logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi POLIGRAFIA I EURO-REKLAMA biją rekordy popularności wśród internautów

   05.04.2009, przeczytano 6095 razy
ilustracjastrzałka

Wiosną wszyscy zainteresowani branżą reklamową i poligraficzną inspiracji poszukiwać będą podczas kolejnych edycji Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2009 i Euro-Reklama GIFT EXPO 2009 oraz Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2009, które w tym roku trwać będą przez cztery dni - od 21 do 24 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-poligrafia-i-euro-reklama-bija-rekordy-popularnosci-wsrod-internautow,8752,artykul.html

Przygotowania do tegorocznej edycji targów reklamowo-poligraficznych nabierają tempa. Nieustannie trwa rejestracja on-line, za pośrednictwem której zarejestrowało się już ponad 1000 specjalistów od reklamy, marketingu, outdooru i poligrafii. Dzięki wypełnieniu formularza na stronach internetowych targów (poligrafia.mtp.pl; outdoorexpo.pl; giftexpo.pl) każdy będzie mógł zwiedzić tegoroczne ekspozycje bezpłatnie. Wystarczy W tym roku zainteresowanie tym sposobem rejestracji przekroczyło wszelkie oczekiwania. Wraz z silną kampanią informacyjno-promocyjną codziennie przybywa kilkadziesiąt, a w ciągu weekendu, nawet kilkaset zgłoszeń.

Na wszystkich zawodowo związanych z branżą reklamową i poligraficzną w tym roku czeka propozycja blisko 400 wystawców, którzy przygotowali na tegoroczna edycję aż 180 nowości. W ramach targów POLIGRAFIA zobaczyć będzie można najnowsze rozwiązania i technologie z obszaru przygotowania do druku, maszyn drukujących i obróbki po druku. OUTDOOR EXPO to oferta producentów i dystrybutorów maszyn i urządzeń do produkcji reklam, ploterów oraz branży komunikacji wizualnej. Z kolei najnowsze rozwiązania z zakresu BTL, nośników reklamowych i artykułów promocyjnych zaprezentowane zostaną na ekspozycji GIFT EXPO.

Źródło: MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing sensoryczny od Nekk
Agencja pharmamarketingowa NEKK odpowiada za wdrożenie dwóch nowych produktów w portfolio uznanej, aptecznej marki – APTEO. Strategia wdrożenia zakładała skorzystanie z bogactwa marketingu sensorycznego. Do promocji preparatów walczących z zapaleniem śluzówki nosa wykorzystano przekaz pozytywny oraz marketing zmysłów – kwiaty i zapachy...
Pandemia wywarła ogromny wpływ na globalne łańcuchy dostaw. Doprowadziło to między innymi do poważnych zmian w funkcjonowaniu sektora logistycznego, a same firmy przekonały się, jak ważne jest wsparcie technologii dla usprawnienia i efektywnego zarządzania przepływem towarów. W odpowiedzi na nowe wyzwania biznesowe Lexmark przedstawił rozwiązania technologiczne,...
Słoneczna kampania marki Iwostin
Zespół Opus B przygotował kampanię digital, promującą kosmetyki Iwostin Solecrin.
PZU pamięta o bohaterach Powstania Warszawskiego
1 sierpnia na budynku centrali PZU u zbiegu al. Jana Pawła II i ul. Grzybowskiej w Warszawie rozbłyśnie powstańcza kotwica. W ten sposób ubezpieczyciel złoży hołd uczestnikom Powstania Warszawskiego. Iluminacja będzie widoczna każdej nocy do 8 sierpnia. Jako mecenas Muzeum Powstania Warszawskiego PZU włączył się także w inne wydarzenia upamiętniające 77. rocznicę...
Książęce IPA zdobywa mury
Monumentalny mural Książęce IPA można już oglądać przy ul. Jaworzyńskiej 8 w Warszawie. To projekt zwycięzcy konkursu skierowanego do konsumentów piwa Książęce na kolaż przedstawiający piwny świat - z Książęcym IPA w roli głównej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764