logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xerox na Remadays 2015

  PR 19.02.2015, przeczytano 1014 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 4 – 6 lutego 2015 r. na jednych z największych w Europie Środkowej targach branży reklamowej i poligraficznej swoje nowości pokazała firma Xerox

Na RemaDays 2015 zaprezentowano Xerox Versant 2100 oraz system druku wielkoformatowego Xerox Wide Format IJP 2000.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xerox-na-remadays-2015,23995,artykul.html

Podczas trzech dni targów, zwiedzający mogli zapoznać się z ofertą 578 firm, reprezentujących cztery sektory aktywności w branży reklamowej (Out&InDoor, GiftsWorld, TechnologyPark, PrintShow). W tym roku na Międzynarodowych Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays 2015 Xerox zaprezentował możliwości nowoczesnego środowiska pracy. 

- Jedenasta już edycja targów RemaDays pokazuje, jak dynamicznie rozwijającym się rynkiem jest branża reklamowa i poligraficzna. Widać, że sektor ten zmienia się, szczególnie w kontekście podejścia biznesowego. Klienci coraz częściej zwracają uwagę nie tylko na cenę rozwiązań, ale na szereg innych, ważnych z punktu widzenia ich działalności, cech. Model ten znajduje odzwierciedlenie również w produktach, które dostosowujemy do ich potrzeb. Dlatego na RemaDays 2015 prezentowaliśmy, z jednej strony wszechstronny Xerox Versant 2100 drukujący do 100 stron A4 na minutę do 350 g w pełnym dupleksie dostosowany do druku spersonalizowanych materiałów promocyjnych, a z drugiej system druku wielkoformatowego Xerox Wide Format IJP 2000, którego najważniejszą specyfikacją jest szybkość i wysoka jakość wydruku. Zainteresowanie tymi rozwiązaniami było, podobnie jak w roku ubiegłym, bardzo duże, szczególnie wśród agencji reklamowych, drukarni czy wydawnictw. Naszą prezentację na targach uzupełniło oprogramowanie FreeFlowTM Core, automatyzujące obsługę zleceń wydruku. – mówi Anna Mudrak – Werpachowska, Product Manager w Xerox Polska.

Rok 2014 był dla Xerox bardzo intensywny, w lutym przejął firmę Impika, specjalizującą się w technologii przemysłowego druku inkjetu. W związku z tym w ofercie firmy pojawiło się wiele nowych rozwiązań. W tym roku wprowadzono ich na rynek blisko 20, zarówno dla rynku produkcyjnego, jak i biurowego. Nowe produkty poszerzyły ofertę firmy, pozwalając znacznie lepiej odpowiedzieć na potrzeby rynku. 

W ubiegłym roku w drukarni Totem z powodzeniem wdrożono pierwszy iGen4 w Polsce. Sukces tej inwestycji wynika przede wszystkim z trzech kwestii: powiększonego formatu 364x660 mm, matowego wykończenia nadruku, co jest bardzo istotne w przypadku dalszej obróbki arkusza oraz wysokiej stabilności procesu drukowania. Produkt ten odpowiada obecnie potrzebom polskiego rynku z bardzo prostego powodu – wolumen druku cyfrowego osiągnął wreszcie w naszym kraju poziom wystarczający do efektywnego wykorzystania iGena. Firmy, które miały do czynienia z maszyną podkreślają, że jest ona wyjątkowo prosta w obsłudze, co ma istotne znaczenie przy rosnących kosztach zatrudniania wykwalifikowanej kadry.

Rozwój branży poligraficznej

Tegoroczne targi RamaDays były potwierdzeniem bardzo dobrej kondycji rynku. Z raportu KPMG i Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga nt. poligrafii w Polsce wynika, że branża ma się dobrze - usługi i produkty oferowane przez polskich przedstawicieli tego sektora cieszą się rosnącą popularnością za granicą. Według raportu, co trzecia firma poligraficzna ocenia sytuację na rynku jako dobrą lub bardzo dobrą, podczas gdy w ubiegłym roku taką opinię na temat rynku miała zaledwie co piąta. Odsetek firm mających pesymistyczną opinię na temat kondycji branży, czyli oceniających sytuację jako złą lub bardzo złą, zmniejszył się z 40% do 21%. Blisko połowa badanych firm wprowadziła w ciągu ostatnich lat istotne innowacje, a prawie 40% poniosło wydatki na działalność badawczo-rozwojową. Nie tylko średnie i duże, ale także małe przedsiębiorstwa coraz częściej decydują się na kompleksowe rozwiązania informatyczne usprawniające wiele obszarów ich funkcjonowania. 

Jeszcze kilka lat temu drukarze patrzyli w przyszłość z niepokojem. Postępująca cyfryzacja dla wielu mogła oznaczać nawet koniec ery tradycyjnego druku. Dziś jednak okazuje się, że skazywana przez niektórych na stopniowy zanik poligrafia odnalazła się w nowej rzeczywistości. Organizacja PIRA szacuje, że do 2016 r. światowy rynek poligraficzny będzie rósł w tempie 1-1,5% rocznie. Polska na tym tle wypada korzystnie. Najnowszy raport KPMG i Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga (PBKG) wykazał, że pod względem liczby przedsiębiorstw z branży nasz kraj zajmuje obecnie siódme miejsce w Europie, a pod względem liczby zatrudnionych osób – szóste. W 2013 r. wartość eksportu przekroczyła 5 mld zł, a odsetek przedsiębiorstw poligraficznych posiadających zagranicznych klientów stale się zwiększa.

Źródło: Xerox Polska

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764