logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborczy poranek Radia Tok FM, portalu Gazeta.pl i „Gazety Wyborczej”

  PR 10.07.2020, przeczytano 472 razy
ilustracjastrzałka

Radio TOK FM, portal Gazeta.pl oraz „Gazeta Wyborcza” połączą siły w poniedziałkowy poranek, 13 lipca br. - tuż po drugiej turze wyborów prezydenckich, żeby zaprezentować słuchaczom i czytelnikom najciekawsze polityczne dyskusje oraz analizy i komentarze do wyników głosowania. Program, który będzie można oglądać w wersji wideo już od godz. 7:00, poprowadzą Karolina Lewicka, Dominika Wielowieyska, Łukasz Kijek i Maciej Głogowski oraz Roman Imielski, Dorota Roman i Mikołaj Chrzan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborczy-poranek-radia-tok-fm%2C-portalu-gazeta.pl-i-_gazety-wyborczej_,387733,artykul.html

Już od godz. 7.00 na głównej stronie portalu Tokfm.pl i Gazeta.pl oraz w serwisie Wyborcza.pl będzie można poznać opinie ekspertów i ekspertek na temat wyników wyborów prezydenckich z 12 lipca br. oraz usłyszeć komentarze z pierwszej ręki od zaangażowanych w kampanię polityków. Forma poranka jest wyjątkowa -  program  realizowany będzie w wersji wideo w studiach: radiowych TOK FM oraz internetowych Gazeta.pl i Wyborcza.pl.

Poranek poprowadzą czołowi dziennikarze i komentatorzy: Karolina Lewicka i Maciej Głogowski (Radio TOK FM), Dominika Wielowieyska (“Gazeta Wyborcza” i Radio TOK FM), Łukasz Kijek (Gazeta.pl), jak również Dorota Roman (wydawca redakcji wideo „Gazety Wyborczej”), Mikołaj Chrzan (zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”, szef redakcji lokalnych) oraz Roman Imielski (zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”, szef działu Kraj). Wśród ich gości znajdą się znani politycy, eksperci i publicyści, a rozmowy będą uzupełniać m.in. najświeższe dane dotyczące wyborów, materiały filmowe ze sztabów wyborczych i przemówienia partyjnych liderów, czy analizy wyników i komentarze do rezultatów głosowania z perspektywy miast i regionów, od wschodu do zachodu Polski.

- Przed nami nie tylko gorący wieczór polityczny, ale jeszcze bardziej ekscytujący poranek z wyczekiwaniem na najnowsze komunikaty z PKW. Emocji na pewno nie zabraknie, a wspólny poranek trzech redakcji zapewni użytkownikom najnowsze informacje, pogłębione analizy i komentarze. Zapraszamy od samego świtu - twierdzi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl.

- To historyczne wybory, które zdecydują o przyszłości Polski. Chcemy, by nasi czytelnicy i słuchacze byli w tej sprawie jak najlepiej poinformowani, by nie umknęła im żadna ważna informacja i analiza  - mówi Roman Imielski, zastępca redaktora naczelnego i szef działu Kraj  „Gazety Wyborczej”.

- Pierwszy raz w historii trzy media Agory stworzą jeden wspólny program internetowy live, który potrwa aż pięć godzin. Można go będzie naprzemiennie słuchać i oglądać np. w samochodzie jadąc do pracy, a potem kontynuować oglądając na monitorze laptopa. Albo np. tylko w komórce gdzie, znów po raz pierwszy, obraz będzie pokazywany w formacie wertykalnym - dodaje Piotr Zorć, zastępca redaktor naczelnej Radia TOK FM.

Wyborczy wideoporanek Radia TOK FM, portalu  Gazeta.pl i „Gazety Wyborczej” będzie można śledzić na stronach głównych Tokfm.pl, Gazeta.pl i Wyborcza.pl, a także w mediach społecznościowych.

Wspólny projekt redakcji Radia TOK FM, Gazeta.pl i „Gazety Wyborczej”  jest promowany w serwisach portalu Gazeta.pl i Tokfm.pl, serwisie Wyborcza.pl w mediach społecznościowych, na antenie Radia TOK FM i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok pozwala użytkownikom nawiązywać kontakt i budować relacje z markami, które kochają. Reklamodawcom natomiast umożliwia wykorzystanie unikalnego formatu, popularności, atrakcyjności oraz zasięgu platformy w celu dotarcia do nowych grup odbiorców. Dziś TikTok wprowadza TikTok Brand Lift Study (BSL), dzięki któremu będą oni mogli zmierzyć realną wartość...
Rockowe wakacje z Rock Radiem
Już w piątek, 25 czerwca 2021 r. w Rock Radiu rozpoczną się wakacje, a wraz z nimi ruszy letnia ramówka stacji. Znajdą się w niej m.in. programy nadawane co piątek z plenerowego studia w warszawskim Hard Rock Cafe, w którym wystąpią zespoły wyłonione w Festiwalu Klasyki Rocka. Redakcja Rock Radia zaprosi też słuchaczy do sprawdzenia się Wielkim Teście z klasyki...
W te wakacje Radio Złote Przeboje stawia na muzykę. Od 28 czerwca br. na antenie stacji pojawiać się będzie jeszcze więcej największych przebojów z lat 80., 90. i dwutysięcznych zgodnie z hasłem "Gramy na to, jak na lato!". Oprócz tego słuchacze rozgłośni nadal będą mogli spróbować swoich sił w konkursie związanym z Euro 2020, a także m.in....
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard: 2021 Cannes Edition
Podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2021 zaprezentowano globalny ranking najbardziej angażujących reklam na YouTube. Zestawienie wygrała minimalistyczna reklama Hyundaia z udziałem koreańskiego zespołu BTS, przygotowana z okazji Dnia Ziemi.
Tiktok uruchamia funkcję Tiktok Jump
TikTok uruchomił nową funkcję dla twórców, która ma im pomóc w łatwiejszym dzieleniu się angażującymi i wartościowymi treściami - TikTok Jump. Tak zwane "Jumps" to mini-programy i usługi, do których twórcy mogą linkować w swoich filmach. Użytkownicy z całego świata po kliknięciu w linki, będą mieć możliwość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764