logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wedel wybrał agencję kreatywną

  PR 08.07.2020, przeczytano 410 razy

Zakończył się przetarg na obsługę E.Wedel – kultowej czekoladowej marki w Polsce. W ramach procesu, do którego zaproszono najlepsze agencje kreatywne na rynku, zwycięską agencją zostało Saatchi & Saatchi. To właśnie ta agencja zaprojektuje komunikację wszystkich marek z wedlowskiego portfolio na 2021 rok, czyli rok jubileuszu Wedla. Za wybrane działania komunikacyjne agencja będzie odpowiadać jeszcze w tym roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wedel-wybral-agencje-kreatywna,387704,artykul.html

- Ten przetarg należał do jednego z najtrudniejszych, organizowanych przez firmę Wedel. Walka do końca była niezwykle wyrównana – agencje zaprezentowały koncepcje na bardzo wysokim poziomie, przez co wybranie jednej z nich stanowiło dla nas duże wyzwanie. Wierzymy jednak, że współpraca z nowym partnerem wiele wniesie do naszego biznesu. Poza gratulacjami dla zwycięzcy, wyrazy podziękowania chciałabym przekazać także broniącej tytułu agencji PZL – zarówno za zaproponowaną na przetargu koncepcję, jak i dotychczasową, wieloletnią współpracę - mówi Elżbieta Kulawik, Kierownik Mediów i Komunikacji Zintegrowanej E.Wedel.

O poziomie przetargu świadczy również to, że po stronie agencji zaangażowano ogromne Zespoły strategiczno-kreatywno-serwisowe, a cały proces trwał pół roku. Przetarg został przeprowadzony zgodnie ze standardami Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej SAR, którą Wedel podpisał jako pierwszy reklamodawca w Polsce. Jako sygnatariusz Księgi, firma we współpracy z dostawcami usług marketingowych, zobowiązana jest m.in. do przestrzegania standardów przetargowych, partnerstwa, dobrej komunikacji, wymiany wiedzy i współodpowiedzialności za koszty. Takie podejście, zakładające transparentną i etyczną współpracę, wynika z wartości organizacyjnych firmy i jest wpisane w długoterminową strategię CSR, nad którą prace zostały niedawno sfinalizowane.

W ramach wygranego przetargu, Saatchi & Saatchi pewne prace rozpocznie już w tym roku, natomiast w przyszłym, obejmie zwierzchnictwo kreatywne nad pozostałymi agencjami współpracującymi z Wedlem i będzie odpowiadać za komunikację wszystkich wedlowskich marek, w tym za działania z okazji 170-lecia.

Źródło: Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764