logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi POLIGRAFIA I EURO-REKLAMA biją rekordy popularności wśród internautów

   05.04.2009, przeczytano 6570 razy
ilustracjastrzałka

Wiosną wszyscy zainteresowani branżą reklamową i poligraficzną inspiracji poszukiwać będą podczas kolejnych edycji Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2009 i Euro-Reklama GIFT EXPO 2009 oraz Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2009, które w tym roku trwać będą przez cztery dni - od 21 do 24 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-poligrafia-i-euro-reklama-bija-rekordy-popularnosci-wsrod-internautow,8752,artykul.html

Przygotowania do tegorocznej edycji targów reklamowo-poligraficznych nabierają tempa. Nieustannie trwa rejestracja on-line, za pośrednictwem której zarejestrowało się już ponad 1000 specjalistów od reklamy, marketingu, outdooru i poligrafii. Dzięki wypełnieniu formularza na stronach internetowych targów (poligrafia.mtp.pl; outdoorexpo.pl; giftexpo.pl) każdy będzie mógł zwiedzić tegoroczne ekspozycje bezpłatnie. Wystarczy W tym roku zainteresowanie tym sposobem rejestracji przekroczyło wszelkie oczekiwania. Wraz z silną kampanią informacyjno-promocyjną codziennie przybywa kilkadziesiąt, a w ciągu weekendu, nawet kilkaset zgłoszeń.

Na wszystkich zawodowo związanych z branżą reklamową i poligraficzną w tym roku czeka propozycja blisko 400 wystawców, którzy przygotowali na tegoroczna edycję aż 180 nowości. W ramach targów POLIGRAFIA zobaczyć będzie można najnowsze rozwiązania i technologie z obszaru przygotowania do druku, maszyn drukujących i obróbki po druku. OUTDOOR EXPO to oferta producentów i dystrybutorów maszyn i urządzeń do produkcji reklam, ploterów oraz branży komunikacji wizualnej. Z kolei najnowsze rozwiązania z zakresu BTL, nośników reklamowych i artykułów promocyjnych zaprezentowane zostaną na ekspozycji GIFT EXPO.

Źródło: MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Współpraca od początku opierała się na świadomych, synergicznych działaniach marketingowych w strefie online, w celu zwiększenia udziału w rynku e-commerce. Harbingers pomogło BoboWózkom w skutecznym i konsekwentnym budowaniu pozycji lidera w branży wózków i fotelików dziecięcych w e-commerce.
Nowe biuro P&G wykorzystuje rozwiązania przyjazne dla środowiska
Procter & Gamble od początku swojej działalności w Polsce jest jednym z cenionych pracodawców, oferującym nie tylko możliwości rozwoju zawodowego, ale także dbającym o to, by  tworzone przez firmę środowisko pracy było otwarte dla różnorodnych grup pracowników. Dlatego też stale przygląda się ich potrzebom. Zmieniające się w ostatnich latach modele pracy oraz oczekiwania,...
Klink International rozpoczyna współpracę z N42 creative solutions
Od stycznia 2023 roku za działania marketingowe i PR-owe KLINK INTERNATIONAL jednego z największych polskich importerów i dystrybutorów kamienia naturalnego odpowiada agencja kreatywna N42. Współpraca ta, to kolejny krok w działaniach firmy KLINK związany z intensywnym rozwojem i planem osiągnięcia założonych celów strategicznych.
Waterdrop to firma, która powstała w 2016 roku w Austrii. Marka dba o ekologię, nie wykorzystuje tworzyw sztucznych i konserwantów. W swojej ofercie posiada rozpuszczalne w wodzie kapsułki z witaminami i ekstraktami roślinnymi, które nadają napojom owocowy smak. Waterdrop przyświecają dwie idee: dbanie o odpowiednie nawodnienie organizmu oraz ograniczenie produkcji plastiku. Z kolei...
Agencja gamingowa Kool Things prolongowała umowę z Razer – wiodącą lifestylową marką dla graczy oraz pionierem rynku gaming hardware. Współpraca pomiędzy firmami trwa już 12 lat. W tym czasie agencja obsłużyła blisko 500 premier, a tylko w ostatnich 3 latach wsparła przedstawicieli mediów w stworzeniu niemal 2000 recenzji produktów marki Razer. Podpisana umowa przedłuża...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764