Valkea rozpoczęła stałą współpracę z marką Jantar należącą do Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Agencja przygotowała dla klienta nową strategię komunikacji w social mediach. Odpowiada także za bieżące prowadzenie tych kanałów.
Zadaniem Valkea było przygotowanie koncepcji rozwoju debiutujących niedawno profilów Jantar na Facebooku oraz Instagramie. Agencja stworzyła nową big idea marki i dopasowała do niej spójny tekstowy przekaz oraz atrakcyjną szatę graficzną. Wdrożyła także działania zmierzające do zwiększenia zasięgów postów oraz zaangażowania odbiorców treści. Valkea zajmuje się także działaniami promującymi markę Jantar na Tik Toku.
- Bazując na długoletniej tradycji marki na rynku kosmetycznym oraz unikatowej recepturze jej produktów, postanowiliśmy wnieść do wizerunku Jantar jeszcze więcej dobrej energii. Postawiliśmy na kreację opartą na pozytywnych emocjach – słonecznej beztrosce i wakacyjnym luzie. Uspójniliśmy komunikację, tworząc stałe tematyczne cykle produktowe oraz inspiracyjno-eksperckie – mówi Joanna Łuszczyńska, Head of Social Media Project Management Valkea Media.
W ramach umowy z klientem agencja wkrótce podejmie także szerszą współpracę z influencerami.
Źródło: Valkea