logo
WIADOMOŚCI

Targi PSI ponownie partnerem Festiwal Druku

   11.06.2015, przeczytano 979 razy

PSI - największa platforma łącząca branże artykułów promocyjnych w Europie ponownie dołączyła do partnerów Festiwalu Druku (pełna nazwa Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-psi-ponownie-partnerem-festiwal-druku,25128,artykul.html

Targi PSI w Düsseldorfie są największym miejscem spotkań branży artykułów promocyjnych w Europie. Około 16000 agencji i dystrybutorów z ponad 80 krajów spotyka się co roku z około 1000 producentów i importerów z ponad 35 krajów. Mające swoją odsłonę w styczniu targi, to najbardziej kompleksowa platforma obejmująca najświeższe trendy branżowe, premiery produktowe, konferencje i warsztaty edukacyjne.

W 2016 roku, ten wiodący europejski organizator targów branży produktów promocyjnych położy silny nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju i transferu wiedzy. Kluczowym tematem będą także tkaniny. Od 13 do 15 stycznia 2016 r. w Düsseldorfie spotkają się dystrybutorzy i producenci artykułów promocyjnych,specjaliści od marketingu, agencje, usługodawcy i specjalistów z branży tekstylnej.

W tym momencie, prawie 70 procent powierzchni wystawienniczej jest już zarezerwowane, a ponad połowa wystawców to firmy zagraniczne. Wśród tych, którzy już zarezerwowali miejsca są m. in. Lensen Toppoint, Mid Ocean Brands, Lediberg, Victorinox, Brunnen, koziol i Troika. 

Sprzedaż biletów na targi PSI rozpoczęła się 1 czerwca w 2015 roku. Bilet można kupić tutaj.

Festiwal Druku objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Festiwal Druku

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone