logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vienio, Karolina Czarnecka, Kamp! w nowej kampanii „Vs Życie” Fundacji DKMS i Noizz

  PR 25.01.2019, przeczytano 447 razy

Fundacja DKMS wspólnie z redakcją NOIZZ przekonują, że nic nie jat tak ważne jak życie, a możliwość jego ratowania najwspanialszym osiągnięciem w nowej kampanii „Vs Życie”. W działania zaangażowali się Kamil Nożyński, Vienio, Karolina Czarnecka, Kamp!, Bartek Mirecki, Robert Karaś oraz Valerjan Romanowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vienio%2C-karolina-czarnecka%2C-kamp%21-w-nowej-kampanii-_vs-zycie_-fundacji-dkms-i-noizz,380950,artykul.html

NOIZZ i Fundacja DKMS do wspólnej akcji zaprosili osobowości ze świata filmu, muzyki i sportu, którzy opowiedzą o swoich osiągnięciach i sukcesach nie tylko zawodowych, ale też o tym, co zmotywowało ich do promowania idei dawstwa szpiku i zarejestrowania się w bazie dawców szpiku Fundacji DKMS. Na potrzeby kampanii powstały między innymi wywiady z ambasadorami akcji, materiały edukacyjne oraz spot promocyjny.

Grupą docelową kampanii „Vs Życie” są młodzi odbiorcy, których bohaterowie kampanii przekonują, że nie tylko „fejm”, „sukcesy”, „zajawki” to ważne powody do dumy, ale możliwość uratowania komuś życia jest największym osiągnięciem – bo nie ma nic cenniejszego vs Życie.

Co godzinę jedna osoba w Polsce dowiaduje się, że ma białaczkę i może umrzeć. Dlatego Fundacja DKMS wraz z NOIZZ.PL edukują na temat dawstwa szpiku i zachęcają do rejestracji jako potencjalny dawca szpiku.

Dziennikarze i pracownicy redakcji NOIZZ chcąc dać przykład innym rozpoczynają kampanię „Vs Życie” od siebie i już w najbliższy czwartek zarejestrują się w bazie dawców szpiku Fundacji DKMS w swojej redakcji.

– Wierzymy, że nic nie jest tak ważne jak życie, a możliwość jego ratowania jest najwspanialszym osiągnięciem – dokonaniem, z którego czerpie się dumę, satysfakcję i poczucie spełnienia, którego nie da żaden inny sukces. Życie jest wartością najwyższą i demokratyczną, bo każdy ma je tylko jedno – mówi Aleksandra Pawlińska, koordynator kampanii z ramienia Media Impact.

– Versus życie nie liczy się splendor, stan konta, status czy jakiekolwiek osiągnięcie – dodaje Michał Bachowski, creative content manager NOIZZ.

Za kreację i koncepcję kampanii odpowiada Media Impact biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764