logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More dla Farmio

  PR 07.01.2020, przeczytano 604 razy

Agencja Up&More podjęła współpracę z marką Farmio, jedną z wiodących firm na polskim rynku drobiarskim. Celem działań promocyjnych prowadzonych na Facebooku będzie wyjście do społeczności regionu, w którym zakład jest usytuowany oraz przedstawienie firmy, która od niedawna jest partnerem lokalnej gospodarki, ale także przybliżanie charakteru pracy w Zakładach Drobiarskich Farmio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/upandmore-dla-farmio,385230,artykul.html

Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę fanpage’a Klienta – Zakłady Drobiarskie Farmio – w tym za kampanie płatne Facebook Ads z nastawieniem na employer branding. Dedykowane treści będą publikowane z myślą o obecnych i przyszłych pracownikach nowego zakładu drobiarskiego zlokalizowanego w Golinie k. Jarocina. Kluczowy będzie content podkreślający wartości firmy jako Pracodawcy oraz jako aktywnego uczestnika lokalnej społeczności.

Grupa Farmio to właściciel marki świeżych jaj Farmio pochodzących od kur karmionych paszą z soją bez GMO oraz dodatkowo badanych na obecność antybiotyków. Firma funkcjonuje na polskim rynku od roku 2013, od początku opierając się na współpracy z wyselekcjonowanymi gospodarstwami kur niosek. W 2015 firma poszerzyła asortyment o kurczaki, sprzedawane zarówno jako tuszka, jak i elementy. Obecnie prężnie rozwija nowy Zakład Drobiarski Farmio w Golinie, będący jednym z największych i najnowocześniejszych zakładów drobiarskich w Europie. Posiada certyfikaty potwierdzające międzynarodowe standardy bezpieczeństwa żywności.

- W prowadzonych kampaniach będziemy skupiać się zarówno na pozyskiwaniu wartościowych treści dla odbiorcy, jak i realizacji misji przybliżającej charakter pracy w segmencie zakładu drobiarskiego. W dzisiejszych czasach kanały social media są doskonałymi narzędziami do realizacji tego typu działań, w tym Facebook, umożliwiający tworzenie dedykowanych postów Ofert Pracy – potwierdza Marzena Kamińska partner zarządzający agencji Up&More.

Źródło: Agencja interaktywna Up&More

www.upmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764