logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ugoda pomiędzy TVP a Grupą Onet-RAS Polska

  PR 08.06.2018, przeczytano 486 razy

Wyjaśnienie w sprawie ugody między TVP a Grupą Onet-RAS Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ugoda-pomiedzy-tvp-a-grupa-onet-ras-polska,36810,artykul.html

W związku z informacjami, które ostatnio pojawiły się w mediach, Grupa Onet-RAS Polska informuje, że ugoda przedsądowa między nią a TVP była wynikiem porozumienia obu stron. Zawarto je celem wygaszenia sporów i wzajemnych oskarżeń. Z inicjatywą ugody wystąpiła Telewizja Polska oraz Prezes Jacek Kurski, a Grupa Onet-RAS Polska na nią przystała. W żadnej mierze informacje opublikowane w dzienniku Fakt nie zostały zakwestionowane przez jakikolwiek sąd. Wbrew słowom Prezesa TVP, Pana Jacka Kurskiego, Gazeta Codzienna Fakt nie przegrała żadnego procesu dotyczącego premii i innych nieprawidłowości w TVP, gdyż do takiego procesu nigdy nie doszło.

Źródło: Grupa Onet-RAS Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764