logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wybrano zwycięzcę II edycji Papaya Young Directors

  PR 19.06.2015, przeczytano 1014 razy
ilustracjastrzałka

Tygodnie wytężonej pracy, kilkaset zgłoszeń, piętnastu finalistów, długie godziny obrad jury i jeden zwycięzca. W poniedziałek 15 czerwca w Kinie Praha w Warszawie odbyła się gala finałowa II edycji Papaya Young Directors, podczas której poznaliśmy nazwisko laureata konkursu – Julii Rogowskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wybrano-zwyciezce-ii-edycji-papaya-young-directors,25196,artykul.html

Zakończył się ogólnopolski konkurs Papaya Young Directors. Zadanie konkursowe to stworzenie scenariusza 45-sekundowego filmu reklamowego i jego realizacja. Tematem filmów były produkty i usługi sponsorów wydarzenia, wśród których znalazły się: Fundacja PZU, Rossmann, Play, Prosto.

Podczas uroczystej gali jury ogłosiło zwycięzców tegorocznej edycji. Emocji nie brakowało, ponieważ o nagrodę główną i 20 tysięcy złotych konkurowało ze sobą 14 finałowych filmów. Ostatecznie zwyciężyła Julia Rogowska za film dla drogerii Rossmann.

„Poziom tegorocznych prac był zdecydowanie wyższy niż w zeszłym roku, byliśmy zaskoczeni jakością nadesłanych propozycji” – tak o trudach decyzji opowiadali przewodniczący jury, Maciek Waligóra i Zuza Duchniewska, dyrektorzy kreatywni DDB&tribal.

Oprócz Grand Prix (20 tys. zł) przyznano także I nagrodę (10 tys. zł) i dwa wyróżnienia. I nagrodę otrzymał Michał Dymek, który stworzył reklamę dla marki Prosto.

„To była naprawdę świetna edycja! Przede wszystkim pokazała nam, że w Polsce jest mnóstwo zdolnych, kreatywnych ludzi, którzy chcą i potrafią robić fantastyczne reklamy. Myślę, że udało nam się odkryć nowe talenty, które wkrótce znajdą swoje miejsce na rynku reklamowym” – tak tegoroczny konkurs podsumował Kacper Sawicki, szef Papaya Films, organizatora konkursu.

Czy możemy się spodziewać następnych edycji Papaya Young Directors? - Mamy apetyt na więcej – odpowiada Kacper Sawicki – Wszystkich zainteresowanych zachęcam do śledzenia naszego facebookowego fanpage’a. Ale na razie musimy odespać galę... – mówi prezes Papaya Films.

Na gali zrealizowanej przez agencję endorfina events spotkać można było 350 gości z branży filmowej i reklamowej oraz przedstawicieli sponsorów i partnerów konkursu. Wśród sponsorów gali znaleźli się wódka Baczewski, wino Sutter Home oraz browar Namysłów.

Organizatorem konkursu Papaya Young Directors jest Papaya Films. Partnerami tegorocznej edycji są: to do PR, endorfina events, Fat Baby, Lunapark, Storystore.is, Press.

Źródło: Papaya Films

www.papayayoungdirectors.com


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: klamre

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764