logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wafelkowa Wyprawka i real-time marketing Góralków

  PR 03.09.2014, przeczytano 727 razy
ilustracjastrzałka

Początek roku szkolnego jest szczególnie często wykorzystywany jako temat kampanii reklamowych i promocyjnych. Marka „Góralki” również postanowiła skorzystać z popularności tego czasu i postawiła na Real-time marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wafelkowa-wyprawka-i-real-time-marketing-goralkow,22516,artykul.html

Ze względu na oferowany przez markę produkt – wafelki; uczniowie i osoby młode stanowią duży odsetek ogółu jej klientów. Po raz kolejny producenci „Góralków”, postawili na bardzo prosty przekaz. Akcja „Wafelkowa Wyprawka” była skierowana bezpośrednio do opisywanej grupy odbiorców i przybrała formę konkursu.

Aby wziąć w nim udział, zainteresowani mieli za zadanie przesłać za pomocą aplikacji na Facebooku zdjęcie swojego starego szkolnego plecaka. Obrazek miał być poparty dodatkowo krótkim uzasadnieniem: dlaczego to właśnie do danego uczestnika ma trafić upominek. Pula nagród obejmowała 70 plecaków wypełnionych wafelkami. 

Akcja okazała się dużym sukcesem – w ciągu 2 tygodni jej trwania, do organizatorów spłynęło ponad 500 zdjęć. Agencja Eura7 - odpowiadająca za strategię, koncepcję kreatywną i realizacje konkursu, już zapowiada kolejny. Tym razem będzie się on odbywał na innej platformie społecznościowej: Instragramie. 

Źródło: Agencja Eura7

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764