logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborowa Pernod Ricard – nowy Dyrektor Marketingu

  PR 01.10.2019, przeczytano 453 razy

We wrześniu stanowisko Dyrektora Marketingu w Wyborowa Pernod Ricard objął Craig van Niekerk, który dotychczas sprawował funkcję Dyrektora Marketingu w Pernod Ricard Nigeria. Zastąpi Marka Thorne’a, który został nominowany na stanowisko Wiceprezesa ds. Sprzedaży w Corby Spirits and Wine w Kanadzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborowa-pernod-ricard-%E2%80%93-nowy-dyrektor-marketingu,384162,artykul.html

Craig van Niekerk z dniem 1 września 2019 roku objął stanowiska Dyrektora Marketingu w Wyborowa Pernod Ricard. Craig będzie podlegał Fabrice’owi Audan, Prezesowi Zarządu Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe i będzie także członkiem Zarządu Pernod Ricard Central Europe.

Nowy Dyrektor Marketingu, Craig van Niekerk, będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich marek obecnych w portfolio Wyborowa Pernod Ricard.

- Polski rynek alkoholi jest na bardzo wysokim poziomie i wciąż dynamicznie się rozwija. Marki należące do Wyborowa Pernod Ricard mają na nim ugruntowaną pozycję, szczególnie dzięki polskim wódkom, które  cieszą się popularnością na całym świecie i są jednym z głównych towarów eksportowych. Od wielu lat śledzę zmiany na tutejszym rynku i z niecierpliwością czekam na nowe wyzwania – mówi Craig van Niekerk.

Craig van Niekerk ukończył studia na Wydziale Handlu na Uniwersytecie w Johannesburgu. Posiada bogate doświadczenie zarówno w marketingu marek, jak i marketingu sponsorskim. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla wiodących na świecie marek z koncernu Coca-Cola oraz projektów sponsorskich jak m.in. FIFA World Cup.

Źródło: Wyborowa Pernod Ricard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764