logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl z nową kampanią dla Lirene Natura

  PR 18.11.2019, przeczytano 755 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lirene wprowadza na rynek nową linię naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała dla kobiet – Lirene Natura. Za przygotowanie idei, strategii oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja digital marketingu They.pl. Kampania „Z naturą Ci do twarzy” obejmuje działania prowadzone w outdoorze, prasie oraz digitalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/they.pl-z-nowa-kampania-dla-lirene-natura,384748,artykul.html

Lirene Natura to innowacyjna linia produktów tworzonych przez kobiety dla kobiet. To ukłon w stronę ekologicznych rozwiązań. Marka zwróciła uwagę nie tylko na skład produktów – kosmetyki zawierają ponad 95% składników organicznych i pochodzenia naturalnego – ale również na opakowania. Kartoniki są pozbawione celofanu, tubki wykonane w 90% z surowca pozyskiwanego z trzciny cukrowej, a słoiki do kremów składają się w 30% ze szklanej stłuczki. Wybrane produkty z linii Lirene Natura są także certyfikowane przez Ecocert (międzynarodowe niezależne stowarzyszenie zajmujące się m.in. kontrolowaniem jakości kosmetyków naturalnych i ekologicznych).

Elementem kampanii promocyjnej ukierunkowanej na naturę jest także współpraca z Fundacją Łąka, zajmującą się ukwiecaniem przestrzeni miejskich. W ramach działań za każde umieszczone na Instagramie zdjęcie oznaczone hasztagiem #lirenenatura marka Lirene przekaże złotówkę na stworzenie wyjątkowej, miejskiej Łąki Lirene. Za koncepcję konkursu odpowiada They.pl.

Agencja They.pl, obok przygotowania konceptu kreatywnego i strategii komunikacji linii kosmetyków Lirene Natura, odpowiada ponadto za prowadzenie kampanii online, w tym również realizację działań w mediach społecznościowych i influencer marketing.

Źródło: They.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy słowa Marilyn Monroe: “Nieważne co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali”, stały się nieaktualne?
Rozpoczynamy drugi dzień Targów Opakowań Packaging Innovations
Drugi dzień targów to kolejna dawka wiedzy, kontaktów i nowych pomysłów na rozwinięcie firmy.
Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
- To koniec naszej branży – mówią przedstawiciele firm projektujących i budujących stoiska, a także zajmujących się spedycją, które ściśle współpracują z organizatorami targów. W przegłosowanej przez sejm i podpisanej właśnie przez prezydenta niekorzystnej dla branży targowej wersji tzw. Tarczy Turystycznej, setki firm „około...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764