logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wizerunkowa kampania Wilkinson na rynkach CE

  PR 20.05.2016, przeczytano 1355 razy
ilustracja

4 maja ruszyła kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich. Za kreatywną obsługę kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wizerunkowa-kampania-wilkinson-na-rynkach-ce,28621,artykul.html

Lubię to – linked by Isobar odpowiada za lokalizację kampanii na 13 rynkach Europy Środkowej. W ramach działań w krajach objętych kampanią pojawią się reklamy outdoorowe (citylighty i reklama wielkoformatowa), a także materiały in-store. Powstały również lokalizacje 30’’ i 60” spotu zachęcającego do wzięcia udziału w konkursie organizowanym w ramach kampanii. Spot będzie emitowany w internecie (pre-roll na YouTube oraz social media) oraz w wybranych kinach.

Działania offlinowe wspiera kampania online obejmująca display i działania w social media. Lubię to – linked by Isobar odpowiada również za przygotowanie i lokalizację contentu na fanpage’u marki. W tym celu, wspólnie ze studiem Vidoq, agencja przygotowała dedykowaną sesję zdjęciową. Osią działań onlinowych jest konkurs „Na ostrzu flirtu” oparty o dedykowaną aplikację. W Polsce w działania wspierające komunikację konkursu zaangażowano vlogerów z kanału „Hej Łobuzy”.

Na stronie www.theswordplay.com użytkownicy mogą zmierzyć się z kreatywnym zadaniem i powalczyć o kinowe nagrody. Co 10 dni, publikowane będą fragmenty spotu reklamowego Wilkinson. Zadaniem biorących w kolejnych rundach konkursowiczów jest dopisanie dialogów pomiędzy bohaterami video promującego markę. Na zwycięzców każdej z rund czeka telewizor HD z kinem domowym Blu-ray oraz kamery GoPro Hero. Aby zdobyć nagrodę główną, należy okazać dowód zakupu produktu marki Wilkinson. Konkurs potrwa do 1 sierpnia.

Za planowanie, zakup mediów oraz działania samplingowe w kinach sieci Multikino odpowiada MEC. Za materiały POS odpowiada agencja COCOA, a za przygotowanie sesji zdjęciowej odpowiada studio Vidoq.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegis.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764