logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

KERRIS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 104
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska

Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.

16.04.2024 | przeczytano: 215 razy
300.codes wdraża chatbot AI dla Swiss Krono

Software house 300.codes, będący częścią KERRIS Group, wykorzystuje narzędzia sztucznej inteligencji do usprawnienia produktów cyfrowych SWISS KRONO. Głównym celem współpracy jest personalizacja doświadczeń klientów globalnego lidera w produkcji materiałów drewnopochodnych za pomocą AI, a kluczowym elementem tego procesu jest Chatbase.

03.04.2024 | przeczytano: 226 razy
Kerris wygrywa przetarg na obsługę social media the:protocol

Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w obszarze mediów społecznościowych theprotocol.it – innowacyjnej platformy rekrutacyjnej skierowanej do specjalistów z sektora IT i technologii, będącej częścią Grupy Pracuj.

08.03.2024 | przeczytano: 295 razy
Kerris z launchem lodów Hortex Mystery Ice

Hortex lodami Mystery Ice wprowadza na rynek unikatowe połączenia smaków lodów, które pozostają tajemnicą aż do momentu degustacji. Agencja KERRIS, w ramach kolektywu Pragmatycy, odpowiada za kompleksowy launch nowości lodowych w segmencie Hortex: od koncepcji, przez design opakowań i organizację sesji zdjęciowej z udziałem influencerów, po opracowanie mechaniki konkursu. Za development konkursowych gier i landing page’a odpowiada software house 300.codes, będący częścią KERRIS Group.

07.03.2024 | przeczytano: 399 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kerris wygrywa przetarg Paypo

Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – lidera płatności odroczonych w Polsce.

03.03.2024 | przeczytano: 396 razy
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”

Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.

28.02.2024 | przeczytano: 497 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kerris w kampanii Qual'Italy promuje włoski region Piemont

Agencja KERRIS odpowiada za realizację kampanii Qual'Italy dla ENIT – Narodowej Agencji Turystyki Włoskiej. Działania mają na celu promocję Włoch, ze szczególnym uwzględnieniem regionu Piemont, jako niepowtarzalnej destynacji turystycznej.

08.02.2024 | przeczytano: 549 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Znamy nominowanych do Youtube Works Awards 2023

Poznaliśmy nominacje do YouTube Works Awards 2023. Jury spośród zgłoszeń wyłoniło kampanie wideo, które mogą zwyciężyć w poszczególnych kategoriach i zdobyć Grand Prix dla najbardziej kreatywnego i efektywnego projektu. Poniżej prezentujemy pełną listę nominowanych.

08.02.2024 | przeczytano: 1258 razy

KERRIS poszerza długoletnią współpracę z klientem – SWISS KRONO. Od teraz agencja odpowiada nie tylko za komunikację marki w Polsce, lecz także za zakup mediów i obsługę kanałów płatnych na rynkach zagranicznych. Klient powierzył agencji budżet reklamowy na działania w Stanach Zjednoczonych i w Meksyku.

06.12.2023 | przeczytano: 194 razy
Agnieszka Czarnecka dołącza do Kerris

Agnieszka Czarnecka dołączyła do zespołu KERRIS, obejmując stanowisko Senior Account Manager. W ramach nowej roli, będzie zarządzać obsługą kluczowych klientów agencji oraz będzie zaangażowana w procesy związane z new business.

06.12.2023 | przeczytano: 456 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 104)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764