logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VML Poland z kampanią Mola Sensitive

  PR 11.05.2016, przeczytano 1162 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek, 9 maja ruszyła nowa kampania marki Mola. Nowość rynkowa – Mola Sensitive – dzięki trzem miękkim warstwom z dodatkiem balsamu chroni i pielęgnuje delikatną skórę. Autorem kampanii „Dotyk łagodności” – obejmującej telewizję i Internet – jest agencja VML Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vml-poland-z-kampania-mola-sensitive,28500,artykul.html

Mola Sensitive to 3-warstwowy papier toaletowy, który jest wzbogacony balsamem. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach. Mola Sensitive Rumianek + witamina E wzbogacony jest balsamem zawierającym cenne ekstrakty z rumianku i witaminy E, zaś Mola Sensitive Mleczko Kokosowe zawiera balsam z mleczka kokosowego. Dzięki temu papier chroni i pielęgnuje delikatną skórę. A w awaryjnej sytuacji – gdy pojawi się ups! – zastąpi na przykład waciki czy chusteczki higieniczne, które także charakteryzują się delikatnością. 



Reklamy telewizyjne
emitowane są w TVP, TVN, Polsat i kanałach tematycznych.

Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiada VML Poland. Agencja wyprodukowała także spot oraz prowadzi kampanię w serwisie Facebook. Planowanie i zakup mediów zrealizował Initiative Media.

Źródło: VML Poland

poland.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764