logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uczestnicy konferencji ZFPR wesprą cel charytatywny

  PR 20.08.2020, przeczytano 628 razy
ilustracjastrzałka

Konferencji „PR 2021. Challenge accepted!” (27-28 sierpnia) będzie towarzyszyć cel charytatywny. Związek Firm Public Relations organizuje zbiórkę na odbudowę spalonej świetlicy socjoterapeutycznej Powiślańskiej Fundacji Społecznej. Pierwsi darczyńcy otrzymają zaproszenia do stacjonarnego udziału w konferencji w sali Innowatorium PKN ORLEN w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uczestnicy-konferencji-zfpr-wespra-cel-charytatywny,388159,artykul.html

Ostatnie miesiące jeszcze bardziej pogłębiają nierówności społeczne, a na skutki kryzysu są narażeni najsłabsi. Dlatego przy okazji konferencji „PR 2021. Challenge accepted!” Związek Firm Public Relations organizuje zbiórkę na rzecz Powiślańskiej Fundacji Społecznej. Wspiera ona dzieci z rodzin zmarginalizowanych, zagrożonych rozpadem, niewydolnych wychowawczo.

W świetlicach socjoterapeutycznych Fundacji, dzieci i młodzież z warszawskiego Powiśla codziennie dostają ciepły posiłek, troskliwą opiekę, uwagę i czas na rozmowę, pomoc w odrabianiu lekcji i przestrzeń do rozwoju.

W lipcu w jednym z pomieszczeń świetlicy przy ul. Przemysłowej wybuchł pożar. Spłonęła większość zabawek, sprzętu sportowego, biwakowego i materiałów potrzebnych do wyjazdów i zajęć terapeutycznych, co obecnie uniemożliwia jej funkcjonowanie.

Zakup nowego wyposażenia świetlicy oraz jej remont będą mogli wesprzeć uczestnicy konferencji „PR 2021. Challenge accepted!”.

Pierwszych 30 osób, które przekaże darowiznę (niezależnie od jej wysokości) i wyśle zgłoszenie na adres: joanna.dokudowicz[at]zfpr.pl, otrzyma zaproszenia do udziału stacjonarnego w wydarzeniu.

Konferencja będzie realizowana w tzw. modelu hybrydowym, czyli z fizyczną obecnością prelegentów i niewielkiej widowni w studiu konferencyjnym, z którego będzie realizowana transmisja online dla wszystkich osób zarejestrowanych na wydarzenie (do dzisiaj swój udział zadeklarowało ponad 600 osób). Możliwość osobistego udziału w konferencji i bezpośredniej interakcji z prelegentami będzie dostępna dla osób, które jako pierwsze dokonają darowizny na odbudowę działalności społecznej świetlicy.

Wpłat można dokonać na stronie Fundacji, wpisując w tytule przelewu: „PR 2021”. Osoby zainteresowane obecnością w studiu konferencyjnym podczas obydwu dni Konferencji powinny dodatkowo dopisać słowo „studio”. Zasady udziału zostały opisane w regulaminie dostępnym TUTAJ[PDF].

Konferencja „PR 2021. Challenge accepted!” odbędzie się 27-28 sierpnia w godz. 9:00-14:00. Jej celem jest dostarczenie menadżerom i szefom komunikacji najwyższej jakości wiedzy, skutecznych insightów i narzędzi pomocnych w planowaniu budżetów na kolejny rok w rzeczywistości zmienionej przez pandemię COVID-19.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Szczegółowy program konferencji, informacje o prelegentach i rejestracja są dostępne pod adresem www.zfpr.pl/pr2021.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Główny Partner Konferencji: PKN ORLEN
Partnerzy: Rzeczpospolita, Media i Marketing Polska, PRoto, VIDEOactions – agencja filmowa, Konfederacja Lewiatan, Follow Vision, Michał Gmitruk Production, Mondelēz International.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764