logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP zrobi wyjątek dla wdowy: nie pozwie Magdaleny Adamowicz

  PR 25.01.2019, przeczytano 310 razy
ilustracja

Telewizja Polska zapowiedziała, że w drodze wyjątku nie pozwie Magdaleny Adamowicz - wdowy po Pawle Adamowiczu, która oskarżyła TVP o przyczynienie się do śmierci męża.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-zrobi-wyjatek-dla-wdowy%3A-nie-pozwie-magdaleny-adamowicz,380949,artykul.html

W oświadczeniu opublikowanym przez TVP czytamy:

Z rozczarowaniem przyjęliśmy motywowane politycznie oceny pani Magdaleny Adamowicz, które w sposób krzywdzący i niesprawiedliwy pomijają kluczowy dla oceny tragedii fakt choroby psychicznej sprawcy, przez co prowadzą do skrajnie nieuprawnionych stwierdzeń i oskarżeń.

W żadnym wypadku nie możemy się z nimi zgodzić. Przypisywanie TVP jakiejkolwiek roli w zbrodni, do której doszło jest kłamstwem. Telewizja Polska w przypadku wdowy uczyni wyjątek, z uwagi na przynależny jej w okresie żałoby kulturowy immunitet i odstąpi od dochodzenia swoich praw na drodze sądowej. Inne podmioty i osoby odpowiedzialne za rozpowszechnianie oszczerczych informacji nie mogą liczyć na podobną wyrozumiałość Telewizji Polskiej.

Według Magdaleny Adamowicz TVP przyczyniła się do śmierci męża. - Mam żal, ale wiem, że zachowanie tego człowieka, który siedział w więzieniu i był indoktrynowany rządową telewizją, że ten hejt i ta nienawiść, spowodowały, że on był owocem tej nienawiści - powiedziała w wywiadzie dla TVN24. - Reżimowa telewizja biegała za Pawłem, wykrzykując, wchodziła do biura mojej mamy - stwierdziła Adamowicz. 

Wcześniej TVP zapowiedziała ściganie każdego, kto zasugeruje odpowiedzialność nadawcy za śmierć prezydenta Gdańska. Poinformowano o sporządzeniu "pierwszej listy" nazwisk osób, w stosunku do których Telewizja Polska podejmie działania prawne, występując z pozwami lub prywatnymi aktami oskarżenia.

fot. Kocio [CC BY 3.0 (https://creativecommons.org/licenses/by/3.0)], Wikimedia Commons

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
„Gazeta Wyborcza” włącza się w akcję #vote4friendship
Już jutro – w piątek, 24 maja br. do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony plakat z flagą Unii Europejskiej z hasłem „Europa na tak!”. Na jego drugiej stronie czytelnicy znajdą grafikę odwołującą się do idei przyjaźni europejskiej, stworzoną przez młodych artystów w ramach akcji #vote4friendship. To wspólny projekt 16...
17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.
„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl
Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.
Onet Rano ma już 100 tys. subskrypcji na Youtube
Kanał programu Onet Rano osiągnął na YouTube 100 tys. subskrybentów i zdobywa Srebrny przycisk Play.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764