logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi POLIGRAFIA I EURO-REKLAMA biją rekordy popularności wśród internautów

   05.04.2009, przeczytano 5770 razy
ilustracjastrzałka

Wiosną wszyscy zainteresowani branżą reklamową i poligraficzną inspiracji poszukiwać będą podczas kolejnych edycji Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2009 i Euro-Reklama GIFT EXPO 2009 oraz Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2009, które w tym roku trwać będą przez cztery dni - od 21 do 24 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-poligrafia-i-euro-reklama-bija-rekordy-popularnosci-wsrod-internautow,8752,artykul.html

Przygotowania do tegorocznej edycji targów reklamowo-poligraficznych nabierają tempa. Nieustannie trwa rejestracja on-line, za pośrednictwem której zarejestrowało się już ponad 1000 specjalistów od reklamy, marketingu, outdooru i poligrafii. Dzięki wypełnieniu formularza na stronach internetowych targów (poligrafia.mtp.pl; outdoorexpo.pl; giftexpo.pl) każdy będzie mógł zwiedzić tegoroczne ekspozycje bezpłatnie. Wystarczy W tym roku zainteresowanie tym sposobem rejestracji przekroczyło wszelkie oczekiwania. Wraz z silną kampanią informacyjno-promocyjną codziennie przybywa kilkadziesiąt, a w ciągu weekendu, nawet kilkaset zgłoszeń.

Na wszystkich zawodowo związanych z branżą reklamową i poligraficzną w tym roku czeka propozycja blisko 400 wystawców, którzy przygotowali na tegoroczna edycję aż 180 nowości. W ramach targów POLIGRAFIA zobaczyć będzie można najnowsze rozwiązania i technologie z obszaru przygotowania do druku, maszyn drukujących i obróbki po druku. OUTDOOR EXPO to oferta producentów i dystrybutorów maszyn i urządzeń do produkcji reklam, ploterów oraz branży komunikacji wizualnej. Z kolei najnowsze rozwiązania z zakresu BTL, nośników reklamowych i artykułów promocyjnych zaprezentowane zostaną na ekspozycji GIFT EXPO.

Źródło: MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gainward prezentuje karty 3060 Ti
Wiodąca marka na rynku kart graficznych dla entuzjastów -  Gainward z dumą prezentuje nowe karty z układem NVIDIA GeForce RTX 30 - Gainward GeForce RTX 3060 Ti Phoenix i Gainward GeForce RTX 3060 Ti Ghost.
Cash Lajf Balans w województwie warmińsko-mazurskim inspiracją dla młodych przedsiębiorców
Cash Lajf Balans to kampania edukacyjna skierowana do młodzieży z regionu Polski Wschodniej, która ma zainspirować młodych ludzi do założenia własnej działalności gospodarczej. Historie bohaterów kampanii przygotowanej przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej pokazują, że młodzi przedsiębiorcy z województwa warmińsko-mazurskiego, mają szansę...
Remington zrywa z wyrzeczeniami w stylizacji włosów w nowej kampanii #Zerokompromisów
#ZeroKompromisów to hasło kampanii promującej innowacyjną linię Hydraluxe PRO marki Remington. Działania obejmują m.in. współpracę z influencerkami takimi jak Maja Sablewska, Maria Winiarska i Zofia Zborowska-Wrona, Agnieszka Niedziałek prowadząca kanał WWWłosy czy „Gaba Hair” Zalewska. Częścią kampanii jest też projekt CSR #DajWlosZRemington...
Centra handlowe zachęcają ozdrowieńców do oddawania osocza
Westfield Arkadia, Galeria Mokotów i Galeria Wileńska łączą siły ze swoimi najemcami. W odpowiedzi na apele o oddawanie osocza kierowane do ozdrowieńców, z inicjatywy centrów handlowych ruszyła akcja Razem Pomocni. Ozdrowieniec, który po spełnieniu kilku warunków zechce honorowo oddać osocze w warszawskim, Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, otrzyma prezent w...
Firma OKI Europe wspiera tworzenie oznakowań na żądanie
Firma OKI Europe uruchomiła The Design Hub, przyjazne dla użytkownika oprogramowanie kreatywne, oparte na technologii Shoppa, służące do tworzenia komunikacji wizualnej i materiałów marketingowych we własnym zakresie, na żądanie. The Design Hub umożliwia firmom tworzenie, drukowanie i umieszczanie profesjonalnych oznakowań w ciągu kilku minut, oferując szybką i niedrogą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764