logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Nonoproblemo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
PR na ciekawe czasy

Żyjemy w ciekawych czasach. Sytuacja polityczno-gospodarcza jest dynamiczna, a to dla przedsiębiorców oznacza konieczność przygotowania się do zmian. Te zaś łatwiej jest wprowadzać w środowisku, w którym dominują dobre relacje. A to wymaga przemyślanych, konsekwentnych działań. I właśnie dlatego public relations w dobie kryzysu zyskuje na znaczeniu – jest mniej kosztowne niż reklama, działa wielopłaszczyznowo i przynosi o wiele trwalsze rezultaty.

03.11.2022 | przeczytano: 393 razy
Wodociągi zachęcają mieszkańców do zmiany nawyków

Elbląskie i kobierzyckie przedsiębiorstwa wodociągowe to kolejne podmioty, które – oprócz uzdatniania i dostarczania wody pitnej mieszkańcom gmin – postawiły na edukację. Kampanie – mające na celu zmianę nawyków korzystania z sieci wodociągowo-kanalizacyjnej, oszczędzanie wody czy picie kranówki – kierowane są zarówno do dorosłych, jak i do dzieci. Dlaczego przedsiębiorstwa odpowiedzialne za wodę w naszych domach stawiają na edukację? Czy to się opłaca?

27.10.2022 | przeczytano: 313 razy
Nonoproblemo z Wavin Polska S.A.

Poznańska agencja Nonoproblemo rozpoczęła współpracę z WAVIN Polska S.A., która jest częścią grupy Wavin – lidera w produkcji systemów instalacyjnych z tworzyw sztucznych dla budownictwa mieszkaniowego, komercyjnego i infrastrukturalnego.

09.02.2022 | przeczytano: 439 razy

„Odetchnij z ulgą” – takie hasło przewodnie towarzyszy kampanii informacyjno-edukacyjnej na temat walki ze smogiem oraz akcji związanej z wymianą pieców, którą prowadzi dolnośląska gmina Grębocice. Kampania skierowana jest do mieszkańców gminy, zarówno do dorosłych, jak i do dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym.

19.08.2021 | przeczytano: 266 razy
Nowa kampania Exide na Motointegrator.com

Exide został partnerem kategorii „Akumulator” na portalu Motointegrator.com. Tym samym ruszyła kampania, w ramach której na portalu pod patronatem marki Exide prezentowane są artykuły eksperckie, porady i banery.

20.11.2020 | przeczytano: 386 razy

Agencja Nonoproblemo odpowiedzialna za kompleksowe działania wizerunkowe Instytutu Ochrony Roślin – Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu.

17.04.2020 | przeczytano: 287 razy
#maszwplywnaodplyw

CASE STUDY | #maszwplywnaodplyw

Agencja Nonoproblemo dla PUK Komorniki. Akcja edukacyjna „Masz wpływ na odpływ” dla mieszkańców gminy nagrodzona w konkursie „Głośna woda”.

09.10.2019 | przeczytano: 1220 razy
Kampania „Masz wpływ na odpływ” PUK Komorniki nagrodzona

„Olej i rura – kłopotów fura”, „WC i śmieci – to problem w sieci”, „Kanał i piach – zator aż strach” – takie hasła pojawiły się w przestrzeni gminy Komorniki. Są to slogany towarzyszące kampanii edukacyjnej „Masz wpływ na odpływ”.

07.10.2019 | przeczytano: 1137 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
#nonoszyt

CASE STUDY | #nonoszyt

Przychodzi klient do agencji i mówi: – Potrzebuję jubileuszowego prezentu idealnego. Ma być piękny, oryginalny, zindywidualizowany. Ma zapadać w pamięć, zachwycać formą, po prostu ma mieć efekt WOW. Co na to agencja? – Nonoproblemo!

19.03.2019 | przeczytano: 841 razy
Komunikacja wewnętrzna – wyzwanie PR w 2019 roku

Jaka jest komunikacja marek A.D. 2019? Szybkorotująca i wielokanałowa. Nowe technologie to dziś zarówno narzędzia zewnętrznej komunikacji marki, bezpośredniej komunikacji z odbiorcami, jak i wsparcie komunikacji wewnętrznej. Ta ostatnia część zyskuje na znaczeniu wraz z przeobrażeniami w zakresie HR. W „erze pracownika” działy HR muszą realizować wiele zadań przypisywanych dotychczas Internal PR. I z tego powodu korzystają ze wsparcia agencji.

18.03.2019 | przeczytano: 758 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764