logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizja TTV z kolejnym rekordem oglądalności

  PR 27.04.2018, przeczytano 493 razy

Telewizja TTV odnotowała najwyższy dzienny wynik oglądalności w historii stacji osiągając udział 4,67 % SHR w grupie komercyjnej (16-49) i 3,27 % (4+). Był to czwarty wynik oglądalności tego dnia, pozycjonujący stację po raz kolejny w pierwszej czwórce kanałów ogólnopolskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-ttv-z-kolejnym-rekordem-ogladalnosci,36336,artykul.html

Rekordową widownię zdobył jubileuszowy, 100. odcinek GOGGLEBOX. PRZED TELEWIZOREM, który przyciągnął ponad pół miliona widzów. To kolejny rekord TTV wpisujący się w silnie wzrostowy trend. Warto podkreślić, że zbliżony rekord  padł w sierpniu  ubiegłego roku, kiedy to stacja odnotowała dzienny wynik  -  4,1 % SHR (16-49), Telewizja TTV dziękuje swoim widzom, za tak wyrażone uznanie.

Źródło: TVN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764