logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi POLIGRAFIA I EURO-REKLAMA biją rekordy popularności wśród internautów

   05.04.2009, przeczytano 5277 razy
ilustracjastrzałka

Wiosną wszyscy zainteresowani branżą reklamową i poligraficzną inspiracji poszukiwać będą podczas kolejnych edycji Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2009 i Euro-Reklama GIFT EXPO 2009 oraz Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2009, które w tym roku trwać będą przez cztery dni - od 21 do 24 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-poligrafia-i-euro-reklama-bija-rekordy-popularnosci-wsrod-internautow,8752,artykul.html

Przygotowania do tegorocznej edycji targów reklamowo-poligraficznych nabierają tempa. Nieustannie trwa rejestracja on-line, za pośrednictwem której zarejestrowało się już ponad 1000 specjalistów od reklamy, marketingu, outdooru i poligrafii. Dzięki wypełnieniu formularza na stronach internetowych targów (poligrafia.mtp.pl; outdoorexpo.pl; giftexpo.pl) każdy będzie mógł zwiedzić tegoroczne ekspozycje bezpłatnie. Wystarczy W tym roku zainteresowanie tym sposobem rejestracji przekroczyło wszelkie oczekiwania. Wraz z silną kampanią informacyjno-promocyjną codziennie przybywa kilkadziesiąt, a w ciągu weekendu, nawet kilkaset zgłoszeń.

Na wszystkich zawodowo związanych z branżą reklamową i poligraficzną w tym roku czeka propozycja blisko 400 wystawców, którzy przygotowali na tegoroczna edycję aż 180 nowości. W ramach targów POLIGRAFIA zobaczyć będzie można najnowsze rozwiązania i technologie z obszaru przygotowania do druku, maszyn drukujących i obróbki po druku. OUTDOOR EXPO to oferta producentów i dystrybutorów maszyn i urządzeń do produkcji reklam, ploterów oraz branży komunikacji wizualnej. Z kolei najnowsze rozwiązania z zakresu BTL, nośników reklamowych i artykułów promocyjnych zaprezentowane zostaną na ekspozycji GIFT EXPO.

Źródło: MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiarygodna komunikacja może przesądzić o przyszłości firm
Pandemia koronawirusa wpłynęła nie tylko na sytuację finansową firm, lecz także na ich komunikację. Duża część zrezygnowała z niej całkowicie, w ten sposób wysyłając w świat komunikat: nie wiadomo, co się u nas dzieje. Tymczasem właściwe zarządzanie informacją jest kluczowe właśnie teraz – może pomóc firmom w przezwyciężeniu kryzysu i opłaci się po zakończeniu...
Oranżada Hellena w kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie”
21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie.
Meetlify wspomoże branżę eventową
Meetbit, polski startup, specjalizujący się w tworzeniu aplikacji biznesowych oraz systemach rozwiązań dla branży MICE (turystyka biznesowa), opracowuje aplikację, która ma być odpowiedzią na problemy komunikacyjne występujące w kryzysowych sytuacjach, m.in. takich jak pandemia. Meetlify, bo o niej mowa, to inteligentny system komunikacji B2B, który wspomaga kontakt biznesowy...
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za działania reklamowe (ATL / Digital) dla pierwszej oryginalnej produkcji BBC Brit zrealizowanej w Polsce.
KGHM świeci na niebiesko
KGHM Polska Miedź S.A. po raz kolejny przyłączyła się do inicjatywy „Polska na niebiesko”. Akcja organizowana jest 2 kwietnia, w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764