logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa ogólnopolska Wielka Recykloteria Pro Nature firmy Henkel

  PR 26.11.2020, przeczytano 682 razy
ilustracja

Firma Henkel rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100% z recyklingu. Od 1 października do 31 listopada będzie można wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z atrakcyjnymi nagrodami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-ogolnopolska-wielka-recykloteria-pro-nature-firmy-henkel,389348,artykul.html

W 2017 r. Henkel wprowadził na rynek opakowania wykonane w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu, dzięki czemu dziś, kupując produkty tej firmy, np. tabletki do zmywarki Somat, płyn do naczyń Pur czy zawieszki do toalet Bref z linii Pro Nature, możemy cieszyć się, że troszczymy się o naszą planetę. Organizując konkurs konsumencki, Henkel wspiera komunikację na temat stosowanych przez firmę opakowań z recyklingu i utrwala w świadomości konsumenta informację o tym, jak ważne są codzienne wybory dla środowiska.

– Linia Pro Nature jest ukoronowaniem naszych wieloletnich starań, aby zarówno opakowanie produktu, jak i jego zawartość nie szkodziły naszej planecie. Aż do 99,9% składników produktów Pro Nature jest pochodzenia naturalnego. Opakowania nawet w 100% pochodzą z recyklingu. Ponadto do 50% wykorzystanego plastiku to tzw. social plastic, czyli plastik pochodzący ze społecznej zbiórki w najbardziej zanieczyszczonych i najbiedniejszych regionach świata, których mieszkańcy w zamian za zebrane plastikowe odpady otrzymują pieniądze, produkty lub usługi. W ten sposób poprawiając standard życia najbiedniejszych, firma Henkel przeciwdziała zanieczyszczaniu plastikiem oceanów – podkreśla Patricjus Zięcik, Dyrektor Marketingu Laundry & Home Care w Henkel Polska.

Aby wziąć udział w Recykloterii, wystarczy kupić jeden, dowolny, produkt z linii Pro Nature, wejść na stronę www.recykloteria.pl i zarejestrować paragon, a następnie odebrać wirtualną zdrapkę i sprawdzić, jakie nagrody wygraliśmy. W puli jest 60 nagród po 1000 zł, 240 – po 100 zł, 240 zestawy produktów Pro Nature oraz 100 maskotek mew, które przypominają, jak ważny dla środowiska jest dobrostan oceanów.

Recykloteria otrzyma pełne wsparcie digital: kampania będzie prowadzona na portalu VOD, na YouTubie oraz na Facebooku. Powstała też dedykowana strona internetowa www.pro-nature.pl z opisami produktów i artykułami na temat ekologii i zrównoważonego rozwoju. Akcji towarzyszyć będą również promocje na Allegro.

Za wsparcie w zakresie organizacji ogólnopolskiej loterii odpowiada agencja SMOLAR. Materiały POS, displaye i ulotki przygotowały firmy Altavia, Projekt Zgoda i Albedo. Kampanię PR i Influencer Marketing prowadzi Kuźnia Group, a kampanię Digital – dom mediowy Wavemaker.

Źródło: Kuźnia PR Sp. z o.o.

www.kuzniagroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764