logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

World Usability Day Wrocław 2019

   18.11.2019, przeczytano 252 razy
ilustracjastrzałka

WUD Wrocław 2019 odbędzie się 27 listopada na stadionie we Wrocławiu. To już trzecia edycja ogólnopolskiej konferencji o użyteczności, organizowana przez grupę pasjonatów i wolontariuszy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/world-usability-day-wroclaw-2019,384755,artykul.html

Konferencja jest organizowana w ramach ogólnoświatowej inicjatywy World Usability Day. Tematem przewodnim tegorocznego WUD jest „Design for the Future We Want”, i został zainspirowany Celami Zrównoważonego Rozwoju Organizacji Narodów Zjednoczonych. Podejmują one globalne wyzwania, z którymi obecnie mierzy się współczesne społeczeństwo, w tym związane z degradacją środowiska, odpowiedzialną produkcją, dyskryminacją, prawami człowieka.

Organizatorzy chcą podkreślić nasz wpływ na środowisko i zorganizować WUD Wrocław 2019 jako konferencję o charakterze proekologicznym. Konferencja ma być także okazją do świętowania kroków, które już udało się poczynić, tworząc użyteczne produkty i edukując w jaki sposób użyteczność wpływa na nasze codzienne życie.

Dochód z wydarzenia jest przeznaczany na cele charytatywne organizacji we Wrocławiu.

Źródło: WUDWrocław

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764