logo
WIADOMOŚCI

Viasat World pozyskuje prawa do serialu Das Boot dla kanału Epic Drama

Mateusz Zawiślak  PR 11.07.2018, przeczytano 352 razy
ilustracjastrzałka

Dzięki umowie z Sonar Entertainment Viasat World zapewnia kolejne atrakcyjne propozycje programowe dla kanału Epic Drama. Pakiet obejmuje długo oczekiwaną produkcję Das Boot oraz drugi sezon serialu Mr. Mercedes.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viasat-world-pozyskuje-prawa-do-serialu-das-boot-dla-kanalu-epic-drama,37202,artykul.html

Kontynuując politykę wzbogacania biblioteki programowej o światowej klasy treści, wiodący międzynarodowy koncern mediowy Viasat World podpisał umowę z Sonar Entertainment, wprowadzając długo oczekiwaną serię historyczną Das Boot do oferty kanału Epic Drama. Dodatkowo, portfolio programowe kanału ViP Premiere i usługi ViP SVOD na terenie Rosji i obszarze Wspólnoty Niepodległych Państw zostało poszerzone  o drugi sezon telewizyjnej adaptacji powieści Stephena Kinga - Mr. Mercedes.

- Cieszymy się, że nasze kanały stanowią gwarancję najwyższej jakości serii telewizyjnych dostępnych na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Nasza reputacja opiera się na starannym doborze treści, a nasze marki, jako synonim najlepszych propozycji programowych, szybko zyskały uznanie i renomę wśród szerokiej publiczności w wielu krajach. Serial Das Boot jest produkcją lokalną, nakręconą w Europie, stąd jesteśmy szczególnie podekscytowani widząc, w jaki sposób produkcja rezonuje z publicznością. Sonar Entertainment, jako producent i dystrybutor wyjątkowych treści, jest dla nas kluczowym partnerem, a sama umowa jest potwierdzeniem zaangażowania w pracę z najlepszymi w branży – mówi Seniha Tunaboylu, Head of Acquisitions w Viasat World.

Das Boot (osiem 60-minutowych odcinków) jest koprodukcją Sky Deutschland, Bavaria Fiction i Sonar Entertainment, inspirowaną nominowanym do Oscara i Złotego Globu dziełem Wolfganga Petersena opartym na bestsellerowej powieści Lothara-Günthera Buchheima. Nakręcona m.in. w Monachium, La Rochelle, Pradze i na Malcie seria, której budżet wyniósł 32,8 milionów dolarów, ukazuje bezsensowną rzeczywistość II wojny światowej poprzez zestawienie dwóch oryginalnych fabuł toczących się równolegle na lądzie i morzu. Znakomicie obsadzony serial przedstawia losy fikcyjnego okrętu podwodnego U-612, opuszczającego swój port macierzysty w drodze na misję bojową na terytorium wroga. Dodatkowy, osobny plan stanowią losy francuskiego ruchu oporu walczącego z niemieckimi siłami okupacyjnymi w La Rochelle. W gwiazdorskiej obsadzie zobaczymy m.in. Vicky Krieps (Phantom Thread), Lizzy Caplan (Masters of Sex) Toma Wlaschihę (Gra o tron), Vincenta Kartheisera (Mad Men), Jamesa D'Arcy’ego (Agent Marvel Carter) i Thierry’ego Frémonta (Juste un regard). Film został nakręcony w języku niemieckim, francuskim i angielskim, a koncern Viasat World uzyskał do produkcji wyłączne prawa (w tym SVOD) na wybranych rynkach międzynarodowych. Emisję zaplanowano w grudniu na kanale Epic Drama.

ilustracjastrzałka

Oprócz Das Boot, Viasat World zakupił również drugi sezon opartego na prozie Stephena Kinga serialu Mr. Mercedes. Produkcja stanowić będzie część oferty programowej kanału Viasat World ViP Premiere i usługi ViP Play SVOD w Rosji i na obszarach WNP (Ukraina, Azerbejdżan, Armenia, Białoruś, Kazachstan, Kirgistan, Mołdawia, Tadżykistan, Turkmenistan, Uzbekistan i Gruzja). Pierwszy sezon filmu emitowany był na kanale TV1000.

- Atrakcyjne portfolio kanałów Viasat World jest idealnym miejscem dla wyjątkowych produkcji. Nie mamy wątpliwości, że zarówno Das Boot, jak i drugi sezon serialu Mr. Mercedes zyskają niezwykłą popularność wśród widzów w Europie Środkowo-Wschodniej – komentuje David Ellender, zajmujący stanowisko prezesa Global Distribution and Co-Productions w Sonar Entertainment.

Źródło: Viasat World

www.viasatworld.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kanały kulinarne w systemie rozrywki pokładowej Emirates
Ruszyły autorskie kanały Emirates o posiłkach (Food Channel) i winie (Wine Channel), na których przewoźnik przedstawia kulisy tworzenia pokładowego menu i współpracy z międzynarodowymi partnerami.
Już tylko kilka miejsc pozostało na odrębnej ścieżce kształcenia Dziennikarstwo i Public Relations dla tych, którzy chcą kształcić się pod kątem multimedialnego dziennikarstwa połączonego z nowoczesnym marketingiem. Jedyną uczelnią, która oferuje taką specjalizację jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Badanie: Wybory w social mediach - Wassermann deklasuje rywali
14 sierpnia Premier Mateusz Morawiecki poinformował o terminie wyborów samorządowych. “21.10.2018 Polacy zdecydują, kto będzie rządził w samorządach. Niech rozpoczynająca się kampania wyborcza będzie uczciwą konkurencją na dobre propozycje dla Polaków!” – napisał na Twitterze. Wszystkim wiadomo, że 4 listopada odbędzie się druga tura, i że...
Robert Janowski: Na wiosnę nowy program muzyczny
Już wiosną ma ruszyć nowy program Roberta Janowskiego. Wokalista zapowiada, że ponownie będzie gospodarzem quizu o charakterze muzycznym. Twierdzi, że po odejściu z "Jaka to melodia?" nie chciał zostawiać fanów, którzy głośno domagają się jego powrotu na antenę telewizji.
Wideo umacnia pozycję na rynku reklamy digital
Wydatki na reklamę digital video z roku na rok rosną, a udział wideo w rynku digital w ubiegłym roku sięgnął 12,6%. Już przeszło połowa największych polskich reklamodawców decyduje się na promocję w tym kanale, by poszerzyć zasięg swoich kampanii. Ten trend widoczny jest również na platformie PAYBACK. Tylko w ciągu pierwszego półrocza 2018 roku PAYBACK Video odnotowało...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone