logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valkea poprowadzi kanały społecznościowe kosmetycznej marki Jantar

  PR 14.03.2022, przeczytano 506 razy
ilustracja

Valkea rozpoczęła stałą współpracę z marką Jantar należącą do Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Agencja przygotowała dla klienta nową strategię komunikacji w social mediach. Odpowiada także za bieżące prowadzenie tych kanałów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/valkea-poprowadzi-kanaly-spolecznosciowe-kosmetycznej-marki-jantar,395100,artykul.html

Zadaniem Valkea było przygotowanie koncepcji rozwoju debiutujących niedawno profilów Jantar na Facebooku oraz Instagramie. Agencja stworzyła nową big idea marki i dopasowała do niej spójny tekstowy przekaz oraz atrakcyjną szatę graficzną. Wdrożyła także działania zmierzające do zwiększenia zasięgów postów oraz zaangażowania odbiorców treści. Valkea zajmuje się także działaniami promującymi markę Jantar na Tik Toku.

- Bazując na długoletniej tradycji marki na rynku kosmetycznym oraz unikatowej recepturze jej produktów, postanowiliśmy wnieść do wizerunku Jantar jeszcze więcej dobrej energii. Postawiliśmy na kreację opartą na pozytywnych emocjach – słonecznej beztrosce i wakacyjnym luzie. Uspójniliśmy komunikację, tworząc stałe tematyczne cykle produktowe oraz inspiracyjno-eksperckie – mówi Joanna Łuszczyńska, Head of Social Media Project Management Valkea Media.

W ramach umowy z klientem agencja wkrótce podejmie także szerszą współpracę z influencerami.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764