logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi POLIGRAFIA I EURO-REKLAMA biją rekordy popularności wśród internautów

   05.04.2009, przeczytano 6174 razy
ilustracjastrzałka

Wiosną wszyscy zainteresowani branżą reklamową i poligraficzną inspiracji poszukiwać będą podczas kolejnych edycji Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2009 i Euro-Reklama GIFT EXPO 2009 oraz Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2009, które w tym roku trwać będą przez cztery dni - od 21 do 24 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-poligrafia-i-euro-reklama-bija-rekordy-popularnosci-wsrod-internautow,8752,artykul.html

Przygotowania do tegorocznej edycji targów reklamowo-poligraficznych nabierają tempa. Nieustannie trwa rejestracja on-line, za pośrednictwem której zarejestrowało się już ponad 1000 specjalistów od reklamy, marketingu, outdooru i poligrafii. Dzięki wypełnieniu formularza na stronach internetowych targów (poligrafia.mtp.pl; outdoorexpo.pl; giftexpo.pl) każdy będzie mógł zwiedzić tegoroczne ekspozycje bezpłatnie. Wystarczy W tym roku zainteresowanie tym sposobem rejestracji przekroczyło wszelkie oczekiwania. Wraz z silną kampanią informacyjno-promocyjną codziennie przybywa kilkadziesiąt, a w ciągu weekendu, nawet kilkaset zgłoszeń.

Na wszystkich zawodowo związanych z branżą reklamową i poligraficzną w tym roku czeka propozycja blisko 400 wystawców, którzy przygotowali na tegoroczna edycję aż 180 nowości. W ramach targów POLIGRAFIA zobaczyć będzie można najnowsze rozwiązania i technologie z obszaru przygotowania do druku, maszyn drukujących i obróbki po druku. OUTDOOR EXPO to oferta producentów i dystrybutorów maszyn i urządzeń do produkcji reklam, ploterów oraz branży komunikacji wizualnej. Z kolei najnowsze rozwiązania z zakresu BTL, nośników reklamowych i artykułów promocyjnych zaprezentowane zostaną na ekspozycji GIFT EXPO.

Źródło: MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764