logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Team z międzynarodowym doświadczeniem w 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 29.06.2018, przeczytano 968 razy

Do działu kreacji agencji 180heartbeats + JUNG v MATT dołączyli senior copywriter Anna Gadecka i senior art director Krzysztof Bednarski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/team-z-miedzynarodowym-doswiadczeniem-w-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,37069,artykul.html

Gadecka w branży reklamowej pracuje od 10 lat. Doświadczenie zdobywała w czterech różnych krajach, w uznanych sieciowych i niezależnych agencjach. W Polsce - w Euro RSCG4D, Brain i Leo Burnett i Saatchi & Saatchi IS. We Francji – Fred & Farid Paris, w Wielkiej Brytanii - Y&R London i CP+B London, a w Belgii w DDB Bruksela. Pracowała dla takich marek jak Heineken, P&G, Audi, L'Oreal (Cacharel), McVities, BBC, Royal Society of Blind Children. Jest twórczynią projektu Agency Tour w ramach którego zwiedziła 30 agencji reklamowych. Zdobyła w sumie kilkadziesiąt nagród i wyróżnień: jedyne jak dotąd dla polski złoto w konkursie Young Guns Awards za projekt Mapy Bonux, a podczas tegorocznego Cannes kampania Bee Saving Paper, która współtworzyła trafiła na shortlistę. Liczy jednak, że najważniejsze nagrody jeszcze przed nią.

Bednarski specjalizuje się w designie, animacji  i fotografii. Ostatnio pracował w Kalicinscy.com, gdzie m.in. zajmował się projektami dla takich marek jak PGE, IQOS, Red Bull. Wcześniej przez siedem lat był związany z branżami filmową i telewizyjną.

Pracował m.in. jako szef kreacji w Kino Polska oraz art director w SPI International Filmbox Channels. Zaprojektował plakaty filmowe dla najwybitniejszych polskich reżyserów filmowych m.in. do cyfrowych rekonstrukcji „Przypadku” Krzysztofa Kieślowskiego, „Ziemi Obiecanej” Andrzeja Wajdy, „Psów” Władysława Pasikowskiego czy „Rejsu” Marka Piwowskiego. Współpracował również z MTV, Comedy Central, Fox, TVN Turbo przygotowując materiały na potrzeby identyfikacji wizualnej. Jest również dwukrotnym zwycięzcą konkursu Leica Street Photo.

W 180 Gadecka i Bednarski wzmocnili zespół dyrektora kreatywnego Martina Winthera. Obecnie dział kreacji liczy 12 osób, a zarządza nim chief creative officer Mikołaj Sadowski.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roca na Milan Design Week 2024
Od 15 do 21 kwietnia 2024 roku Roca prezentowała swoje najnowsze kolekcje i rozwiązania w dwóch różnych przestrzeniach Milan Design Week – największych targów wnętrzarskich na świecie. Przygotowane przez Roca instalacje podkreślały koncentrację marki na realizacji pionierskich pomysłów w zakresie tworzenia wnętrz łazienkowych i...
Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764