logo
WIADOMOŚCI

Viasat World pozyskuje prawa do serialu Das Boot dla kanału Epic Drama

Mateusz Zawiślak  PR 11.07.2018, przeczytano 114 razy
ilustracjastrzałka

Dzięki umowie z Sonar Entertainment Viasat World zapewnia kolejne atrakcyjne propozycje programowe dla kanału Epic Drama. Pakiet obejmuje długo oczekiwaną produkcję Das Boot oraz drugi sezon serialu Mr. Mercedes.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viasat-world-pozyskuje-prawa-do-serialu-das-boot-dla-kanalu-epic-drama,37202,artykul.html

Kontynuując politykę wzbogacania biblioteki programowej o światowej klasy treści, wiodący międzynarodowy koncern mediowy Viasat World podpisał umowę z Sonar Entertainment, wprowadzając długo oczekiwaną serię historyczną Das Boot do oferty kanału Epic Drama. Dodatkowo, portfolio programowe kanału ViP Premiere i usługi ViP SVOD na terenie Rosji i obszarze Wspólnoty Niepodległych Państw zostało poszerzone  o drugi sezon telewizyjnej adaptacji powieści Stephena Kinga - Mr. Mercedes.

- Cieszymy się, że nasze kanały stanowią gwarancję najwyższej jakości serii telewizyjnych dostępnych na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Nasza reputacja opiera się na starannym doborze treści, a nasze marki, jako synonim najlepszych propozycji programowych, szybko zyskały uznanie i renomę wśród szerokiej publiczności w wielu krajach. Serial Das Boot jest produkcją lokalną, nakręconą w Europie, stąd jesteśmy szczególnie podekscytowani widząc, w jaki sposób produkcja rezonuje z publicznością. Sonar Entertainment, jako producent i dystrybutor wyjątkowych treści, jest dla nas kluczowym partnerem, a sama umowa jest potwierdzeniem zaangażowania w pracę z najlepszymi w branży – mówi Seniha Tunaboylu, Head of Acquisitions w Viasat World.

Das Boot (osiem 60-minutowych odcinków) jest koprodukcją Sky Deutschland, Bavaria Fiction i Sonar Entertainment, inspirowaną nominowanym do Oscara i Złotego Globu dziełem Wolfganga Petersena opartym na bestsellerowej powieści Lothara-Günthera Buchheima. Nakręcona m.in. w Monachium, La Rochelle, Pradze i na Malcie seria, której budżet wyniósł 32,8 milionów dolarów, ukazuje bezsensowną rzeczywistość II wojny światowej poprzez zestawienie dwóch oryginalnych fabuł toczących się równolegle na lądzie i morzu. Znakomicie obsadzony serial przedstawia losy fikcyjnego okrętu podwodnego U-612, opuszczającego swój port macierzysty w drodze na misję bojową na terytorium wroga. Dodatkowy, osobny plan stanowią losy francuskiego ruchu oporu walczącego z niemieckimi siłami okupacyjnymi w La Rochelle. W gwiazdorskiej obsadzie zobaczymy m.in. Vicky Krieps (Phantom Thread), Lizzy Caplan (Masters of Sex) Toma Wlaschihę (Gra o tron), Vincenta Kartheisera (Mad Men), Jamesa D'Arcy’ego (Agent Marvel Carter) i Thierry’ego Frémonta (Juste un regard). Film został nakręcony w języku niemieckim, francuskim i angielskim, a koncern Viasat World uzyskał do produkcji wyłączne prawa (w tym SVOD) na wybranych rynkach międzynarodowych. Emisję zaplanowano w grudniu na kanale Epic Drama.

ilustracjastrzałka

Oprócz Das Boot, Viasat World zakupił również drugi sezon opartego na prozie Stephena Kinga serialu Mr. Mercedes. Produkcja stanowić będzie część oferty programowej kanału Viasat World ViP Premiere i usługi ViP Play SVOD w Rosji i na obszarach WNP (Ukraina, Azerbejdżan, Armenia, Białoruś, Kazachstan, Kirgistan, Mołdawia, Tadżykistan, Turkmenistan, Uzbekistan i Gruzja). Pierwszy sezon filmu emitowany był na kanale TV1000.

- Atrakcyjne portfolio kanałów Viasat World jest idealnym miejscem dla wyjątkowych produkcji. Nie mamy wątpliwości, że zarówno Das Boot, jak i drugi sezon serialu Mr. Mercedes zyskają niezwykłą popularność wśród widzów w Europie Środkowo-Wschodniej – komentuje David Ellender, zajmujący stanowisko prezesa Global Distribution and Co-Productions w Sonar Entertainment.

Źródło: Viasat World

www.viasatworld.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Właściciel aplikacji Timehop potwierdził, że doszło do włamania w bazie, która zawiera dane firmy, w wyniku czego naruszone zostały informacje dotyczące użytkowników zebrane na serwerach aplikacji.
Postbooster: Automatyczna promocja postów na Facebooku
Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do optymalizacji promocji postów na Facebooku – Postbooster.com. To intuicyjna platforma, która pozwoli ustawić automatyczną promocję postów, w tym tych jeszcze nieopublikowanych, a wszystko to za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
Czerwiec: triumf serwisów sportowych
Mistrzostwa świata w piłce nożnej wpłynęły na wzrost popularności portali sportowych. Z kolei zakończenie roku szkolnego przełożyło się na spadek zainteresowania serwisami o edukacji. Więcej o tym, jak Polacy korzystali z sieci w czerwcu 2018 roku, dowiesz się z najnowszej analizy Gemiusa.
Badanie: Niekupujący w sieci – kim są i dlaczego nie ufają e-sklepom?
Z tegorocznego raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że 44 proc. polskich internautów wciąż nie zdecydowało się na zakupy online. Dlaczego wolą kupować w tradycyjnych sklepach i co mogłoby ich skłonić do zmiany zdania?
Aukcja charytatywna Rock Radia na rzecz Fundacji Rak’n’Roll
W poniedziałek, 16 lipca br. w letnim studiu Rock Radia w Krakowie zespół Big Cyc zainauguruje internetową aukcję charytatywną Rock Radia na rzecz Fundacji Rak’n’Roll – Wygraj życie. Licytowana będzie piłka mundialowa z autografami gwiazd, które odwiedziły redakcję stacji w czasie trwania mistrzostw świata w Rosji. Zebrane w ten sposób środki...
 
wtorek 17.07.2018, 108 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone