logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzrosła sprzedaż „Wprost” i „Do Rzeczy”

  PR 20.12.2017, przeczytano 618 razy
ilustracjastrzałka

O 6 proc. wzrosła w październiku sprzedaż tygodnika „Wprost” w porównaniu z wrześniem. Dane ZKDP potwierdzają również wzrost sprzedaży tygodnika „Do Rzeczy” – o 4 proc. w porównaniu do września. Wzrosło również rozpowszechnienie płatne razem obu tygodników wydawanych przez Grupę PMPG Polskie Media


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzrosla-sprzedaz-_wprost_-i-_do-rzeczy_,34917,artykul.html

Dobre wyniki utrzymują również serwisy PMPG – Wprost.pl z blisko 2,5 mln unikalnych użytkowników i ponad 15 milionami odsłon w listopadzie i DoRzeczy.pl – z blisko milionem użytkowników i ponad 5 milionami odsłon.  

Wyniki sprzedaży prasy potwierdzają, że obrana przez „Wprost” pod kierownictwem Jacka Pochłopienia strategia, aby tygodnik stał się miejscem opinii i dyskusji, przynosi efekty. Według opracowania IRCenter, strona „Wprost” na Facebooku jako jedyna w podobnym stopniu aktywizuje osoby z sieci „Newsweeka”,  jak i „Sieci Prawdy”.

Oglądalność i rosnące zasięgi mediów należących do Grupy PMPG Polskie Media potwierdzają, że w sprawdza się konsekwentnie realizowana strategia budowy silnych brandów mediów zasięgowych poprzez dywersyfikację formatów i kanałów dostępu oraz rozbudowę portfolio uznanych, opiniotwórczych marek wydawanych tygodników o kolejne elementy, które budują trwałą relację z czytelnikami/użytkownikami.   

W sumie serwisy internetowe Grupy: Wprost.pl, DoRzeczy.pl, nowy portal SuperHistoria.pl oraz wertykalny portal Film.com.pl razem mają prawie 4 miliony użytkowników i notują ponad 23 mln odsłon. 

Skumulowane wzrosty w Internecie to efekt wdrażania kolejnych rozwiązań technicznych oraz współpracy pomiędzy działem rozwoju oprogramowania a obydwiema redakcjami internetowymi. Cieszy, że czytelnicy i internauci doceniają zmiany, które wprowadzamy, i coraz aktywniej korzystają z naszych serwisów. Jednocześnie wzrost sprzedaży pokazuje, że Polacy są zmęczeni wojną polsko-polską, którą nakręcają niektóre media i powoli zaczynają szukać wyważonych, spokojnych opinii i informacji. Dlatego sięgają po „Wprost” czy „Do Rzeczy”.   Dziękujemy im za zaufanie, choć też traktujemy te rosnące cyfry jako zobowiązanie do dalszej pracy, żeby dostarczać naszym użytkownikom atrakcyjne i jakościowe treści” – mówi Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media . 

Media grupy PMPG są również bardzo aktywne w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage Tygodnika Lisickiego zgromadził ponad 106 000 fanów, a dodatkowo ponad 19 200 osób śledzi fanpage DoRzeczy. Profil Historii Do Rzeczy obserwuje ponad 16 000 osób. Na Twitterze konto DoRzeczy.pl ma ponad 46 tys. obserwatorów, a konto Tygodnika Do Rzeczy – 25,5 tysiąca. Tygodnik „Wprost” ma prawie 190 tys. fanów na FB i ponad 446 tys. obserwujących na Twitterze. Magazyn Film na FB ma ponad 15 000 fanów, na Twitterze obserwuje go prawie 3000 użytkowników.  Ponadto tygodnik „Wprost” jest najbardziej aktywnym tygodnikiem na Facebooku i w okresie od października 2016 do października 2017 opublikował najwięcej postów. Jest też tym medium, które – jako tygodnik opinii i dyskusji – ściąga na swój fanpage zarówno fanów „Newsweeka”, jaki i czytelników „Sieci Prawdy”. 

W sumie media grupy PMPG Polskie Media notują dziś następujące zasięgi:

  • 3 500 bezpośrednich uczestników wydarzeń organizowanych pod marką „Wprost” lub „Do Rzeczy”
  • 200 000 czytelników drukowanych i cyfrowych wydań tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”
  • 380 000 fanów na Facebooku
  • 550 000 obserwujących na Twitterze
  • 4 000 000 użytkowników serwisów internetowych Wprost.pl, DoRzeczy.pl, SuperHistoria.pl, Film.com.pl
  • 23 000 000 odsłon serwisów internetowych.

Źródło: PMPG Polskie Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764