarń w Europie. Zauważono również rozwój firmy w skali międzynarodowej – już dziś eksport stanowi ponad 30% jej obrotów. Winkowski Sp. z o.o. posiada cztery biura handlowe w różnych krajach Europy, zaś w Polsce dysponuje trzema drukarniami, zatrudniając ponad 1200 osób. Na żadnym polu nie odstajemy od firm zachodnich – podkreślił w rozmowie z Gazetą Wyborczą Tadeusz Winkowski.

Uroczysty finał polskiej edycji konkursu Przedsiębiorca Roku 2005 odbędzie się 29 listopada na Politechnice Warszawskiej. Zwycięzca będzie reprezentował Polskę na przyszłorocznej gali Enterpreneur of the Year w Monte Carlo.

Źródło: Winkowski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.
Logo Mbanku: to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata
Niektóre elementy kolorowego logotypu mBanku właśnie się zmieniły – w sposób niezauważalny dla większości odbiorców. Profesjonaliści zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy...
W weekend rozpocznie się montaż neonu, który po renowacji sfinansowanej przez PZU, ponownie zabłyśnie na dachu kamienicy na Placu Kościuszki we Wrocławiu. Reklama „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” to jeden z najbardziej znanych wrocławskich neonów, który od lat tworzy historyczny krajobraz tego miasta.
Klip promujący polską literaturę na świecie - New Books from Poland 2020
Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule.Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący...
PZU podkreśla w swojej kampanii marki pracodawcy jak ważne jest poczucie sensu wykonywanej pracy
Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764