logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wielkanocna kampania sieci Biedronka

  PR 09.04.2014, przeczytano 4187 razy
ilustracjastrzałka

W sklepach sieci Biedronka jest już dostępna świąteczna oferta zawierająca specjały wielkanocnej kuchni, naczynia i sprzęt kuchenny oraz wielkanocne dekoracje. Specjalny asortyment zaprezentowany w dwóch folderach to ponad 200 stron wyjątkowych inspiracji i smaków wzbogaconych przepisami Jakuba Kuronia oraz Agaty Jędraszczak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wielkanocna-kampania-sieci-biedronka,21338,artykul.html

W przygotowaniu świątecznych smakołyków pomogą receptury oraz filmiki
z udziałem kucharzy z Biedronki, którzy krok po kroku prezentują, jak w łatwy i szybki sposób przyrządzić niezwykłe dania. Jakub Kuroń zdradza swe przepisy na schab z serem pleśniowym, kurczaka faszerowanego rodzynkami i migdałami, karkówkę faszerowaną kozim serem, białą kiełbasę zapiekaną z porem, pierś z gęsi z pieczonymi buraczkami, wykwintne gołąbki z kaczki z grzybami oraz wielkanocny pasztet z żurawiną. Z kolei Agata Jędraszczak poleca sprawdzone sposoby na przygotowanie zupy chrzanowej, polędwicy z dorsza w sosie winnymi ze skórką cytrynową, pstrąga z makaronem i szpinakiem, mintaja w sosie musztardowo – koperkowym oraz mazurka z figami i porto.  

Wielkanocną ofertę promuje kampania „Dzielmy się radością świąt” obecna w radiu, telewizji, prasie, na billboardach oraz w internecie. W tym roku zapytaliśmy Polaków, czym jest dla nich Wielkanoc. Ich odpowiedzi przedstawiamy w spotach, podkreślając radość i znaczenie polskich świąt, a także związanych z nimi tradycji. Elementem kampanii jest również wielkanocny konkurs dla klientów. Osoby, które zrobią zakupy w sklepach sieci Biedronka, przygotują dania z wykorzystaniem co najmniej dwóch produktów z folderów ze świąteczną ofertą i wyślą ich zdjęcie wraz z przepisem poprzez stronę konkursową www.wielkanoc.biedronka.pl/konkurs mogą wygrać udział w warsztatach kulinarnych prowadzonych przez Jakuba Kuronia lub Agatę Jędraszczak.

Źródło: Jeronimo Martins Polska S.A.

www.wielkanoc.biedronka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764