logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzecia edycja „Jedziemy Wpolskę”

  PR 10.07.2020, przeczytano 725 razy
ilustracja

Wirtualna Polska obchodzi w tym roku swoje 25-lecie. Z tej okazji reporterzy chcą pokazać różnorodność naszego kraju oraz poruszyć tematy interesujące mieszkańców. Poprzednie edycje skupiały się na materiałach z Polski zachodniej i centralnej. Tym razem dziennikarze przybliżą piękno wschodnich regionów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzecia-edycja-_jedziemy-wpolske_,387732,artykul.html

Podróż w trzeciej edycji odbywać będzie się turystycznym kamperem, który na potrzeby akcji zamieni się w mobilny newsroom. Dziennikarze zaprezentują swoją pracę od kuchni i pokażą proces powstawania materiałów w trasie. Poza dziesięcioma reportażami z wybranych miejsc, powstanie również materiał z wyjazdu. Kamper właśnie wyruszył w trasę i odwiedził Biebrzański oraz Białowieski Park Narodowy. W pierwszym tekście reporterzy pokażą wielokulturowość i lokalny koloryt Hajnówki. Materiał ukaże się w sobotę, 11 lipca w serwisie WP Wiadomości.

– Podlasie to fantastyczny region, niezwykle ciekawy i różnorodny, a zdecydowanie mniej popularny niż miejscowości górskie czy nadmorskie. Dlatego zdecydowaliśmy się wyruszyć właśnie tam. Jednak jak zawsze jesteśmy otwarci na zgłoszenia naszych czytelników – mówi Joanna Kocik, wydawczyni strony głównej WP i koordynatorka akcji.

W ramach akcji autorskie materiały przygotują m.in. Piotr Barejka (WP Wiadomości), Witold Ziomek (money.pl), Monika Sikorska (WP Turystyka), Dominika Czerniszewska (Obszar Lifestyle), Mateusz Żuchowski (Obszar Moto), Sebastian Łupak (Obszar Kultura) oraz fotografowie i operatorzy. W proces przygotowania materiałów zaangażowanych będzie kilkanaście osób. Reportaże będą ukazywały się raz w tygodniu przez całe lato.

Reporterzy odwiedzą takie miejsca jak: Sokołów Podlaski, Góra Grabarka, Kruszyniany, Terespol, Janów Podlaski, Radzyń Podlaski i Gredele. W każdym z nich porozmawiają z mieszkańcami, aktywistami, lokalnymi dziennikarzami i władzami.

W materiałach najważniejsze będą kwestie społeczne. Dziennikarze będą szukać inspirujących historii, które zaprezentują pozytywny obraz Polski. Opowiedzą o przemianach, jakie dokonały lub dokonują się w Polsce wschodniej i zachęcą do podróżowania w ciekawe, lecz mniej znane turystycznie miejsca. Przedstawią m.in. jak radzą sobie mieszkańcy i przyroda nad Biebrzą, jak wygląda „brama do Europy”, odwiedzą polskich Tatarów i farmę słoneczną pod Jedwabnem oraz przybliżą wieś, w której internet nie istnieje.

ilustracjastrzałka

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764