logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

World Usability Day Wrocław 2019

   18.11.2019, przeczytano 575 razy
ilustracjastrzałka

WUD Wrocław 2019 odbędzie się 27 listopada na stadionie we Wrocławiu. To już trzecia edycja ogólnopolskiej konferencji o użyteczności, organizowana przez grupę pasjonatów i wolontariuszy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/world-usability-day-wroclaw-2019,384755,artykul.html

Konferencja jest organizowana w ramach ogólnoświatowej inicjatywy World Usability Day. Tematem przewodnim tegorocznego WUD jest „Design for the Future We Want”, i został zainspirowany Celami Zrównoważonego Rozwoju Organizacji Narodów Zjednoczonych. Podejmują one globalne wyzwania, z którymi obecnie mierzy się współczesne społeczeństwo, w tym związane z degradacją środowiska, odpowiedzialną produkcją, dyskryminacją, prawami człowieka.

Organizatorzy chcą podkreślić nasz wpływ na środowisko i zorganizować WUD Wrocław 2019 jako konferencję o charakterze proekologicznym. Konferencja ma być także okazją do świętowania kroków, które już udało się poczynić, tworząc użyteczne produkty i edukując w jaki sposób użyteczność wpływa na nasze codzienne życie.

Dochód z wydarzenia jest przeznaczany na cele charytatywne organizacji we Wrocławiu.

Źródło: WUDWrocław

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764