logo
WIADOMOŚCI

Toyota automatyzuje tworzenie materiałów marketingowych

  PR 11.01.2018, przeczytano 564 razy
ilustracjastrzałka

Firmy Dassault Systèmes i Toyota Motor Europe podpisały trzyletnią umowę, w ramach której będą pracować nad zoptymalizowaniem procesu cyfrowej produkcji. Celem współpracy jest stworzenie nowej generacji rozwiązań z zakresu digital marketingu, które znajdą swoje zastosowanie podczas premier rynkowych samochodów marki Toyota w Europie. Lista rozwiązań obejmie umiejscowienie i personalizację treści marketingowych dedykowanych klientom poszukującym nowych, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb doświadczeń zakupowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/toyota-automatyzuje-tworzenie-materialow-marketingowych,35085,artykul.html

Dzięki rozwiązaniu branżowemu „Virtual Garage” firmy Dassault Systèmes, Toyota Motor Europe może korzystać z udostępnionych jej w ramach oprogramowania 3DEXCITE wysokiej klasy aplikacji, służących do wizualizacji i w ten sposób zautomatyzować oraz zintegrować procesy produkcji swoich zasobów marketingowych. Dodatkowo, Toyota Motor Europe może wykorzystać pochodzące z działu inżynieringu dane do opracowania opartych na cyfrowym odwzorowaniu pojazdów materiałów marketingowych, przekazujących emocjonalny komunikat na temat marki i produktu.

Dzięki automatyzacji procesu produkcji zasobów marketingowych, klienci mają do dyspozycji broszury, internetowe treści video, internetowe konfiguratory oraz inne materiały prezentujące nowe modele samochodów, które są dostosowane do preferencji konsumentów na poszczególnych rynkach, a nawet do ich indywidualnych upodobań w odniesieniu do niemal każdego elementu składowego produktu, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości, spójności i szczegółowości.

Przykłady wizualizacji:

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Technologia cyfrowa ma coraz większy wpływ na to, jak konsumenci dokonują zakupów. Branża motoryzacyjna szuka sposobów na wykorzystanie tego trendu do zbudowania silniejszej więzi ze swoimi klientami oraz ich zaangażowania. Bez względu na to, czy klienci niezobowiązująco testują samochód, czy są już zdecydowani na jego zakup chcą poczuć się zainspirowani i zmotywowani, a także mieć właściwe informacje na wyciągnięcie ręki.

W TME bezustannie ulepszamy nasze skoncentrowane na kliencie podejście biznesowe i uważamy, że łatwy i elastyczny proces produkcji cyfrowych zasobów marketingowych jest kluczowy w masowej personalizacji,” powiedział Alex Carnazza, Manager, Web Content & Brochures, Marketing Communications, Toyota Motor Europe. „Wizja Dassault Systèmes pozwala nam przygotować się do wdrożenia dobrej cyfrowej strategii, której celem jest uzyskanie przewagi konkurencyjnej w zakresie kosztów, czasu, jakości, skalowalności, integracji i elastyczności w produkcji treści digital marketingowych.”

Dassault Systèmes pomaga firmie Toyota Motor Europe połączyć dane, ludzi i pomysły, co ma przynieść skutek w postaci zaangażowania klientów już na wczesnym etapie ich doświadczenia zakupowego,” powiedział Olivier Sappin, Vice President, Transportation & Mobility Industry, Dassault Systèmes. „W przyszłości, wspólnie z Toyota Motor Europe sprawdzimy, jak platforma 3DEXPERIENCE może przyczynić się do wykreowania dodatkowej wartości oraz wzbogacić te unikalne doświadczenia poprzez usługi i rozwiązania on-site.”

Źródło: Toyota

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Giętarki HD Green Series w Automatic Letter Bender
Jako autoryzowany przedstawiciel marki HD wprowadziliśmy do oferty nowe giętarki HD GREEN SERIES. Dlaczego są godne uwagi? To doskonałe rozwiązanie dla firm poszukujących kompromisu pomiędzy dobrą jakością systemu gięcia i nacinania oraz przystępną ceną.
Panasonic wprowadził na rynek wielkoformatowe wyświetlacze 4K z serii EQ1
Panasonic uzupełnił ofertę wyświetlaczy 4K o sześć nowych modeli z linii EQ1. Ekrany o przekątnych od 43 do 86 cali oferują wysoką jakość obrazu, łatwą instalację oraz szerokie możliwości zastosowania.
Magazyn „My Fashion Connection” od Hand Made
Krakowska agencja reklamowa Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną oraz stworzenie treści do e-magazynu „My Fashion Connection”, który stanowił nieodłączny element kampanii marki Orsay z Jessiką Mercedes.
„2foru Stories” – nowa aktywacja w aplikacji Mcdonald’s
Zupełnie nowa odsłona oferty 2forU czeka w aplikacji McDonald’s. Codziennie, aż do 18 listopada, będzie można w niej znaleźć inną i nieznaną wcześniej ofertę rabatową. Trzeba się śpieszyć, bo każda promocja dostępna jest tylko przez jeden dzień! Do menu dołącza też zupełnie nowy burger – Fresh Tasty. Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie,...
Ricoh Pro L5130/L5160 – nowa seria ploterów lateksowych
Firma Ricoh zapowiedziała wprowadzenie na rynek nowej generacji lateksowych ploterów Pro L5130/L5160. Urządzenia z nowej serii będą dostępne w sprzedaży w Europie w pierwszej połowie 2019 roku. Przed planowaną oficjalną premierą zostaną zaprezentowane m.in. podczas targów VISCOM w Mediolanie.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone