Do grona klientów agencji Triple PR dołączył projekt Top Woman in Real Estate, w ramach którego realizowany jest między innymi prestiżowy konkurs, który od 5-ciu lat wyłania i nagradza kobiety z, bardzo męskich do niedawna, branż nieruchomości i budownictwa oraz pokrewnych. W skład projektu wchodzi także ekskluzywny program mentoringowy dedykowany ambitnym, młodym kobietom działającym na rynku nieruchomości.
W ramach współpracy agencja odpowiada za obsługę komunikacyjną konkursu oraz Gali Top Woman in Real Estate, Programu Mentoringowego i spotkań inspiracyjnych, a także za działania z zakresu Media Relations, adresowane do mediów nieruchomościowych i biznesowych. Agencja zadba również o działania z zakresu PR osobistego.
Po stronie agencji Triple PR projekt prowadzą Magdalena Dymek, PR Manager oraz Tomasz Puszczyk, PR Consultant. Wsparcie strategiczne zapewnia Agnieszka Malesza-Woźniak, Partner.
– Wybraliśmy Triple PR doceniając doświadczenie w pracy dla klientów z sektora real estate, ale również umiejętność szerszego spojrzenia na komunikację. Doceniamy również client service agencji, jej proaktywne podejście i zaangażowanie – mówi Krystyna Swojak, Managing Director, Top Woman.
Źródło: Triple PR