logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzecia edycja „Jedziemy Wpolskę”

  PR 10.07.2020, przeczytano 272 razy
ilustracja

Wirtualna Polska obchodzi w tym roku swoje 25-lecie. Z tej okazji reporterzy chcą pokazać różnorodność naszego kraju oraz poruszyć tematy interesujące mieszkańców. Poprzednie edycje skupiały się na materiałach z Polski zachodniej i centralnej. Tym razem dziennikarze przybliżą piękno wschodnich regionów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzecia-edycja-_jedziemy-wpolske_,387732,artykul.html

Podróż w trzeciej edycji odbywać będzie się turystycznym kamperem, który na potrzeby akcji zamieni się w mobilny newsroom. Dziennikarze zaprezentują swoją pracę od kuchni i pokażą proces powstawania materiałów w trasie. Poza dziesięcioma reportażami z wybranych miejsc, powstanie również materiał z wyjazdu. Kamper właśnie wyruszył w trasę i odwiedził Biebrzański oraz Białowieski Park Narodowy. W pierwszym tekście reporterzy pokażą wielokulturowość i lokalny koloryt Hajnówki. Materiał ukaże się w sobotę, 11 lipca w serwisie WP Wiadomości.

– Podlasie to fantastyczny region, niezwykle ciekawy i różnorodny, a zdecydowanie mniej popularny niż miejscowości górskie czy nadmorskie. Dlatego zdecydowaliśmy się wyruszyć właśnie tam. Jednak jak zawsze jesteśmy otwarci na zgłoszenia naszych czytelników – mówi Joanna Kocik, wydawczyni strony głównej WP i koordynatorka akcji.

W ramach akcji autorskie materiały przygotują m.in. Piotr Barejka (WP Wiadomości), Witold Ziomek (money.pl), Monika Sikorska (WP Turystyka), Dominika Czerniszewska (Obszar Lifestyle), Mateusz Żuchowski (Obszar Moto), Sebastian Łupak (Obszar Kultura) oraz fotografowie i operatorzy. W proces przygotowania materiałów zaangażowanych będzie kilkanaście osób. Reportaże będą ukazywały się raz w tygodniu przez całe lato.

Reporterzy odwiedzą takie miejsca jak: Sokołów Podlaski, Góra Grabarka, Kruszyniany, Terespol, Janów Podlaski, Radzyń Podlaski i Gredele. W każdym z nich porozmawiają z mieszkańcami, aktywistami, lokalnymi dziennikarzami i władzami.

W materiałach najważniejsze będą kwestie społeczne. Dziennikarze będą szukać inspirujących historii, które zaprezentują pozytywny obraz Polski. Opowiedzą o przemianach, jakie dokonały lub dokonują się w Polsce wschodniej i zachęcą do podróżowania w ciekawe, lecz mniej znane turystycznie miejsca. Przedstawią m.in. jak radzą sobie mieszkańcy i przyroda nad Biebrzą, jak wygląda „brama do Europy”, odwiedzą polskich Tatarów i farmę słoneczną pod Jedwabnem oraz przybliżą wieś, w której internet nie istnieje.

ilustracjastrzałka

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazeta.pl dodaje do logotypu hasło "Żywie Biełaruś!" (Niech żyje Białoruś!) oraz łączy siły z kolektywem reporterskim Outriders w ramach projektu "Białoruskie domino". Jego celem jest przedstawianie czytelniczkom i czytelnikom nie tylko ekskluzywnych informacji z Białorusi po szeroko kwestionowanych wyborach prezydenckich, ale także zarysowanie szerszego...
Już drugi raz z rzędu Rock Radio bije rekord słuchalności! W ostatniej fali badania Radio Track stacja osiągnęła najwyższy wynik w swojej historii - jej udział w czasie słuchania w okresie czerwiec - lipiec 2020 r. wyniósł 0,8%. W ten sposób rozgłośnia podwoiła słuchalność w stosunku do 2019 r. Coraz szerszemu gronu słuchaczy Rock Radio proponuje najlepszą...
Jesień w TVP Historia
Nowa ramówka TVP Historia to premiery filmów fabularnych i dokumentalnych, seriale historyczne, programy publicystyczne oraz rozrywka na najwyższym poziomie. Już 15 sierpnia w 100. rocznicę Bitwy Warszawskiej antena zaprasza na nowy teleturniej „Giganci Historii”. TVP Historia przygotowała również wiele propozycji programowych na temat ważnych wydarzeń...
Plakat „Sto pytań o wodę” już jutro w sprzedaży z „Gazetą Wyborczą”
Jaki ślad wodny zostawia przeciętny Polak? Jak na co dzień oszczędzać wodę? Co wspólnego ma wycinka drzew z suszą albo powodzią? Odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdą się jutro, 13 sierpnia na plakacie „Sto pytań o wodę” dołączonym do „Gazety Wyborczej”, w ramach ekologicznej akcji dziennika „JednaPlaneta.JednoŻycie”.
Huawei GameCenter to najnowsza aplikacja dostępna dla użytkowników smartfonów i tabletów marki w Polsce oraz w 33 krajach na całym świecie. Jest to platforma opracowana z myślą o społecznościach osób grających w gry na urządzeniach mobilnych, która oferuje dostęp do najlepszych aplikacji oraz dedykowanych bonusów i promocji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764