logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa rocznicowa kampania reklamowa E.Leclerc

  PR 23.06.2015, przeczytano 673 razy

Trwa kampania reklamowa sieci handlowej E.Leclerc, która skupia się wokół 20 rocznicy powstania E.Leclerc w Polsce. Spoty reklamowe z nowymi bohaterami sieci sklepów E.Leclerc można oglądać na antenach najważniejszych stacji telewizyjnych. Oprócz tego, na jesieni zostanie wznowiona kampania ogólnopolskiej operacji BIG BANG, czyli  ”uderzenia cenowego”, w którym produkty są dostępne w niespotykanych dotąd cenach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-rocznicowa-kampania-reklamowa-e.leclerc,25223,artykul.html

W tworzenie i realizację kampanii zaangażowani zostali doświadczeni specjaliści. Za projekt layoutu kampanii "Operacja BIG BANG", reklamę prasową oraz działania BTL odpowiada Agencja reklamowa EM&A, która najdłużej współpracuje z E.Leclerc Polska.

Kreacją reklamy telewizyjnej zajęła się Agencja reklamowa Vena Art. Agencja Social Art. - realizuje kampanię w mediach społecznościowych oraz jest twórcą tekstów do spotów radiowych, zaś działania public relations prowadzi Task Force Consulting Sp. z o.o. Za zakup mediów odpowiedzialny jest E.Leclerc Polska.

E.Leclerc wykorzystuje hasło wizerunkowe „Wiem, że kupuję najtaniej”, które w bezpośredni sposób nawiązuje do podstawowej idei E.Leclerc, zakładającej sprzedaż wysokiej jakości produktów, po jak najniższych możliwych cenach. W założeniu kampania ma podkreślać nowoczesność oraz kompleksowość oferty dopasowanej do potrzeb konsumentów. Jej bohaterowie to Klienci nie tylko zadowoleni z serwisu, jaki gwarantuje im E.Leclerc, ale także znający doskonale markę, świadomi jej 20-letniej obecności w Polsce. Wiedzą, że markety E.Leclerc to niezależne przedsiębiorstwa, które inwestują i płacą podatki na lokalnych rynkach. Spoty reklamowe podkreślają dostępność zdrowych, zróżnicowanych regionalnych produktów dostępnych w sklepach sieci.

Taki sposób komunikacji ma być wyjściem naprzeciw potrzebom klientów. Minimalistyczna forma spotów, to celowa próba ukazania „reprezentatywnego” klienta sklepu E.Leclerc. Rodzina, młodzież, kobieta w ciąży i inni, którzy codziennie zaglądają do super i hipermarketów E.Leclerc.

Na kampanię reklamową składają się spoty emitowane po raz pierwszy w stacjach telewizyjnych. Reklamę można również śledzić w radiu, na profilu E.Leclerc Polska w serwisie Facebook, prasie, firmowych gazetkach, a także na materiałach promocyjnych umieszczonych w sklepach.

Źródło: E.Leclerc

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Paweł Przybylski przeszedł do Kamikaze, agencja wzmacnia kompetencje kreatywno-strategiczne
Do zespołu Kamikaze dołączył Paweł Przybylski, na stanowisko Senior Creative Planner. Wcześniej pracował w agencji Deloitte Digital, na analogicznym stanowisku. Współpracował będzie bezpośrednio z Bartłomiejem Brzoskowskim, który kilka tygodni temu awansował w Kamikaze na stanowisko Strategy Directora.
Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?
Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu...
Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix
19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży...
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach
Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764