logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Warner Bros. Discovery liderem rynku w czerwcu

  PR 08.07.2022, przeczytano 439 razy

W czerwcu TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pierwsze miejsce na podium - główny nadawca rynku osiągnął udział w widowni na poziomie 25,2%. Czerwiec był też dobrym miesiącem dla stacji TVN, która uplasowała się na pierwszym miejscu w grupie BIG5 (SHR: 9,02%) oraz dla kanałów tematycznych z portfolio nadawcy. Stacja TVN24 była szóstym najchętniej oglądanym kanałem spośród wszystkich dostępnych w telewizji i liderem w kategorii telewizji informacyjnych (SHR: 3,2%). TVN Style (SHR: 0,68%) utrzymała pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych. TVN Warner Bros. Discovery osiągnęła też w minionym miesiącu świetne wyniki w segmencie digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-warner-bros.-discovery-liderem-rynku-w-czerwcu,396522,artykul.html

TVN LIDEREM BIG5

Stacja TVN (SHR: 9%) uplasowała się na pierwszym miejscu w grupie Big5. W klasyfikacji wszystkich najchętniej oglądanych kanałów telewizyjnych w kraju piątą pozycję zajęła stacja TVN7 (SHR: 4,2%), a szóstą TVN24 (SHR: 3,2%).

Udział największych grup medialnych w czerwcu 2022 roku

Grupa Czerwiec 2022 roku
TVN Warner Bros. Discovery 25,2%
Grupa Polsat 21,8%
Grupa TVP 18,7%

Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL / Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział stacji Big5 w czerwcu  2022 r. w grupie komercyjnej 16-49

Stacja Czerwiec 2022 roku
TVN 9,02%
Polsat 7,28%
TVP1 5,54%
TVP2 4,63%
TVN7 4,19%

Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL / Źródło: Nielsen Audience Measurement

W minionym miesiącu spośród wszystkich pozycji programowych kanału TVN największą widownię w grupie komercyjnej przyciągnęły FAKTY TVN (SHR: 21,7%). W grupie ogólnej program osiągnął udział w widowni na poziomie SHR: 21,1%.

Rekordową widownię zgromadziło wydanie FAKTÓW TVN z 20 czerwca. Program obejrzało wtedy prawie 2,5 miliona widzów w grupie ogólnej, a udział w widowni osiągnął SHR 21,6%. Największy udział w widowni w grupie komercyjnej miało wydanie z 6 czerwca (SHR: 23,3%).

Przez cały czerwiec FAKTY TVN były najchętniej oglądanym programem informacyjnym w Polsce. Każdego dnia oglądało je w tym miesiącu średnio ponad 2 127 135 widzów, to prawie 10% więcej niż w roku ubiegłym.

Oprócz niezawodnego pasma newsowego widzowie 16-49 chętnie wybierali także program Kuchenne Rewolucje (SHR: 14,3%), teleturniej Milionerzy (SHR: 13 %), a także program UWAGA (SHR: 13,4%). Widzowie z grupy komercyjnej chętnie oglądali również serial Na Wspólnej (SHR: 13,9%) .

Rewelacyjne wyniki grupy w newsach

TVN24 była szóstym najchętniej oglądanym kanałem spośród wszystkich dostępnych w telewizji i liderem w kategorii telewizji informacyjnych. Udział stacji w grupie komercyjnej wyniósł 3,2%.

Zwiększone zainteresowanie wiarygodnymi i sprawdzonymi treściami newsowymi, m.in. w kontekście trwającej wolny w Ukrainie, widać również w digitalu. Strona tvn24.pl uplasowała się na pozycji lidera platform internetowych telewizyjnych stacji informacyjnych. W czerwcu portal miał blisko 10 mln realnych użytkowników. Serwis utrzymuje pozycję lidera wśród portali informacyjnych należących do stacji telewizyjnych.

TVN Style najchętniej wybieranym kanałem lifestyle

Kanał TVN Style kolejny miesiąc cieszy się największą popularnością wśród kanałów lifestylowych z udziałem w widowni w grupie komercyjnej na poziomie 0,68%. Programy, które zebrały największą widownię to Kuchenne Rewolucje (SHR: 2,5% w grupie 16-49), Gwiazdy Prywatnie (SHR: 3,0% 16-29 lat) i Ugotowani (SHR: 2,2% 16-29 lat).

Eurosport z najlepszym kwartałem

Stacja Eurosport 1 miała najlepszy drugi kwartał w historii.  Rozegrany 4 czerwca mecz Igi Świątek z Cori Gauff w finale Roland-Garros transmitowany równolegle w TVN i Eurosporcie 1 oglądał co trzeci widz w Polsce. Relacja przyciągnęła przed ekrany średnio 2,6 mln osób (1,25 mln w TVN i 1,38 mln w Eurosporcie 1), a w kluczowych momentach aż 3,2 mln osób. To najlepszy wynik w historii relacji z meczów Wielkiego Szlema w Polsce. Obie stacje osiągnęły łączny udział w rynku na poziomie 33%. Eurosport 1 był w trakcie finału najchętniej oglądaną anteną w grupie A4+, a TVN w grupie A16-49. Zakończony 5 czerwca turniej cieszył się na antenach Eurosportu rekordową popularnością. W sumie turniej przyciągnął do Eurosportu 1 aż 5,4 mln widzów, co jest wynikiem o 38% lepszym niż w roku ubiegłym.

Rozegrany 19 czerwca mecz Łomży Vive Kielce (obecnie Łomża Industria Kielce) z Barceloną w finale Ligi Mistrzów oglądało w Eurosporcie 1 średnio 510 tys. widzów, a w decydujących momentach spotkanie śledziło 1,1 mln osób! To najwyższa w historii średnia oglądalność meczu klubowej piłki ręcznej w Polsce.

Portal dzieńdobry.pl ze wzrostem zasięgów

W czerwcu w badaniu Mediapanel liczba realnych użytkowników serwisu dziendobry.tvn.pl wzrosła do niemal 5 milionów, co oznacza dotarcie do co szóstego internauty w Polsce. W tym czasie serwis zanotował także wzrost liczby odsłon. Jednocześnie serwis dziendobry.tvn.pl ma najwyższy Affinity Index w grupie wiekowej 25-34 lata (154,87) wśród 10 największych serwisów w kategorii serwisów kobiecych.

ilustracjastrzałka

Player w czerwcu

W czerwcu z bogatej oferty Playera widzowie najchętniej wybierali drugi sezon Nieobecnych. Serial włączyła prawie ⅓ aktywnie oglądającej bazy w serwisie. Drugim popularnym tytułem był Hotel Paradise, który oglądał co czwarty aktywnie oglądający użytkownik. Player z okazji obchodów Pride Month uruchomił też specjalną kolekcję “Miesiąc równości”, w której widzowie mogą znaleźć wybrane tytuły o tematyce LGBTQ+.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764