logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Albedo Marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 70
Albedo Marketing uruchomiło darmowe narzędzie do  sprawdzania efektywności kampanii marketingowych

Agencja Albedo Marketing wprowadza ogólnodostępne i nieodpłatne narzędzie dla marketerów i osób pracujących przy kampaniach marketingowych, które pomoże efektywniej planować przyszłe działania promocyjne. Zbierając dane z ponad 150 zrealizowanych przez siebie kampanii, agencja stworzyła narzędzie Albedo Data Explorer, z pomocą którego użytkownik będzie mógł sprawdzić, jak plasowały się wyniki kampanii w zależności od przyjętych kryteriów.

17.08.2023 | Z rynku | przeczytano: 639 razy
Maciej Sitek Senior Account Managerem w agencji Chapter1, obsłuży markę Lech Pils

Do zespołu poznańskiej agencji Chapter1 wrócił Maciej Sitek, na stanowisko Senior Account Managera i będzie obsługiwał markę Lech Pils (Kompania Piwowarska). W Chapter1 pracował już w latach 2018-2020, zajmując się obsługą takich marek jak: Uber, Volkswagen, Vileda i właśnie wspomniany Lech Pils.

16.06.2023 | Z rynku | przeczytano: 552 razy

Albedo Marketing rozpoczyna współpracę z marką Müllermilch, w ramach której przeprowadzi działania aktywacyjne na 4 rynkach europejskich. Müllermilch należy do portfolio Müller, jednego z czołowych producentów jogurtów, napojów i deserów na bazie mleka.

10.01.2023 | Z rynku | przeczytano: 388 razy
Danone zwraca pieniądze za zakup Alpro Psst!... To nie mlek*, bez zadawania pytań

Cashback, czyli zwrot kosztu zakupu - tak Danone chce zachęcić do spróbowania swojego nowego produktu z portfolio marki Alpro - Alpro PSST!... TO NIE MLEK*. Akcja potrwa cały listopad i będzie miała zasięg ogólnopolski. Za realizację odpowiada Albedo Marketing.

15.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 2007 razy (komentarzy: 15)
Marka Pol łączy siły z PAH i wspiera pomoc psychologiczną dla dzieci

“POLećmy ze wsparciem” to  kampania organizowana przez producenta papieru POL, MM Kwidzyn, we współpracy z Polską Akcją Humanitarną. Jej celem jest budowanie świadomości nowej, rozszerzonej odsłony programu Pajacyk i finansowanie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży w wieku 6-18 lat. Kampanię zaprojektowała i koordynuje agencja Albedo Marketing.

23.06.2022 | Z rynku | przeczytano: 938 razy
PAH pokaże w kampanii, na co przeznacza środki na rzecz ofiar wojny w Ukrainie

W spontanicznym odruchu Polacy przekazali setki tysięcy złotych, by za pośrednictwem organizacji humanitarnych pomóc ofiarom wojny w Ukrainie.  W kampanii „Twoja pomoc się liczy” Polska Akcja Humanitarna przedstawi, na co konkretnie – niemal co do sztuki – są przeznaczane środki finansowe przekazywane jej przez darczyńców. Kampania jest formą podziękowania za udzielone wsparcie, ale jednocześnie przypomnieniem: wojna się nie skończyła i wsparcie dla jej ofiar nadal jest bardzo potrzebne. Kampanię pro bono zaprojektowała i przeprowadzi Albedo Marketing.

06.06.2022 | Z rynku | przeczytano: 904 razy
19 Południk powiększa zespół

Nowe osoby dołączyły do działów obsługi klienta oraz design & motion. Powiększenie zespołu wynika z realizacji zleceń dla pozyskanych w ostatnim czasie klientów.

17.05.2022 | Z rynku | przeczytano: 1419 razy

Poznańska agencja Albedo Marketing znalazła się gronie firm, nagrodzonych medalem przyznawanym przez agencję ratingową Ecovadis, która od lat zajmuje się ewaluacją największych światowych firm pod kątem działalności biznesowej zgodnej z ideą zrównoważonego rozwoju. Agencja została doceniona m.in. za: prowadzona politykę środowiskową, wdrożone w siedzibie firmy rozwiązania ekologiczne oraz działania z zakresu ochronny danych.

08.12.2021 | Z rynku | przeczytano: 283 razy
Loteria Neutrogena

Marka kosmetyczna Neutrogena rozpoczeła ogólnopolską loterię konsumencką. To pierwsza tego typu akcja przeprowadzana przez tę markę w Polsce. Loteria Neutrogena – pielęgnuj siebie i wygraj!, wystartowała 14 sierpnia i potrwa do 24 września. Do wygrania codzienne nagrody pieniężne, nagrody produktowe oraz nagroda główna – samochód osobowy Citroën C1.

16.08.2021 | Z rynku | przeczytano: 1204 razy
Tik-tokerzy Twins Style w nowej kampanii Canon

Agencja Albedo Marketing, w partnerstwie z AMS, przeprowadzi dla marki Canon serię trzech kampanii produktowych, których celem będzie budowanie świadomości poza segmentem aparatów profesjonalnych i dotarcie do młodych użytkowników z pokolenia „Z”. Pierwsza rozpocznie się 19 czerwca, a udział wezmą w niej social-mediowi influencerzy, prowadzący kanał Twins Style, który na Tik-Toku obserwuje ponad 9 milionów użytkowników. Kolejne działania zostały zaplanowane na lipiec i wrzesień. Kampanie otrzymają szerokie wsparcie w kanałach digital, OOH i w punktach sprzedaży.

10.06.2021 | Z rynku | przeczytano: 875 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 70)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764