logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viasat World pozyskuje prawa do serialu Das Boot dla kanału Epic Drama

  PR 11.07.2018, przeczytano 651 razy
ilustracjastrzałka

Dzięki umowie z Sonar Entertainment Viasat World zapewnia kolejne atrakcyjne propozycje programowe dla kanału Epic Drama. Pakiet obejmuje długo oczekiwaną produkcję Das Boot oraz drugi sezon serialu Mr. Mercedes.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viasat-world-pozyskuje-prawa-do-serialu-das-boot-dla-kanalu-epic-drama,37202,artykul.html

Kontynuując politykę wzbogacania biblioteki programowej o światowej klasy treści, wiodący międzynarodowy koncern mediowy Viasat World podpisał umowę z Sonar Entertainment, wprowadzając długo oczekiwaną serię historyczną Das Boot do oferty kanału Epic Drama. Dodatkowo, portfolio programowe kanału ViP Premiere i usługi ViP SVOD na terenie Rosji i obszarze Wspólnoty Niepodległych Państw zostało poszerzone  o drugi sezon telewizyjnej adaptacji powieści Stephena Kinga - Mr. Mercedes.

- Cieszymy się, że nasze kanały stanowią gwarancję najwyższej jakości serii telewizyjnych dostępnych na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Nasza reputacja opiera się na starannym doborze treści, a nasze marki, jako synonim najlepszych propozycji programowych, szybko zyskały uznanie i renomę wśród szerokiej publiczności w wielu krajach. Serial Das Boot jest produkcją lokalną, nakręconą w Europie, stąd jesteśmy szczególnie podekscytowani widząc, w jaki sposób produkcja rezonuje z publicznością. Sonar Entertainment, jako producent i dystrybutor wyjątkowych treści, jest dla nas kluczowym partnerem, a sama umowa jest potwierdzeniem zaangażowania w pracę z najlepszymi w branży – mówi Seniha Tunaboylu, Head of Acquisitions w Viasat World.

Das Boot (osiem 60-minutowych odcinków) jest koprodukcją Sky Deutschland, Bavaria Fiction i Sonar Entertainment, inspirowaną nominowanym do Oscara i Złotego Globu dziełem Wolfganga Petersena opartym na bestsellerowej powieści Lothara-Günthera Buchheima. Nakręcona m.in. w Monachium, La Rochelle, Pradze i na Malcie seria, której budżet wyniósł 32,8 milionów dolarów, ukazuje bezsensowną rzeczywistość II wojny światowej poprzez zestawienie dwóch oryginalnych fabuł toczących się równolegle na lądzie i morzu. Znakomicie obsadzony serial przedstawia losy fikcyjnego okrętu podwodnego U-612, opuszczającego swój port macierzysty w drodze na misję bojową na terytorium wroga. Dodatkowy, osobny plan stanowią losy francuskiego ruchu oporu walczącego z niemieckimi siłami okupacyjnymi w La Rochelle. W gwiazdorskiej obsadzie zobaczymy m.in. Vicky Krieps (Phantom Thread), Lizzy Caplan (Masters of Sex) Toma Wlaschihę (Gra o tron), Vincenta Kartheisera (Mad Men), Jamesa D'Arcy’ego (Agent Marvel Carter) i Thierry’ego Frémonta (Juste un regard). Film został nakręcony w języku niemieckim, francuskim i angielskim, a koncern Viasat World uzyskał do produkcji wyłączne prawa (w tym SVOD) na wybranych rynkach międzynarodowych. Emisję zaplanowano w grudniu na kanale Epic Drama.

ilustracjastrzałka

Oprócz Das Boot, Viasat World zakupił również drugi sezon opartego na prozie Stephena Kinga serialu Mr. Mercedes. Produkcja stanowić będzie część oferty programowej kanału Viasat World ViP Premiere i usługi ViP Play SVOD w Rosji i na obszarach WNP (Ukraina, Azerbejdżan, Armenia, Białoruś, Kazachstan, Kirgistan, Mołdawia, Tadżykistan, Turkmenistan, Uzbekistan i Gruzja). Pierwszy sezon filmu emitowany był na kanale TV1000.

- Atrakcyjne portfolio kanałów Viasat World jest idealnym miejscem dla wyjątkowych produkcji. Nie mamy wątpliwości, że zarówno Das Boot, jak i drugi sezon serialu Mr. Mercedes zyskają niezwykłą popularność wśród widzów w Europie Środkowo-Wschodniej – komentuje David Ellender, zajmujący stanowisko prezesa Global Distribution and Co-Productions w Sonar Entertainment.

Źródło: Viasat World

www.viasatworld.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: Polacy chętnie oglądają wideo online
Chociaż prawie połowa z nas preferuje tekst jako formę przekazu treści, to aż 88% przyznaje, że ogląda także materiały wideo w Internecie. W swoim najnowszym badaniu PAYBACK postanowił sprawdzić, kiedy Polacy sięgają po takie filmy i jakie tematy najbardziej ich interesują.
Youtube Leaderboard - Oscary 2019
W związku ze zbliżającą się ceremonią rozdania najważniejszych nagród branży filmowej - Oscarów, YouTube przygotował ranking zapowiedzi obrazów nominowanych w kategorii Najlepszy Film. Gdyby to głosy fanów z YouTube miały decydować o zwycięzcy, Oscar trafiłby do twórców filmu Czarna Pantera.
Wrocławska firma Optad360 stawia na rozwój i zamyka kolejny rok z imponującym wynikiem
OptAd360 zamyka rok 2018 z ponad 30 milionami złotych przychodu. To o 13 milionów więcej w porównaniu z rokiem 2017. Jest to znacząca kwota zważywszy na fakt, że wrocławska firma działa na rynku dopiero od trzech lat. Plany na 2019 zakładają kolejne wzrosty oraz wprowadzanie nowych produktów.
Po wielu miesiącach pracy powstała nowa wersja Senuto – kompleksowej platformy do planowania, monitorowania i optymalizacji działań SEO.  W nowej odsłonie dostępna jest dla wszystkich użytkowników systemu od 18 lutego 2019 roku. Korzystający z Senuto mają czas na migrację do nowej wersji Platformy do końca maja.
Netia z usługą TV m.in. dla hoteli
Dowolna technologia dostarczania sygnału, brak ograniczeń w zakresie liczby odbiorników, a także możliwość integracji kanałów z różnych źródeł. Tym m.in. charakteryzuje się nowa usługa Netia TV dla biznesu, skierowana przede wszystkim do hoteli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764