logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP Kobieta współpracuje z Joanną Przetakiewicz w ramach cyklu #Wszechmocne

  PR 03.06.2022, przeczytano 286 razy

Redakcja serwisu WP Kobieta przygotowała kolejną odsłonę cyklu #Wszechmocne w partnerstwie z Joanną Przetakiewicz, autorką książki i projektu „Pieniądze szczęście dają”. Ta akcja to początek dialogu społecznego o poczuciu bezpieczeństwa, wolności i spokoju całych rodzin.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wp-kobieta-wspolpracuje-z-joanna-przetakiewicz-w-ramach-cyklu-wszechmocne,396131,artykul.html

Redakcja WP Kobieta łączy siły z mentorką i charyzmatyczną postacią biznesu, założycielką kobiecego ruchu Era Nowych Kobiet, Joanną Przetakiewicz. 2 czerwca odbyła się premiera nowego cyklu rozmów Joanny Przetakiewicz pt. „Pieniądze szczęście dają”. To wywiady z ekspertami dające kobietom narzędzia do zarządzania własnym budżetem, wsparcie w kryzysowych sytuacjach oraz porady m.in. jak dbać o oszczędności i budować swoją finansową niezależność.

W rozmowach poruszane będą zagadnienia z ostatniej edycji akcji #Wszechmocne redakcji WP Kobieta oraz z najnowszej książki Joanny Przetakiewicz pod tym samym tytułem „Pieniądze szczęście dają”. Wspólnym celem jest zmiana myślenia i rozpoczęcie społecznego dialogu w tym ważnym temacie.

Nowe odcinki będą publikowane co tydzień w serwisie WP Kobieta.

– Od kilku lat powtarzam, że PIENIĄDZE SZCZĘŚCIE DAJĄ, a w obecnych czasach głębokiego kryzysu społecznego i gospodarczego to zdanie nabrało szczególnego i nowego znaczenia. Zacznijmy o pieniądzach mówić bez skrępowania, bez poczucia wstydu i strachu o to, że nie wypada. Wypada, a nawet trzeba. To nie egoizm ani wyrachowanie. To życiowa mądrość – mówi Joanna Przetakiewicz.

– Współpraca z Joanną Przetakiewicz i Erą Nowych Kobiet jest dla nas bardzo ważna, ponieważ mocno koresponduje z redakcyjną akcją "#Wszechmocne". Swoimi działaniami chcemy pomagać Polkom budować ich siłę w każdej sferze życia, a nic nie daje nam przecież takiej niezależności jak stabilność finansowa. Okazuje się, że wiele kobiet w Polsce nie przykłada należytej wagi do swoich finansów, a konsekwencje tego poznaje często dopiero w sytuacji życiowego kryzysu, np. rozwodu – mówi Wiktoria Jakubowska-Karbowniczek.

Gościnią pierwszego odcinka cyklu była edukatorka finansowa Dominika Nawrocka.

– Z profesorem Adamem Bodnarem mówimy o finansowej sytuacji kobiet również od strony prawa alimentacyjnego. Wyjaśniamy, czym jest i jakie formy przybiera przemoc ekonomiczna. Z Anetą Wroną poruszamy m.in. kwestie wynagradzania kobiet za ich pracę i krzywdzących stereotypów. Z kolei rozmowa z Dominiką Nawrocką to praktyczne wprowadzenie do tego, jak zacząć oszczędzać, jak zarządzać domowym budżetem i go dobrze planować, aby nie zaskakiwały nas wydatki ani losowe zdarzenia. Nasze rozmowy przed kamerą są kontynuacją tego, co zawiera książka. Wyszła z tego bardzo ciekawa kompilacja – zachęca Joanna Przetakiewicz.

Druga edycja akcji #Wszechmocne WP Kobieta zwraca uwagę na problem presji społecznej ciążącej głównie na płci żeńskiej – panie często słyszą, że powinny być piękne, silne, niezależne ekonomicznie i światopoglądowo, odważne. „A dlaczego Ty jesteś #wszechmocna?” to pytanie redakcja zadaje kobietom i zachęca je do tej refleksji i dzielenia się nimi na swoich profilach społecznościowych z hashtagiem #JestemWszechmocna.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764