Tegoroczną loterię wspierać będzie kampania telewizyjna w ogólnopolskich kanałach, startująca od połowy lipca. Spot reklamowy, podkreśla jak doskonałe połączenie stanowią piwo i chipsy, a utrzymany jest w klimacie Planety Warka – wyimaginowanego miejsca, w którym spełniają się męskie marzenia. Działania promocyjne wokół loterii obejmą także kampanię w serwisach VOD i w social mediach oraz dedykowane materiały w punktach sprzedaży.
To już trzecia taka wspólna akcja Warki z Lay’s. Poprzednie cieszyły się dużym zainteresowaniem konsumentów, potwierdzając, że piwo i chipsy to połączenie idealne. Na czas trwania loterii uruchomiona została specjalna infolinia konsumencka oraz dedykowana strona www.warka.com.pl. Aby wziąć udział w loterii należy kupić piwo Warka Jasne Pełne w promocyjnej butelce lub puszce i sprawdzić czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się nadruk informujący o nagrodzie. Wygrane paczki chipsów (Lay’s 80 g, do wyboru w pięciu różnych smakach) odebrać można we wszystkich punktach sprzedaży, biorących udział w promocji. Loteria startuje 1 lipca, a kapsle i zawleczki można wymieniać na nagrody do 31 października.
- Piwo i chipsy do doskonale uzupełniający się zestaw, idealny na męskie spotkania, wspólne oglądanie meczów i wiele innych okazji, bliskich facetom. Loteria z Lay’s świetnie wpasowuje się w świat Planety Warka – w końcu to miejsce, w którym męskie potrzeby stoją na pierwszym miejscu. Wierzymy, że konsumenci Warki będą w nadchodzącym sezonie zadowoleni – mówi Tomasz Król, Marketing Manager Warki.
Za organizację loterii odpowiada G3. Kreację komunikacji stworzyła agencja LVOV. Działania w kanale digital i w social mediach realizuje agencja The Digitals, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotów jest Papaya, a postprodukcją zajął się Televisor. Opakowania i POSM zaprojektowało Studio Global. Wsparcie PR zapewnia Roots PR.
Źródło: Warka