logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa rocznicowa kampania reklamowa E.Leclerc

  PR 23.06.2015, przeczytano 809 razy

Trwa kampania reklamowa sieci handlowej E.Leclerc, która skupia się wokół 20 rocznicy powstania E.Leclerc w Polsce. Spoty reklamowe z nowymi bohaterami sieci sklepów E.Leclerc można oglądać na antenach najważniejszych stacji telewizyjnych. Oprócz tego, na jesieni zostanie wznowiona kampania ogólnopolskiej operacji BIG BANG, czyli  ”uderzenia cenowego”, w którym produkty są dostępne w niespotykanych dotąd cenach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-rocznicowa-kampania-reklamowa-e.leclerc,25223,artykul.html

W tworzenie i realizację kampanii zaangażowani zostali doświadczeni specjaliści. Za projekt layoutu kampanii "Operacja BIG BANG", reklamę prasową oraz działania BTL odpowiada Agencja reklamowa EM&A, która najdłużej współpracuje z E.Leclerc Polska.

Kreacją reklamy telewizyjnej zajęła się Agencja reklamowa Vena Art. Agencja Social Art. - realizuje kampanię w mediach społecznościowych oraz jest twórcą tekstów do spotów radiowych, zaś działania public relations prowadzi Task Force Consulting Sp. z o.o. Za zakup mediów odpowiedzialny jest E.Leclerc Polska.

E.Leclerc wykorzystuje hasło wizerunkowe „Wiem, że kupuję najtaniej”, które w bezpośredni sposób nawiązuje do podstawowej idei E.Leclerc, zakładającej sprzedaż wysokiej jakości produktów, po jak najniższych możliwych cenach. W założeniu kampania ma podkreślać nowoczesność oraz kompleksowość oferty dopasowanej do potrzeb konsumentów. Jej bohaterowie to Klienci nie tylko zadowoleni z serwisu, jaki gwarantuje im E.Leclerc, ale także znający doskonale markę, świadomi jej 20-letniej obecności w Polsce. Wiedzą, że markety E.Leclerc to niezależne przedsiębiorstwa, które inwestują i płacą podatki na lokalnych rynkach. Spoty reklamowe podkreślają dostępność zdrowych, zróżnicowanych regionalnych produktów dostępnych w sklepach sieci.

Taki sposób komunikacji ma być wyjściem naprzeciw potrzebom klientów. Minimalistyczna forma spotów, to celowa próba ukazania „reprezentatywnego” klienta sklepu E.Leclerc. Rodzina, młodzież, kobieta w ciąży i inni, którzy codziennie zaglądają do super i hipermarketów E.Leclerc.

Na kampanię reklamową składają się spoty emitowane po raz pierwszy w stacjach telewizyjnych. Reklamę można również śledzić w radiu, na profilu E.Leclerc Polska w serwisie Facebook, prasie, firmowych gazetkach, a także na materiałach promocyjnych umieszczonych w sklepach.

Źródło: E.Leclerc

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niespokojne czasy sprawiły, że wiele firm stara się dostosować ofertę do aktualnych potrzeb rynku. Ultima Displays Polska nie pozostaje w tyle. Firma znalazła nowe zastosowania swoich standardowych produktów, które pozwalają zapewnić bezpieczeństwo w przestrzeni publicznej.
25 tysięcy dla Rak'n'Roll Music - Donguralesko dziękuje za wpłaty i publikuje teledysk do piosenki „Wschód”
DonGURALesko wraz z Fundacją Rak’n’Roll przedstawiają „Wschód”, utwór i teledysk, które powstały w podziękowaniu za wpłaty fanów muzyka dla pacjentów onkologicznych. Zbiórka rapera osiągnęła 250% założonego celu – do podopiecznych Fundacji trafi ponad 25 000 zł.
Światowa Organizacja Turystyki i CNN ze wspólną kampanią Travel Tomorrow
CNN International Commercial rusza z nową kampanią przygotowaną dla swojego wieloletniego partnera – Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO). Głównym przesłaniem projektu Travel Tomorrow jest inspirowanie ludzi do marzeń o przyszłych destynacjach i „podróży jutra” w czasach, gdy będzie to już bezpieczne.
Pandemia COVID-19 - jak dostosować się do wymogów nowej rzeczywistości?
Pandemia Covid-19 wywarła ogromny wpływ na rynek druku komercyjnego i produkcyjnego, który teraz wymaga szybkiego dostosowania się do wymogów nowej rzeczywistości. Jak w takich warunkach najefektywniej planować inwestycje i zmiany? Odpowiedzi na te pytania można wysłuchać w webcaście Inkish TV - “Business Booster“. Gościem tego programu był Mark Hinder,...
Flagowy salon Intersport 2.0 w Warszawie otwarty
Sieć INTERSPORT Polska otworzyła pierwszy w Warszawie salon nowej generacji w formacie INTERSPORT 2.0. Jeden z najnowocześniejszych multibrandowych konceptów sportowych znajduje się w centrum handlowym Westfield Arkadia. Bogata oferta produktowa jest skierowana do osób aktywnych, które regularnie trenują lub dopiero planują rozpocząć swoją sportową przygodę....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764