logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi w Krakowie – 25 lecie firmy

  PR 03.03.2021, przeczytano 1463 razy

Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie każdego roku budzą zainteresowanie tysięcy czytelników z całego kraju. Targi KRAKDENT sprawiają, że Kraków przez trzy dni jest najważniejszym miejscem spotkań branży stomatologicznej. Targi ENOEXPO pobudzają kubki smakowe znawców wina z najdalszych zakątków świata. Kto stoi za jednymi z największych wydarzeń branżowych w Polsce?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-w-krakowie-%E2%80%93-25-lecie-firmy,390448,artykul.html

Organizatorami są Targi w Krakowie, które w ciągu 25 lat z niewielkiej spółki stały się trzecim co do wielkości organizatorem targów branżowych w kraju. W tym czasie podczas licznych wydarzeń udział  wzięło 538 119 wystawców oraz 1 936 250 zwiedzających. Firma w ofercie posiada kilkanaście wiodących w wielu branżach imprez, organizując targi nie tylko w stolicy Małopolski, ale i Bydgoszczy, Warszawie i Wrocławiu. Ponadto firma od sześciu lat posiada swój własny, nowoczesny obiekt wystawienniczy –EXPO Kraków, w którym każdego roku odbywają się m.in. bankiety korporacyjne, międzynarodowe konferencje i liczne wydarzenia klientów tj. Tattoofest, Magnificon Expo, czy Kongres i Targi LNE.

Spełnione marzenia

Firma powstała 13 lutego 1996 roku. Założyła ją grupa 3 wizjonerów, która nie bała się marzyć. Od samego początku Targi w Krakowie bardzo mocno wyróżniały się na tle konkurencji, a trzeba podkreślić, że w latach 90. powstało wiele firm chcących organizować duże wydarzenia i konferencje. Z perspektywy czasu można stwierdzić, że sukces Targów w Krakowie to przede wszystkim wynik ciężkiej pracy, rzetelności i znajomości tematu. Przełomowym momentem był rok 2015. 14 maja podczas uroczystego otwarcia Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków rozpoczął się nowy rozdział w historii spółki.

Doświadczenie i świeża energia – połączenie idealne

Targi w Krakowie są przykładem firmy, w której doświadczenie ceni się równie wysoko, jak młodość i świeżą energią. Najmłodszy pracownik ma 25 lat, dokładnie tyle ile firma. Targi w Krakowie łączą pokolenia, a sukcesy wydarzeń udowadniają, że wiek nie ma znaczenia w realizacji wspólnej pasji. Cel targów się nie zmienił, jednak sposób organizacji jest zupełnie inny. Na pierwsze miejsce wysuwa się digitalizacja. W firmie pracują specjaliści w tej dziedzinie, dlatego w czasie pandemii, Targi w Krakowie bardzo szybko przestawiły się na wydarzenia online. Organizatorzy przyznają, że najbardziej tęsknią za spotkaniami „twarzą w twarz”, jednak w sytuacji „zamrożenia branży”, bardzo szybko potrafili odpowiedzieć na potrzeby klientów, korzystając z nowych technologii. Nieustannie śledzą zmiany na rynku i bardzo szybko na nie odpowiadają. Dużo pracy wkładają w przygotowanie programów towarzyszących. Organizują szkolenia i warsztaty, do których zapraszają ekspertów. Udział w wydarzeniach organizowanych przez Targi w Krakowie stwarza szansę poznania oferty wystawców, ale również poszerzenia wiedzy.

Niestandardowe podejście

Możliwość pracy z własnym czworonogiem, firmowa grządka z uprawą głąbika krakowskiego, festiwal kolorów dla pracowników z okazji 5-lecia EXPO Kraków, wakacyjna joga i cotygodniowa wirtualna kawa podczas pandemii. Zarząd firmy rozumie potrzeby pracowników, starając się wdrażać firmowy work life balance. – Sukces zależy od zgranego zespołu, dlatego warto pielęgnować wzajemne relacje. Zależy nam, aby pracownicy czuli się dobrze w firmie i jesteśmy otwarci na wszelkie nowe pomysły, z którymi się do nas zwracają. – podkreśla Prezes Targów w Krakowie, Grażyna Grabowska. - Przez 25 lat branża targowa zmieniła się nie do poznania, jednak jedno pozostało niezmienne – potrzeba spotkań. Dziś tak samo, jak kiedyś ludzie mają potrzebę rozmowy, wymiany kontaktów, dzielenia się emocjami i przeżyciami. Ostatni rok pokazał, jak ważna jest empatia nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Nic nie jest w stanie zastąpić bezpośrednich spotkań, co potwierdziły wydarzenia, które zorganizowaliśmy między pierwszym a drugim zamrożeniem branży. Goście nie kryli radości, że mogą ponownie się zobaczyć, porozmawiać, wymienić poglądami. Na pierwsze w tym roku targi, które zaplanowaliśmy na czerwiec, czekamy z taką samą niecierpliwością, jak na pierwsze nasze wydarzenie, które organizowaliśmy w 1996 roku. – dodaje.

Źródło: Targi w Krakowie Sp. z o.o.

www.targi.krakow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764