logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Spartavity: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8

Kiedy myślimy o programach lojalnościowych, najczęściej do głowy przychodzą nam punkty zbierane na stacjach benzynowych, w liniach lotniczych czy ulubionych kawiarniach. Lojalność rzadko kojarzy nam się z młotkiem czy ziemią do kwiatów. Do It Yourself (DYI), czyli najprościej rzecz ujmując – majsterkowanie – wydaje się branżą niezbyt przyjazną budowaniu stałych relacji. Rzeczywistość jest jednak inna! DIY ma ogromny potencjał. I choć przywiązywanie klienta do marki nie może się tu opierać na tak popularnej w lojalności darmowej kawie, wysiłki będą się naprawdę opłacać. Jak zatem stworzyć relację z majsterkowiczem?

11.01.2023 | przeczytano: 297 razy

Przed nami szczyt sezonu zakupowego, czyli Black Friday i Cyber Monday (BFCM). Marki są już gotowe na ten czas, ale też zastanawiają się, jak inflacja, zaburzenia w łańcuchach dostaw i stale rosnące koszty inwestycji wpłyną na kupujących. Ci ostatni zachęceni dużymi rabatami zapewne skorzystają z dobrodziejstw BFCM. Wyzwaniem, przed jakim stoją firmy, jest jednak sprawienie, by sezonowi klienci stali się lojalnymi konsumentami.

22.11.2022 | przeczytano: 288 razy
Wciąż za mało omnichannelu w lojalności

W Polsce tylko niecałe 30% badanych sklepów, firm i organizacji posiada program lojalnościowy w modelu omnichannel, podczas gdy już 57% z nich wdrożyło dopasowaną do niego aplikację mobilną. Z jakimi wyzwaniami mierzą się polskie sklepy i sieci handlowe obsługujące miliony transakcji? Więcej informacji w raporcie „2022 Loyalty Report” opracowanym przez Spartavity, firmę, która na rynku lojalności funkcjonuje już prawie dziesięć lat.

14.11.2022 | przeczytano: 184 razy

Klienci chętniej korzystają z ofert sprzedawców, od których dostają promocje dopasowane do swoich potrzeb, wynika z badania Accenture Interactive. W przygotowaniu takich ofert pomaga profilowanie, dostępne dziś także w programach lojalnościowych. Jak korzystać z niego zgodnie z prawem?

18.10.2022 | przeczytano: 335 razy
NFT: Przyszłość nadeszła i zmienia sposób budowania naszych relacji z klientami

Z czym kojarzy Ci się „niewymienialny token” (NFT)? Z science-fiction, „Nowym wspaniałym światem” Aldousa Huxleya czy z bliżej nieokreślonym wynalazkiem przyszłości? Prawdą jest, że ta przyszłość już nadeszła i wprowadziła do naszego cyfrowego świata ekskluzywną wartość opartą na własności. Wartość, którą można wykorzystać także w procesie budowania relacji z klientami.

10.01.2022 | przeczytano: 1080 razy
Dane, komunikacja i omnichannel: czego handel nauczył się w 2021 roku?

Choć świat miał nadzieję na inny scenariusz, w 2021 r. wciąż zmagaliśmy się ze skutkami pandemii. Także w relacjach z klientami. Ostatnie miesiące nauczyły nas jednego – stały kontakt z konsumentami i połączenie kanałów online i offline to najlepszy sposób na utrzymanie lojalności i sprzedaż w niepewnych czasach. I to niezależnie od tego, jakiej wielkości biznes prowadzisz.

30.12.2021 | przeczytano: 711 razy

Obniżki cen, nowe metody płatności, szybka dostawa, nowoczesny system rekomendacji. To tylko niektóre zabiegi, jakie sprzedawcy przygotowują na Czarny Piątek i Święta Bożego Narodzenia. Zbliżający się wielkimi krokami najgorętszy w roku okres w handlu jest też największą motywacją dla handlowców do wprowadzania u siebie programów lojalnościowych. Jak wykorzystać te krótkie, świąteczne momenty, żeby zbudować długofalowe relacje z klientami?

15.11.2021 | przeczytano: 519 razy

Ponad 100 restauracji z sieci Fest, 1000 aptek ANC, 143 drogerie Shyk i blask, a także lokalne stacje benzynowe. To przedsiębiorstwa na Ukrainie, których pracownicy i klienci na co dzień korzystają z programu lojalnościowego zbudowanego w oparciu o polską platformę Sparta Loyalty. Jej autorem jest krakowska firma Spartavity. Kontrakty na Ukrainie stanowią dziś prawie 35% jej całego biznesu.

03.11.2021 | przeczytano: 455 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764