logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa rejestracja zwiedzających na Remaextra 2021

  PR 23.06.2021, przeczytano 866 razy

Trwa rejestracja zwiedzających na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra 2021. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-rejestracja-zwiedzajacych-na-remaextra-2021,392007,artykul.html

Na stronie internetowej targów RemaExtra uruchomiony został formularz rejestracji zaproszeń. Jak działa nasza rejestracja? W formularzu wpisują Państwo unikalny kod REX021. Następnie uzupełniają Państwo informacje o firmie i wysyłają do nas. Po pozytywnej weryfikacji otrzymacie Państwo drogą mailową identyfikator na targi, który należy wydrukować i okazać w punkcie rejestracyjnym, gdzie otrzymają Państwo komplet materiałów targowych. Jeżeli nie otrzymaliście Państwo zaproszenia prosimy o kontakt poprzez visitors[at]remaextra.com.

Należy pamiętać, że bezpłatna rejestracja zaproszeń możliwa jest tylko przez Internet przed targami. Na targach rejestracja jest płatna i wynosi 20 zł.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764