Marka Lirene wprowadza na rynek nową linię naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała dla kobiet – Lirene Natura. Za przygotowanie idei, strategii oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja digital marketingu They.pl. Kampania „Z naturą Ci do twarzy” obejmuje działania prowadzone w outdoorze, prasie oraz digitalu.
Lirene Natura to innowacyjna linia produktów tworzonych przez kobiety dla kobiet. To ukłon w stronę ekologicznych rozwiązań. Marka zwróciła uwagę nie tylko na skład produktów – kosmetyki zawierają ponad 95% składników organicznych i pochodzenia naturalnego – ale również na opakowania. Kartoniki są pozbawione celofanu, tubki wykonane w 90% z surowca pozyskiwanego z trzciny cukrowej, a słoiki do kremów składają się w 30% ze szklanej stłuczki. Wybrane produkty z linii Lirene Natura są także certyfikowane przez Ecocert (międzynarodowe niezależne stowarzyszenie zajmujące się m.in. kontrolowaniem jakości kosmetyków naturalnych i ekologicznych).
Elementem kampanii promocyjnej ukierunkowanej na naturę jest także współpraca z Fundacją Łąka, zajmującą się ukwiecaniem przestrzeni miejskich. W ramach działań za każde umieszczone na Instagramie zdjęcie oznaczone hasztagiem #lirenenatura marka Lirene przekaże złotówkę na stworzenie wyjątkowej, miejskiej Łąki Lirene. Za koncepcję konkursu odpowiada They.pl.
Agencja They.pl, obok przygotowania konceptu kreatywnego i strategii komunikacji linii kosmetyków Lirene Natura, odpowiada ponadto za prowadzenie kampanii online, w tym również realizację działań w mediach społecznościowych i influencer marketing.
Źródło: They.pl