logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy nowe obiektywy Nikkor zwiększają możliwości fotografowania

  PR 31.05.2017, przeczytano 520 razy
ilustracjastrzałka
AF-S FISHEYE NIKKOR 8–15mm f/3.5–4.5E ED

Nikon poszerza ofertę obiektywów o pierwszy obiektyw o zmiennej ogniskowej NIKKOR FX typu „rybie oko”, jasny stałoogniskowy obiektyw FX 28 mm oraz ultraszerokokątny obiektyw DX o zmiennej ogniskowej. Te trzy modele dają nowe, ciekawe możliwości kreowania wrażenia większej przestrzeni i uwydatniania perspektywy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-nowe-obiektywy-nikkor-zwiekszaja-mozliwosci-fotografowania,32679,artykul.html

Użytkownicy specjalizujący się w fotografii okolicznościowej, ślubnej, portretowej, podróżniczej i krajobrazowej z nowym obiektywem AF-S NIKKOR 28mm f/1.4E ED zyskują większą swobodę tworzenia. Ten najnowszy model z uznanej serii f/1,4 NIKKOR firmy Nikon zapewnia wyjątkowy zakres kontroli walorów estetycznych zdjęcia w dowolnych warunkach oświetleniowych. Fotografowie, którym zależy na wyjątkowo szerokim zakresie kąta widzenia, mogą przejść od pełnej perspektywy kołowej do całkowitego wypełnienia kadru obrazem, korzystając z pierwszego obiektywu firmy Nikon o zmiennej ogniskowej typu „rybie oko”. Zaawansowana konstrukcja optyczna obiektywu AF-S FISHEYE NIKKOR 8–15mm gwarantuje doskonałe połączenie jakości i wszechstronności. Z kolei użytkownicy aparatów formatu DX, którzy chcieliby uzupełnić swój warsztat o nowe możliwości kreowania efektownej perspektywy, z pewnością docenią obiektyw o zmiennej ogniskowej AF-P DX NIKKOR 10–20mm VR. Ten lekki, wytrzymały i łatwy w obsłudze obiektyw szerokokątny o zmiennej ogniskowej zapewnia znakomitą jakość zdjęć przy korzystnej relacji ceny do możliwości. To doskonałe uzupełnienie wszechstronnych lustrzanek cyfrowych Nikon formatu DX.

Dirk Jasper, kierownik ds. marketingu produktu w firmie Nikon BV, powiedział: - Fotografia to fascynująca forma narracji, a szeroka perspektywa stanowi doskonałe narzędzie do prezentowania otaczającego świata w nietypowym ujęciu. Z dumą uzupełniamy ofertę obiektywów NIKKOR o trzy nowe modele szerokokątne. Każdy z nich daje nowe możliwości prowadzenia narracji fotograficznej za pomocą zdjęć o wyjątkowej jakości, z której słynie marka NIKKOR.

AF-S FISHEYE NIKKOR 8–15mm f/3.5–4.5E ED

Dwa efekty „rybiego oka” w jednym obiektywie. Łatwe użycie efektu „rybiego oka”: od ujęcia kołowego przy ogniskowej 8 mm do całkowitego wypełnienia kadru obrazem przy ogniskowej 15 mm. Znakomita jakość i wyjątkowa ostrość zdjęć o wysokiej rozdzielczości nawet przy maksymalnym otworze przysłony f/3,5. Minimalna odległość zdjęciowa wynosząca zaledwie 0,16 m. Obiektyw o wytrzymałej konstrukcji, odporny na pył i zachlapanie, wyposażony w pokrywkę z osłoną przeciwsłoneczną.

AF-S NIKKOR 28mm f/1.4E ED

Urzeczywistnij swoją wizję. Opowiedz całą historię. Uchwyć każdy detal z większą precyzją. Wyjątkowy zakres kontroli aspektów estetycznych i znakomita rozdzielczość w dowolnym oświetleniu, nawet przy maksymalnym otworze przysłony. Większa wszechstronność dzięki minimalnej odległości zdjęciowej wynoszącej zaledwie 0,28 m. Niezawodne działanie w niekorzystnych warunkach pogodowych dzięki konstrukcji odpornej na pył i zachlapanie.


AF-P DX NIKKOR 10–20mm f/4.5-5.6G VR

Podróż do krainy efektownych perspektyw. Zakres ogniskowych 10–20mm i minimalna odległość zdjęciowa 0,22m pozwalają łatwo tworzyć efektowne kompozycje zarówno z obszernym widokiem nieba, jak i zbliżenia obiektu wypełniające cały kadr. System redukcji drgań (VR) firmy Nikon eliminuje efekt poruszenia i pozwala uzyskać ostrzejsze zdjęcia przy słabym oświetleniu. Z kolei silnik krokowy AF-P zapewnia szybkie i niemal bezgłośne automatyczne ustawianie ostrości, co stanowi dodatkową zaletę w przypadku rejestrowania filmów.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764