Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę digitalową marki Tyskie. Agencja będzie wspierać markę strategicznie, kreatywnie i produkcyjnie.
Tyskie to jedna z kluczowych marek Kompanii Piwowarskiej. Agencja Hand Made będzie zajmować się kompleksową obsługą marki w digitalu. Całokształt działań obejmie strategię obecności w Internecie, kreację i produkcję oraz obsługę mediów społecznościowych.
Jesteśmy zadowoleni z przetargu i poziomu pracy agencji Hand Made. O wygranej zdecydowały bardzo dobre zrozumienie grupy docelowej oraz kreatywne, wychodzące poza schematy pomysły. Doceniliśmy też elastyczność i zaangażowanie agencji - komentuje Łukasz Kulczyna, junior digital manager w Kompanii Piwowarskiej.
Umowa zostanie podpisana na 18 miesięcy. Współpraca strategiczno-kreatywna rozpoczyna się z końcem lipca, a do połowy września nastąpi przekazanie wszystkich obowiązków, w tym obsługi mediów społecznościowych. W przetargu wzięło udział 5 zaproszonych agencji: DDB Tribal, OS3, Kalicińscy.com, ASAP&ASAP i wygrana agencja - Hand Made.
Źródło: Hand Made